Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

most rendeltem másfél hét alatt megjött kéket rendeltem kék is csak nem olyan mint a motoromé amugy passzol jol csak a felfogatásánál néhány kiállo részt lekellett törni fogoval hogy neakadjon be , még ha átfestetem is bőven megérte 26 euroóért vettem
Hali.Valakinek van tapasztalata a Kínából rendelt üléspúpról?
Közben rájöttem, hogy elírtad. gondolom basi2 akart lenni és nem bsai2. így már írtam emailt is.
Szia!

A mailcímedet visszadbja a mailer dameon, így itt az oldalon belül írtam privát üzenetet.
Válaszoltam!
Én tudok!
bsai2(kukac)citromail.hu
Nem tudja valaki véletlenül hol találhatnék nem horror áron hátsó sárvédőt 2008 Z1000-re?
pesten tudok segíteni a műszakiban. :)
Szia, írtam Neked, talán privátba ment el, nem tudom. Megkaptad? Nekem Akrák vannak fenn. Megvannak a gyári dobjaim is, meg Akra killerjeim, nyilván ezeket egyszerűbb bedugni, mint dobokat cserélni. Ez utóbbiakat betéve átmegy a vizsgán? Kérdezd meg a vizsgahelyet!
Üdv
Sziasztok! Hűtő és hasidom ha érdekel valakit konzollal együtt+36202174944
Szia

Írtam neked ide privátba. Azt hittem megkaptad.
basi2(kukac)citromail.hu
Sziasztok

Basi-hoz van valakinek elérhetősége.
Jól tudom ő gyárt hasidomokat?
Van infó valakinek mennyibe fáj és van hozzá tartó konzol?

Köszi
Szeva!
Szívás kiszedni, mert azt csak toldóval, meg csuklóval tudod kiszedni.
A termosztátot csavarozd le a vázról és told odébb (csövek engedni fognak annyit), hogy kevésbé legyen útban.
Sziasztok,gertya cserénél 2-3 hengernél hogy lehet a váztòl kiokoskosni?
A hűtő sérült, nincs benne víz. Előfordulhat hogy emiatt nem engedi indítani?
Az mitől lehet, hogy nem kap áramot se az injektor se a gyertya? (2008 Z750) Teker, indítózásnál. Pumpa rendben van.
Köszönöm a segítséget! Remélem tényleg csak én voltam here ezzel az indítgatással.
No épp ezzel baxtad el. Nem szabad járatni egyhelyben főleg minden nap. Éppen ezzel okoztad ezt a jelenséget. Szerintem. Legközelebb ha járatni akarsz, akkor indítsd be a gépet, és tekerj le vele legalább 50- 70 km- t!!!
Így csak tele rakod párával meg benzinnel az olajat csökkentve 3ezzel a kenő képességét!
Nem baj ha a két járatás között eltelik 4-5 hét, még mindig jobb mint a naponta való indítgatás mint látod. Elméletileg ha hengerfejes akkor bele dolgozik a hűtővizbe esetleg és nyomja ki a hűtővizet vagy olajos a hűtővíz a kiegyenlítőben.
Úgy néz ki a benzin pumpa lesz a ludas.
Én úgy tudom ha eldől a motor és letilt a borulásgátló, elég levenni a gyújtást majd újra indítani. Legalább is az egyel régebbinél ezt írja az üzembentartói.
Nem tudom de lehet óra nélkül nem indul. Hol van az immo ezekben? Mert ha az órában(műszeregységben) akkor biztosan nem indul.
A Z1000 03-06 teló, passzol a 07-12 Z750 hídjaihoz, nyereg konzoljaihoz?
A teleszkópok eloxált cső részének színén kívül van különbség a futóművek között? (07-12 évjáraton belül)
Valami ábra/leírás lenne a borulás szenzorról? Hogy lehet reset-elni?
Mondjuk az előfordult mostanában. Kint volt a fűtetlen garázsban és minden nap járattam egy kicsit. Valami ötlet hogy tudnám kizárni a hengerfejes lehetséget biztosra?