hello mindenki! segítséget szeretnék kérni valaki ismeri a kawasaki dx125a típúsu endúrót ajánlottak egyet megvételre fúrás dúgo gyűrü kell ennyi baja van valaki tudja h ez mennyiből van meg meg mennyi körül van a piaci ára? mert nemigen találok belőle eladót
Hali!
A fék áteresz csavar szerintem is 8-as, de nem biztos :D
A hűtőfolyadék cseréhez pedig mindenképpen szerezd be az alábbi kellékeket: még 1 ember a tank levételéhez, 2-4 doboz sör, minimum fél doboz cigi.
Leengedni a blokk alján kilépő csőnél a legegyszerűbb, ha lecsavartad a betöltő kupakját (amit a tank alatt találsz) és a kiegyenlítő tartály kupakját. Viszont ha jól emlékszem, szemből nézve a hengersort, akkor a jobb szélső hengernél van egy csavar, amit kicsavarva ugyan úgy ki lehet engedni a hűtővíz nagy részét.
Visszatöltés pedig aluhoz való fagyállóval és desztillált vízzel lassan feltöltve, hogy mindenhova eljusson a víz és minden légbuborék távozzon a rendszerből.
Üdv mindenkinek!
Kis segítségre lenne szükségem.
2006-os z1000 régi fékcsövét cserélném. A hossza megvan, de azt nem tudom mekkora a lukmérete! (8-as csavarra tippelek, de hátha kilyavít valaki).
A másik kérdésem... A hűtővizet hol a legcélszerübb leengedni? Meik csőnél kellene? (A blokk első felén van egy 6-os csavar az mire szolgál?? ) Lehet semmi köze hozzá, csak nem jöttem rá!
Köszönöm a segítséget.
Sziasztok !
Egy barátomnak szüksége lenne egy db. Denso gyertyapipára megfizethető áron. A moci egy Z750, 2006-os évjáratú. Ha valaki tud segíteni, akár az alkatrésszel, akár egy jó ötlettel, megköszönnénk.
Mint a Kawasaki hivatalos márkaszervize tudunk neked segíteni, hiszen több ilyen motort is csináltunk.
Hivatalosan csak olyan motort lehet visszafojtani műbizonylattal hivatalosan, amelyik valamelyik országban 23kW vagy 35kW-vel gyártották.
A költségére itt valaki irt vagy 300.000HUF-ot... na ennek a töredéke egy ilyen beavatkozás.
Sziasztok.ujjra itt ....Kis segitségre lenne szükségem,a minap felébresztettem a mocim(Z750 2004) a téli álmábol feltöltött akkuval ....és arra lettem figyelmes hogy ha magas fordulaton néha szabályzásig használom egyszerüen kialszik a világitásom tompitott és reflektor is,mikor a fordulat visszaáll ujra világit.Riaszto indexek minden müszer müködik.Akku sarut ellenöriztem meghuztam de nem orvosolta a problémát.Ha valakinek van ezzel kapcsolatos tapasztalata kérem ossza meg velem.Fesztszab?Akku?Generator? :( :( Üdv És köszi!
Emlékeztem, hogy hirdettek anno fojtókittet! A mirekmotors hirdette itt a topikban 2015. 05. 23. 21:54 -kor.
Pontosabban: http://mirekmotors.hu/motorsze...
Náluk érdeklődj, hogy pontosan mivel jár az "átalakítás" az ő díjukon felül.
Szia en eleve ugy vettem a 2008 as z750 et hogy 25 kw os papirjai vannak de a teljesitmenye termeszetesen nem 25 kw :))) van hozza folyto kitt em is injektornal kell valamit szerelni meg az ules van egy elektonikai doboz azt kell kicserelni es 25 ke os is a motor :D
Szerintem keress olyat amit eleve így hirdetnek. Nagyon ritka de van.
Mivel a motoroknál mindent a teljesítmény után fizetsz szerintem a papírozás része biztos nem leányálom.
Nem elég hogy a motort "fojtani" kell ami ezeknél a motoroknál már nem egy kisebb fúvókát és szűkítőt jelent a szívócsonknál hanem nagy valószínűséggel a vezérlő egységbe is bele kell nyúlni stb.
Honda esetében olvastam egy cikket ahol nem fojtani hanem ellenkezőleg a fojtást kivenni akarták.
Nagyjából 300000ft-os költséget írtak. Lehet ebben már a papírozás is benne volt, nem tudom.
A minap kaptam egy fülest, hogy létezik olyan, hogy szervízben fojtják a motorokat, az adott KIT-tel, vagy kipuredszeren keresztül, stb. Nos, ez mennyire hivatalos dolog illetve legális?
Így utána olvasva lehetséges, meg némi papírmunkával és futkozással megoldható ( ez legyen a legkevesebb ), de ez megérheti? Mert A2-es jogsihoz szeretnék Kawasaki Z750-est venni. Esetleg ( nem, mint reklám, hanem mint segítség ) tudnátok nekem olyan szervízt ajánlani, ahol ezeket megoldják? Mert rengeteg keresgélés után sem igazán találtam ilyet .
A fék áteresz csavar szerintem is 8-as, de nem biztos :D
A hűtőfolyadék cseréhez pedig mindenképpen szerezd be az alábbi kellékeket: még 1 ember a tank levételéhez, 2-4 doboz sör, minimum fél doboz cigi.
Leengedni a blokk alján kilépő csőnél a legegyszerűbb, ha lecsavartad a betöltő kupakját (amit a tank alatt találsz) és a kiegyenlítő tartály kupakját. Viszont ha jól emlékszem, szemből nézve a hengersort, akkor a jobb szélső hengernél van egy csavar, amit kicsavarva ugyan úgy ki lehet engedni a hűtővíz nagy részét.
Visszatöltés pedig aluhoz való fagyállóval és desztillált vízzel lassan feltöltve, hogy mindenhova eljusson a víz és minden légbuborék távozzon a rendszerből.
Kis segítségre lenne szükségem.
2006-os z1000 régi fékcsövét cserélném. A hossza megvan, de azt nem tudom mekkora a lukmérete! (8-as csavarra tippelek, de hátha kilyavít valaki).
A másik kérdésem... A hűtővizet hol a legcélszerübb leengedni? Meik csőnél kellene? (A blokk első felén van egy 6-os csavar az mire szolgál?? ) Lehet semmi köze hozzá, csak nem jöttem rá!
Köszönöm a segítséget.
http://www.ebay.com/itm/White-...
Egy barátomnak szüksége lenne egy db. Denso gyertyapipára megfizethető áron. A moci egy Z750, 2006-os évjáratú. Ha valaki tud segíteni, akár az alkatrésszel, akár egy jó ötlettel, megköszönnénk.
Mint a Kawasaki hivatalos márkaszervize tudunk neked segíteni, hiszen több ilyen motort is csináltunk.
Hivatalosan csak olyan motort lehet visszafojtani műbizonylattal hivatalosan, amelyik valamelyik országban 23kW vagy 35kW-vel gyártották.
A költségére itt valaki irt vagy 300.000HUF-ot... na ennek a töredéke egy ilyen beavatkozás.
Z750beca az egyetlen
Emlékeztem, hogy hirdettek anno fojtókittet! A mirekmotors hirdette itt a topikban 2015. 05. 23. 21:54 -kor.
Pontosabban: http://mirekmotors.hu/motorsze...
Náluk érdeklődj, hogy pontosan mivel jár az "átalakítás" az ő díjukon felül.
Mivel a motoroknál mindent a teljesítmény után fizetsz szerintem a papírozás része biztos nem leányálom.
Nem elég hogy a motort "fojtani" kell ami ezeknél a motoroknál már nem egy kisebb fúvókát és szűkítőt jelent a szívócsonknál hanem nagy valószínűséggel a vezérlő egységbe is bele kell nyúlni stb.
Honda esetében olvastam egy cikket ahol nem fojtani hanem ellenkezőleg a fojtást kivenni akarták.
Nagyjából 300000ft-os költséget írtak. Lehet ebben már a papírozás is benne volt, nem tudom.
Kicsit OFF !
A minap kaptam egy fülest, hogy létezik olyan, hogy szervízben fojtják a motorokat, az adott KIT-tel, vagy kipuredszeren keresztül, stb. Nos, ez mennyire hivatalos dolog illetve legális?
Így utána olvasva lehetséges, meg némi papírmunkával és futkozással megoldható ( ez legyen a legkevesebb ), de ez megérheti? Mert A2-es jogsihoz szeretnék Kawasaki Z750-est venni. Esetleg ( nem, mint reklám, hanem mint segítség ) tudnátok nekem olyan szervízt ajánlani, ahol ezeket megoldják? Mert rengeteg keresgélés után sem igazán találtam ilyet .
Válaszotokat előre is köszönöm!
Az ültető szett 2007-es évjárattól gyártottakhoz jó. Z750L-hez
Itt vannak az infók: http://www.vh-motorradtechnik....
Lenne egy "ültető" szettem eladó. Pár "kutyacsont" és hozzá rövidített sztender. 2004-2006-os évjárathoz.
A cuccról itt van infó: http://www.vh-motorradtechnik....
Ha valakit érdekel a charlye73@gmail.com e-mailcímen keressen. Postázom ha kell. Ár 25000ft.
Érd.: 30/9068005
Érd.: 30/9068005
munkaerden@gmail.com
Köszi!