ja elfelejtettem, hogy a JT láncot nem ismerem a fogaskerekeik szerintem jók,
de láncban inkább voksolok a DID-re, vagy szerezz gyári láncot, 25 ezret simán bír
Szevasz
keress rá itt a fórumon tárgyaltuk már
de ha jól emlékszem a ZX9R 530-as láncszettje jó a Z-re, azt nem tudom hogy évjáratban különbség van-e,
természetesen a két lánckerékkel egyetemben kell cserélni,
sőt tudsz még variálni a fogszámokkal is
Sziasztok! Z750-re szeretnék erős láncszettet felrakni,van valakinek tapasztalata ,hogy melyik Kawa modellé egyezhet? 530-as lenne a legjobb. 3-hónapos JT"arany" láncom olyan szinten megnyúlott,hogy le kell dobnom.. Köszi :)
Üdv mindenkinek. 2004-es kawasaki z750-hez keresek összekötő csövet. Ha valaki tud szóljon.
Esetleg aki gyárt összekötőcsövet motorokra az is érdekel.,fejér megyében.
Akkor már csak vadászni kell egyet- bár őszintén az én béna tudásomhoz ez is tökéletes még a gyári közép értékről sem állítottam le soha könnyebb utassal sem...
Keresd meg Jelcsát. Itt a fórumon is biztosan fenn van valahol. Nála egy pár hete láttam ebből a dobból többet is -- ha jól emlékszem olyan 50 körül volt, de nem akarok hülyeséget mondani.
Már a hátsó gátló is nagyon sokat jelentett, az elsőre meg nincs is szó -- különösen a fék döbbenet :) De azért amikor bekerült a PC aztán meg hirtelen olyan egyenletesen kezdett húzni a gép mint egy villanymotor, az nagyon jó érzés lett. Eltűnt a darabos injektor, és minden valahogy úgy jobban összeállt. Aztán lett vagy 3 év míg összeszedtem mindent az elejéhez, és megcsináltam azt is. Most meg, hogy megvan az elektronika és van jó fék meg futómű, jöhet a következő lépés -- a lendkerék és a másodlagos pillangó. :)
Valamit mindig csinálni kell
Nállam is kérdés volt a PC, szűrő után, de inkább a futóműbe tettem az összeget és nem bántam meg
Ahogyan látom a képeken nállad sem volt kérdés a futómű
Szia!
Nekem is ilyen van fent csak karbon, ami a képen van az az exup szelep.
Ha jó árban van azonnal ved meg, mert ritkán találni használtat jó áron.
A gyári bowdenekkel bekötöd és alul is marad a nyomatékod!
Szia
nem kell így rágörcsölni az egészre, volt pár motorom az szinte összesen volt sport dob és egyiken sem elektronika
nem is hiányzott, igaz nem vagyok versenyző típus, pályára sem járok
nem okozott soha semmi problémát, szóval szerintem ha jó a hangja és tetszik neked, nem személyeskedve de ki nem szarja le a tuning gurukat
FIGU
Most vettem decemberben a motorkát első komoly nagymotorként,tehát nekem a 110 le tökéletesen elég,mert még fogalmam sincs milyen :)
A dobot az előző gazda vette én kaptam hozzá.
Rengeteget olvastam,hogy hozzáállítás nélkül pontosam az amit leírtál/leírtatok ezek nélkül felkerülne a dob mennyit ártanék a motornak.
Nem a teljesítménynövelés a cél tényleg,nem az volt,akkor nem ilyet vettem volna.Szerintem nem baj ha hallanak,amikor jövök.
Viszont most már tényleg ott vagyok,hogy annyi rosszat olvasok erről a dologrol ,hogy hiába van jó hangja inkább visszateszem a gyárit amíg nem futja az egész hóbelebancospowercommanderoshozzáálításoshercehurcára...
Sziasztok!
Azzal a kerdessel fordulok hozzatok h a motor szinkodjat interneten valahol megtudom nezni forgalmi segitsegevel?
A faridomon van egy szallitasbol adodo serülés es azt szeretnem megcsinaltatni....elöre is köszönöm! :)
de láncban inkább voksolok a DID-re, vagy szerezz gyári láncot, 25 ezret simán bír
keress rá itt a fórumon tárgyaltuk már
de ha jól emlékszem a ZX9R 530-as láncszettje jó a Z-re, azt nem tudom hogy évjáratban különbség van-e,
természetesen a két lánckerékkel egyetemben kell cserélni,
sőt tudsz még variálni a fogszámokkal is
Esetleg aki gyárt összekötőcsövet motorokra az is érdekel.,fejér megyében.
Köszi
Valamit mindig csinálni kell
Ahogyan látom a képeken nállad sem volt kérdés a futómű
Nekem is ilyen van fent csak karbon, ami a képen van az az exup szelep.
Ha jó árban van azonnal ved meg, mert ritkán találni használtat jó áron.
A gyári bowdenekkel bekötöd és alul is marad a nyomatékod!
Érd.: 30/9068005
nem kell így rágörcsölni az egészre, volt pár motorom az szinte összesen volt sport dob és egyiken sem elektronika
nem is hiányzott, igaz nem vagyok versenyző típus, pályára sem járok
nem okozott soha semmi problémát, szóval szerintem ha jó a hangja és tetszik neked, nem személyeskedve de ki nem szarja le a tuning gurukat
FIGU
A dobot az előző gazda vette én kaptam hozzá.
Rengeteget olvastam,hogy hozzáállítás nélkül pontosam az amit leírtál/leírtatok ezek nélkül felkerülne a dob mennyit ártanék a motornak.
Nem a teljesítménynövelés a cél tényleg,nem az volt,akkor nem ilyet vettem volna.Szerintem nem baj ha hallanak,amikor jövök.
Viszont most már tényleg ott vagyok,hogy annyi rosszat olvasok erről a dologrol ,hogy hiába van jó hangja inkább visszateszem a gyárit amíg nem futja az egész hóbelebancospowercommanderoshozzáálításoshercehurcára...
Azzal a kerdessel fordulok hozzatok h a motor szinkodjat interneten valahol megtudom nezni forgalmi segitsegevel?
A faridomon van egy szallitasbol adodo serülés es azt szeretnem megcsinaltatni....elöre is köszönöm! :)