Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

amúgy ráhibáztál. 500-as nexusról váltottam (amire néha felbiggyesztettem a túraplexit) :D
najó, nem egy krumpli, de na...
Jóvanna! Vedd észre a gonoszkodós szmájlit
200 fölött nem kényelmes a szél már. addig semmi bajom a gyárival.
Erre meg a klasszikus fórumos válasz "ha szélvédelem kell, akkor vegyél Burgmant"
Szezon előtt, amikor széjjel volt szedve a motor eleje, én meg éppen azon gondolkodtam, hogy hogyan lehetne vagy 5-6 centivel LEJJEBB tenni a fejidomot. Mert úgy sokkal szebben tudna illeszkedni abba a vonalba, amit a tank felső íve rajzol. És sokkal agresszívebbnek is tűnne. De persze akkor ez a mostani minimális szélvédelem is oda lenne.
Igen, éppen ezt akartam írni, hogy az utolsó képen látszik is telószáron az eredeti helyzet.
Én biztosan visszaállítanám legalább a gyári állapotot, de közben meggyőződésem, hogy mindenki hangolja olyanra a motorját amilyen neki a legideálisabb. Ha te jól érzed magad így, ahogy van, akkor ne piszkáld. Én szeretem, ha könnyű kanyarodni a motorral és igazából semmit nem romlott az egyenesfutásom.
Egyébként nem olyan meló ez, az egyetlen nyűgös része, hogy vagy kell hozzá egy olyan első emelő ami a villanyak alatt emel, vagy valahogy fel kell akasztani a motor elejét, úgyhogy ha van rá lehetőséged, meg egy szabad órád, akkor miért ne próbálnád ki? Lehet, hogy így még jobban fogod szeretni a motorodat. :)
emeld meg az egész lámpát 5-6 centivel és plexi se kell 140-ig.
Sziasztok!

használ valaki gyári első plexi helyett valami másikat ami jobb szélvédelmet nyújt? Kíváncsi lennék véleményekre, összehasonlításokra mennyivel másabb a szélvédelem egy valamivel nagyobb, utángyártott plexin. Akinek esetleg volt mind a kettő, írhatna pár sort.

köszi
Szia ZsZoli!
A találkozót megbeszélhetnénk, viszont pénteken szolgálatban vagyok szombat reggelig. Így nekem bármi adódhat/ hajnali riasztás/, és akkor késnénk.
De ha minden a terv szerint alakul, akkor kb 10-kor lennénk ott.
Ha addig nem érünk oda, akkor később, de ott találkozunk.
Szia
Esetleg ha jó nektek is és az idő is kegyes lesz hozzánk, akkor a M5 felvezető Tesco-nál találkozhatnánk. És persze aki még arra jön az is csatlakozhatna.
Ha jobban megnézed az utolsó fotót, ott látszik is hogy hol volt a villaösszekötő eredetileg.
Tehát kb 8-10mm lehet. Azt nem mértem meg.
Szia Laca!

Készítettem pár fotót a jelenlegi teló állásról.
Tehát ez aztt jelenti, hogy nekem most az egyenesfutás a jobb.

Szerinted nagy lenne a kontraszt, ha visszatenném a korábbi állásba?
Mennyiben változhatna az egyenesfutásom?

Jobban szeretem a nyugot túrás motorozást és nem annyira a nagy tempót.
Szia a képen látható lámpa 2007 utáni z750 z1000. Van 2006 z1000 hez is 50.000ft ha érdekel írj
Potán is küldöm 06209352002
Szia ZsZoli!
Mi, ha az időjárás engedi megyünk.
Lámpabúra mennyit kóstál passzol a Z1000 eshez is 2006 os évjárat ?
Üdv eladó uj utángyártott alkatrészek nem csak az ami a képen van
Hűtők.konzolok.karok ülések.müszerfalburkolatok.
Sziasztok.2004-es kawa z 750-hez keresek gyari hátso telot komplet.üdv
Halihó
2004es z750hez keresnék váltót és olajszivattyút, valakinek esetleg? Bontó elérhetősége is érdekelne. Köszönöm
Sziasztok!
Valaki jön 30-án az euroringre?
Szia!
Köszi, találtam!
Nekem is kiáll kb 7-8mm-t,ha nem felejtem el lemérem majd.
Én így vettem, nem tudom előttem ki állította át.
Mostmár érdekelne engem is hogy mi a gyári. De szerintem így hagyom, nincs vele bajom :)
180 felett előzés, sávváltás közben szokott kicsit az eleje szitálni, de nagyon picit. Az lehet összefüggésben?
Ha beereszted az elejét, vagy kiemeled a hátulját, akkor mind a két esetben romlik az egyenesfutás, és SOKKAL mozgékonyabb lesz a motor. na meg természetesen vica versa.
Én a seggét 35 mm-rel emeltem meg, az elejét meg gyári magasságon hagytam, és rohadtul könnyed lett a motor -- úgy dobálod jobbról-balra mintha egy mountain-bike-ot hajtanál (na jó, annyira nem, de majdnem). Vagy egy éve van így, de az egyenesfutáson nem vettem észre romlást.
Nekem eredetileg is síkban áll. Szerintem inkább az lenne a gyári állapot?
Egy kérdés...
Már párszor meg akartam itt kérdezni, hátha tudja valaki a választ.

A teleszkóp szárak egy gyári z750-en kb 1cm hosszzan áll ki a felső villaháromszögből.
Az én motoromatt már úgy vettem, hogy a teleszkópszárak síkban vannak a villaháromszöggel. Magyarul azt jelenti, hogy egy centivel le vannak tolva.

Éreznék valami nagy különbséget, ha visszaállítanám?

Nyilván valamennyi hatása van a geometriára. Változik a villaszög. Én úgy gondolom, hogy ez esetben az egyenesfutás javul. Talán a kanyarodás kárára.Bár nem gondolom, hogy olyan egetverő befolyása lehet.

De ez csak az én nem hozzáértő véleménye. :)

Kiváncsi lennék a ti véleményetekre is!
+1