Szezon előtt, amikor széjjel volt szedve a motor eleje, én meg éppen azon gondolkodtam, hogy hogyan lehetne vagy 5-6 centivel LEJJEBB tenni a fejidomot. Mert úgy sokkal szebben tudna illeszkedni abba a vonalba, amit a tank felső íve rajzol. És sokkal agresszívebbnek is tűnne. De persze akkor ez a mostani minimális szélvédelem is oda lenne.
Igen, éppen ezt akartam írni, hogy az utolsó képen látszik is telószáron az eredeti helyzet.
Én biztosan visszaállítanám legalább a gyári állapotot, de közben meggyőződésem, hogy mindenki hangolja olyanra a motorját amilyen neki a legideálisabb. Ha te jól érzed magad így, ahogy van, akkor ne piszkáld. Én szeretem, ha könnyű kanyarodni a motorral és igazából semmit nem romlott az egyenesfutásom.
Egyébként nem olyan meló ez, az egyetlen nyűgös része, hogy vagy kell hozzá egy olyan első emelő ami a villanyak alatt emel, vagy valahogy fel kell akasztani a motor elejét, úgyhogy ha van rá lehetőséged, meg egy szabad órád, akkor miért ne próbálnád ki? Lehet, hogy így még jobban fogod szeretni a motorodat. :)
használ valaki gyári első plexi helyett valami másikat ami jobb szélvédelmet nyújt? Kíváncsi lennék véleményekre, összehasonlításokra mennyivel másabb a szélvédelem egy valamivel nagyobb, utángyártott plexin. Akinek esetleg volt mind a kettő, írhatna pár sort.
Szia ZsZoli!
A találkozót megbeszélhetnénk, viszont pénteken szolgálatban vagyok szombat reggelig. Így nekem bármi adódhat/ hajnali riasztás/, és akkor késnénk.
De ha minden a terv szerint alakul, akkor kb 10-kor lennénk ott.
Ha addig nem érünk oda, akkor később, de ott találkozunk.
Szia
Esetleg ha jó nektek is és az idő is kegyes lesz hozzánk, akkor a M5 felvezető Tesco-nál találkozhatnánk. És persze aki még arra jön az is csatlakozhatna.
Nekem is kiáll kb 7-8mm-t,ha nem felejtem el lemérem majd.
Én így vettem, nem tudom előttem ki állította át.
Mostmár érdekelne engem is hogy mi a gyári. De szerintem így hagyom, nincs vele bajom :)
180 felett előzés, sávváltás közben szokott kicsit az eleje szitálni, de nagyon picit. Az lehet összefüggésben?
Ha beereszted az elejét, vagy kiemeled a hátulját, akkor mind a két esetben romlik az egyenesfutás, és SOKKAL mozgékonyabb lesz a motor. na meg természetesen vica versa.
Én a seggét 35 mm-rel emeltem meg, az elejét meg gyári magasságon hagytam, és rohadtul könnyed lett a motor -- úgy dobálod jobbról-balra mintha egy mountain-bike-ot hajtanál (na jó, annyira nem, de majdnem). Vagy egy éve van így, de az egyenesfutáson nem vettem észre romlást.
Egy kérdés...
Már párszor meg akartam itt kérdezni, hátha tudja valaki a választ.
A teleszkóp szárak egy gyári z750-en kb 1cm hosszzan áll ki a felső villaháromszögből.
Az én motoromatt már úgy vettem, hogy a teleszkópszárak síkban vannak a villaháromszöggel. Magyarul azt jelenti, hogy egy centivel le vannak tolva.
Éreznék valami nagy különbséget, ha visszaállítanám?
Nyilván valamennyi hatása van a geometriára. Változik a villaszög. Én úgy gondolom, hogy ez esetben az egyenesfutás javul. Talán a kanyarodás kárára.Bár nem gondolom, hogy olyan egetverő befolyása lehet.
najó, nem egy krumpli, de na...