Lenne egy kérdésem felétek. A kicsi Zénél a hátsó idomon a Z750 matrica az egy nagy darab vagy minden betűnek/számnak külön külön van? Illetve egy másik, hogy a Z betű az narancssárga vagy piros? Mert a képek alapján láttam ilyet is olyat is. Egy 2007-s modellről lenne szó.
Előre is köszi!
elsőre én is a centirozásra gyanakodnék, esetleg szálszakadás,
az hogy görgőzték nem azt jelenti hogy jó a felni,
ha görgőzés után megpörgették üresen a centirozón és nulla súllyal tökéletesen pörgött akkor ok,
Hali!
Én kerékre gyanakodnék. Vagy a kerék kapott túl nagyot és az "ráz", vagy úgy jártál mint én.. Nekem elszállt 5g súly és csak 200 felett kezd érezhető lenni. Sietősebb tempónál meg egyenesen zavaró a dolog.
Sziasztok,
Egy esés miatt első teló csere volt a motoromon.
Sajnos olyat produkál amit még sosem tapasztaltam.
120 környékén el kezd rázni a motor. Az első teleszkópra ha olyankor rá nézek olyan mintha előre hátra rezonálna,és ez a sebesség növekedésével arányosan kezd nőni.
Esetleg ha valaki találkozott már ilyen hibával az adhatna valami tanácsot.Vagy esetleg ajánlhatnátok valami szakembert aki orvosolni tudja ezt a hibát.
Üdv mindenkinek. 2004-es Z750-re keresek sport dobot, összekötőcsővel. Első sorban Mivv érdekelne de nem feltétlenül csak az. Ha van eladó kipufogótok, vagy infótok hol tudnék beszerezni, irjatok. Köszi.
Most vasárnap mentem egy jó 80 km-t. Ès hihetetlen simán vette a sebessègeket. Vègig 78 fok körül volt a motor hőmèrsèklete. Ha 90 fok fölött van akkor nem szokott ilyen faca lenni. Nehezebben vált. Akkor most az olaj a problèma kèrdem èn? Ha csak nem a fuchs olaj tud ennyit?
Én is inkább 5-6 között szoktam lyukat találni felfelé.
Többször volt olyan is már, hogy 3-ból tettem fel 4-be, kb 4e rpm (városban), nem gyorsítottam és magától visszadobta 3 -ba .
Erősebb gyorsításnál, magasabb fordulaton simán veszi kuplung nélkül a dolgokat, de érdekes, mert az SV felfelé bármekkora fordulaton vette (kivéve 5-6 között, ott az is néha üreset dobott), és akár lefelé is egész jól lehetett használni, de azt nem nagyon erőltettem.
Fejlemények vannak csapágy ügyben! Gyártanak olyan csapágyat, aminek a méretei 25x42x12! Gugli szerint valami gokart spec csapágymérete.
Úgyhogy ha valaki átalakítás előtt van, vagy gondolkodik rajta, létezik az a méret is. Néhány oldal szerint 62905 számon is megtalálható.
Hali!
2003-04-es zx 6 első telója megegyezik vele. Még talán a hossza is. 2005-06-os is passzol bele, de az hosszabb, meg a keréktengely miatt lehet neked is sz*pás lenne a kerékcsapágy...
De ezekhez kell a radiális féknyergük is.
Ha az alsó villahíd is kapott, akkor azt e-bay-en találsz angliában keményen 2d-ot (100 illetve 110 font+posta), kb 50-55-ért itthon is van.
Fejidom ebay-en van új 30-ért bárhonnan itthon van, lámpatest is kb 30 körül már van. Kuplung és fékkar felhajlós verzióban, eloxálva, z1000 felirattal 12-ért itthon van szintén. Kormányt érdemes valami krossz gépét belerakni, csak a hajlításokra érdemes figyelni, mert lehet szarul fognak kijönni a kezelőszervek.
ebay-en van pár fent de akkor már talán érdemesebb lenne az újabb z1000 telókat belerakni, mert azon már radiális fék van. és van amelyik még olcsóbb is mint a régi.
Most lettem tulajdonosa egy Z1000-es Kawának 2004-es évjárat.
A motor eleje sérült, a két első teló az elment. Kerestem a neten, de nem találtam eladót, ha valaki tud kérem jelezze.
Vagy milyen telóval lehetne helyettesíteni? Az első kerék sértetlen, ránézésre, de majd a centirozás megmondja.
Meg még kellene egy két apróság: fejidom első lámpával, kuplung kar, kormány
Üdv mindenkinek!
Nagy örömömre megérkezett a szinte beszerezhetetlen szent grál! Emberi áron használtan nem találtam, így maradt az új.
Így megvan a z1000 alsó-felső villahíd, 2005-ös 636-os villák és féknyergek, első kerék tengely 2 távtartóval (csapágyak köztit még gyártatni kell).
Viszont fennakadtam egy apró problémán, hogy a 2004-es z750-nek a gyári kerék csapágya 6004, aminek a méretei 20x42x12, viszont a tengely méretei miatt nekem 25x42x12 kell, de olyan a világon nincs! Viszont találtam 25x42x9-es méretekkel rendelkező csapágyat. A kérdés az, hogy mennyire lesz megfelelő az a méret, ha úgy távtartózom ki a kereket? Mármint hogy vagy középre a csapágyházba 3-3mm-es hézagoló gyűrűket iktatok be és a köztes csőtengelyt annyival hosszabbra esztergáltatom, vagy inkább a két külső távtartó és a villaszárak közé kéne a hézagoló, vagy pedig annyival hosszabb külső távtartók kellenének? Vagy felejtsem el ezt a fantazmagóriát és vegyek egy másik kereket drágán ami kb olyan mint a gyári?
Válaszokat előre is köszönöm!
Lenne egy kérdésem felétek. A kicsi Zénél a hátsó idomon a Z750 matrica az egy nagy darab vagy minden betűnek/számnak külön külön van? Illetve egy másik, hogy a Z betű az narancssárga vagy piros? Mert a képek alapján láttam ilyet is olyat is. Egy 2007-s modellről lenne szó.
Előre is köszi!