persze gyakorlatilag szinte mindent lehet csak akarni kell
nézd meg Kingmidas gépét nem kicsit van átépítve,
szerintem vagy 5-6 Kawa típus különböző alkatrészeiből van egy etalon összerakva
Aham a Gixxer egy halálpontos gyilkológép volt ehhez képest. Brutál fék, brutál erő, hibátlan futómű.....
amikor visszaültem Zére nevettem hogy mennyire béna egy motor...mert nem is arra megy amerre akarom....
aztán amikor átmentem az első fekvőrendőrön és nem kellett felállnom és befeszülnöm mint a picsa...rájöttem hogy mennyivel kényelmesebb.
Másik vicces volt amikor készültem MAN TT re és lementem a boltba hogy: "CSókolom K7 gixxer 1000 re kérnék felfogató szerre a Givi dobozkámhoz...." na akkor nevettek egy ideig rajtam és szóltak h az egy szupersport motor és ugye ne képzeljem h gyárt Givi rá konzolt....
Uh szartam rá és elmentem Zével. iszonyat nagy móka volt és 2x is végigdöntögettem a "pályát" :)
Szóval jó a gixxer de nekem csak 2. 3. 4. motornak kellene...arra meg most nem telik....
Igen, út közben én is megtaláltam a gyári kulcsot. Na majd megpróbálom azzal. Nem értem miért kell ilyen hülyeséget csinálni bakker... Építettek már valaha szerelhető motort a ferdeszeműek?
Bizony, sajnos elég szopó a gyertya csere, de a legjobb kulcs a gyári gyertya kulcs, ettől sokkal jobbat nem találtam én sem hozzá. 3-as henger gyertya pipa kiszedes rulzzz..
Kijön az csak nem egyszerűen..
Heló.Én úgy csináltam hogy,van a crovához extra rövid toldószáram,és 16-os gyertyakulcscsal ki bírtam venni.Utána láttam hogy megvan a gyári gyertyakulcs is,az hasonló méretű.Közben minden jót,és hosszú életet kívánni a Japó mérnököknek.
Pontosan nem tudom, hogy milyen teleszkópod van elől. Ha jól tudom, felül mind a két száron van egy csavarhúzó fejű állító csavar. ( ez a húzfokozat csillapítás ) A hatlapfejü "csavarral " állítod a rugó elöfeszítést. Erre van neked szükséged. Ha befele tekered akkor feszíted elő a rugót. Fokozatosan állítsad, és próba alapján nyugtázd. :) Ha nem nagyon értesz hozzá csak óvatosan! A húzófokozatot is utána kell állítani. Ha befele csavarod, akkor fogja a húzó csillapítást növelni. Negyed fordulatonként végezd az állítást és próba. A teleszkópod alján van a nyomó csillapítás állító csavar. Sztem ahoz te ne nyúlj. ;) De van az internetten két jó cikk a futómű alap beállításról. Érdemes elolvasni. Egy korábbi kommentbe már említik. Egy tipp: Filctollal jelöld be az alap , vagy a jelenlegi állásait acsavaroknak. Onnan számolj, jegyzetelj......... ha nem jó vissza tudod állítani a kiinduló helyzetbe. Nekem más teló van elől így nem tudok neked alap beállítást mondani. De lehet keresgélni service manuált az internetten. :) Most itt a tél utána tudsz olvasni. :)
nézd meg Kingmidas gépét nem kicsit van átépítve,
szerintem vagy 5-6 Kawa típus különböző alkatrészeiből van egy etalon összerakva
amikor visszaültem Zére nevettem hogy mennyire béna egy motor...mert nem is arra megy amerre akarom....
aztán amikor átmentem az első fekvőrendőrön és nem kellett felállnom és befeszülnöm mint a picsa...rájöttem hogy mennyivel kényelmesebb.
Másik vicces volt amikor készültem MAN TT re és lementem a boltba hogy: "CSókolom K7 gixxer 1000 re kérnék felfogató szerre a Givi dobozkámhoz...." na akkor nevettek egy ideig rajtam és szóltak h az egy szupersport motor és ugye ne képzeljem h gyárt Givi rá konzolt....
Uh szartam rá és elmentem Zével. iszonyat nagy móka volt és 2x is végigdöntögettem a "pályát" :)
Szóval jó a gixxer de nekem csak 2. 3. 4. motornak kellene...arra meg most nem telik....
Gondolom azért sok volt a különbség mikor visszaültél a Zére utána?
Gixxert azt sérülten vettem 2010 ben occsóé, szépen felépítettem aztán következő évben eladtam...
Szerettem azt is nagyon, de költözéskor döntenem kellett és inkább azt adtam el :) Nincs pálya a közelben, közutakra meg jobb a Z nekem.
Most nézem hogy volt szétesikszered is, hogy hogy lecserélted a sokkal gyengébb tudású Zére a motort?
Kijön az csak nem egyszerűen..
Motor emelőt keresnék 2012-es Z750-het.
Milyet tudnatok ajanlani?