Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nincs előttem az a futómű. Elvileg ha azokkal a csavarokkal tudod a rugó előfeszítést.
Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni! Kawasaki z750 2008 as évjáratról lenne szó. Akkumlátor csere történt és figyelmetlenség miatt fordított pólussal lett bele rakva.Kis szikra volt a sarunál,a fordulatszámmérő pedig 8000nél meg állt és nem esett vissza,mint szokott. Azóta se kép se hang. 2 biztosíték dobozt találtam,azokban rendben van mind. Van esetleg másik biztosíték benne vagy merre kellene a megoldást kereseni?
Sziasztok! Ti hogy szoktátok kicserélni a termosztátház alatti két gyertyát? Kurvára nem férek hozzá... A termosztátházat leszedtem viszont a váz miatt nem tudok betenni toldószárat. Vagy valami praktikátok?
Öszintén szólva, annál, hogy vigyem el szervizbe, többet vártam. Egy éves motor. Szóval nem volt még hozzányúlva. Nekem nem a csillapítást kéne lefelé meg felfelé állítani, hanem a rugóerőt. Az az a nagy alu anyaszerű csavar, amiben van a közepében a kicsi? Egyformán kell állítani mindkét oldalt? Vagy a két oldalnak más a funkciója? Nem versenyzek, és ezért nem kell versenyállítást igényelnem. Azt szeretném, ha az eleje magasabban lenne alapból.
Azt is kéne tudni mikor volt szervizelve a teló? mert egy agyon használt telót már hiába tekergetsz, és a ki-be rugózásnak a tekergetésével, se tudsz nagyon a súly hoz való beállításon módosítani, mert azt a rugó előfeszítéssel, meg a szelepeléssel tudják variálni.

ha igazán jó futóművet akarsz akkor elviszed vmi szakihoz aki átnézni és beállítja a te paramétereidre.

ha meg szimplán tekergetni akarod a gyári beállításokat akkor keress rá a google ba van egy pár jó cikk ahol leírják hogy melyik csavar mit állít és mit érsz el vele.
Segítséget kérek, remélem innen tud segíteni valaki.
Kawasaki z1000sx em van és az elejét úgy érzem, hogy keményíteni kellene. Hátul ez egy külső tekerővel könnyen megoldható, de elől, nekem kínai, hogy mit is kellene csinálnom, hogy a 70 kilós gyári tömegű motorosbeállítás helyett az én jóval nehezebb súlyomra átállítsam. Ráadásul szinte mindig két személlyel, a terhelhetőségi határon vagyok.
Tehát ha valaki tudja, ne tartsa magában.
Szerintem a TE technikádra gondolt, nem a motorra.
Szedd ki a koptatócsavart belőle
igen, köszi a tippet
Inkább maradnék ennél, csak néha megkergetem kicsit pályán is.
technikat kell valtani
Sziasztok, 2009-es Z750 esetén tud valaki segíteni lábtartó magasítás témában. Jó lenne egy kicsit magasabbra tenni, hogy ne érjen le, esetleg egy magasító konzol (kicsit hátra és feljebb) esetleg sport lábtartószett jó áron.
köszi
tudok helyette ajánlani egy jó ninját, mert az is eladó lesz tavasszal
baszki cimbikém nem örülök de megértem,
voltam én is hasonló helyzetben nekem tető lett a Yamahámból
Igen! Szigetelés, gipszkarton, stb...
megkereslek...elverlek...
Szépen lassan lecserélődik a fórum. Lesz helyette valami más?
Sziasztok!
Sajnos megszületett a döntésem és eladom a motorom most már biztos
Ha valaki keres egy jó gépet az ne habozzon érdeklődni
Itt a régi fórumosok ismerik tőlük is lehet érdeklődni.
Szeretném így felszerelve oda adni, de gyári állapot is visszaállítható természetesen.
Remélem valakinek ugyanolyan örömteli motorozásokat okoz majd amilyenben nekem volt részem
immobos? Kill switch nincs lenyomva?
nem teljesen értem, villogni nem kellene semminek
olaj nyomás világít az FI világít/elalszik, üres világít és ennyi,
bár nem tudom hogy mikori a motorod adatlap kissé hiányos,
a lényeg ha ráadod a gyújtást AC-t kell hallanod még,
kérdés volt e tank leszedve, dőlt e el a motor stb,
ha semmi nem volt csak leállítottad a motort és legközelebb nem indult az elég szokatlan, légszűrőt nézd meg nem szippantott e be valamit az ülés alól!
ÜDV!
Z750-el van problémám! Gyujtásra rakom,villog az olaj visszajelző és ha indítok teker de nem indul. Tud valaki segíteni mi lehet a gond?
Szia.

Igen foglalkozom, csak most macerásabb költözésben vagyok... :D
Szia KillBill

Nagyon keveset voltal itt mostanaban. Ruhakkal meg foglalkozol vajon
Sziasztok!

A motor 2014-es évjárat. Tesztmotor volt... tesztidőszakban 2000 km-t mentem vele... Bőven meggyőzött!
Kipróbáltam jó pár motort, legfőképpen Kawasakikat.
Idén eddig 10 000 km-t mentem vele! Ára fent van a Kawasaki honlapján.
Extrák: Túra dobozok, a tartó konzollal, bukógomba, villa védő, tankpad, ABS, KTRC, szivargyújtó (töltő). Nem is tudom, hogy van-e még valami... a lényeg, hogy minden gyári! ;))

Ha ez mellett döntesz, jól döntesz!
Írtam e-mail-t köszi