Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egy 2009-es 1000-es és 750-es közt vannak csereszabatos alkatrészek?
Mint pl első kérek, teló, motor tartó konzol.?
Szia,
Látom Te is hasonlóan jártál mint én a napokban.
Végül is sikerült alkatrészeket találnod,és ha igen hol ?
Mennék én is nagyon, de sajnos épp dolgozom. Pedig a Zr 7 fórumosokkal mennénk őket is meg akarom ismerni.
Figu!

Apropó segítség. Első lánckerék anyát szembe állva neki melyik irányba kell leforgatni? 30 ezer van a gépben olajzóval, először ki akarom próbálni mi lesz ha mint mondták csak az első lanckereket cserélném le. Ha nagyon darál utána küldöm a többi keceléket is..
Sajnálom hogy ilyen törzsi villongás alakult ki, nem is értem
javosálnám is hogy a személyes problémák privát üzenetben menjenek
Viszont segítség ként jelzem hogy szeptember 19-én Kawasaki nap lesz Velencén, gondolom ez a szokásos Lime parti a H ring helyett
na ott sanszos hogy találkozzhatsz tulajdonossal, szerelövel, stb.
ha ilyen idő lesz mint ma én megyek
Kussolni kedves édeszülèdet kérd meg meg...
Nem akarok én tőled semmit, elég lenne ha simán csak hanyagolnál. Nem volt semmilyen f@sszopás, csak mindenki egyformán gyökérnek látott a hsz-aid alapján. Magadnak köszönd meg, rólam meg akadj le, sem komád és szerencsére semmi másod sem vagyok, az meg már tényleg nagyon unalmas, hogy mindig múltbeli vélt/valós sérelmekre hivatkozol.
Szorítkozzunk talán az aktualitásokra, ha értelmeset nem tudsz rá nyögni, akkor simán csak kussolj, még ha nehéz is! Köszi!
Lovi!

Te alapból vagy kurtara el vagy tevedve, vagy egy nagyon torz értékrended, lelkivilagod van.
Figyelj már komám!
Annak idején a többiek fa.at szopkodva parasztkodtal velem a gs fórumban, és most azért mert van annyi loved hogy vehetnel egy Sx et cserébe azt várod hogy még én essek hasra előtted, aztán mindent elfeledve még én pedalozzak neked jó házigazda módjára, mert te most azt gondolod, valamiféle kegyet gyakoroltal felém vagy e fórum felé, mert gondolkodsz egy Kawa vásárláson?
Szerintem te kurvára nem mész 100on...
Hát sajnos nem a vezeték lesz, mert azt kiváncsiságból már megnéztem. A tank nem volt levéve.
Utánajárok még a dolognak...
Csináltam pár képet a sárvédő-fékcső problémámról hátha így valakinek beugrik valami ötlet.
A 3.képen van a gyári fékcsőtartó,de azzal se jobb. (ha jóltudom a kormánytól jött le jobboldalra és onnan volt átkötve a baloldalra. Itt viszont külön-külön jön le jobbra-balra.)
Hát remélem érthető vagyok
Köszi
A megjegyzést ne vedd magadra, csak fisinek szólt, mert mindig erre hivatkozik, de Tőle nem nagyon láttam!
Továbbra is SX tapasztalatra vadászom, sajnos nincs tulaj ismerősöm.
A végén kezdem, egy tag miatt ne minősíts egy közösséget
"bemutattad a híres kawás segítőkészséget"
én alapvetően segítőkész vagyok nyugodtan olvass vissza, a topik indulása óta itt vagyok
ráadásul elég racionális is, de az ilyen kérdéseket nem tudom hova tenni, nincs az a motor ami 5 litert fogyaszt az M0-án 100km/h-nál
mint a H ringen nyílt napon, tehát vezetés függő de nagyon
sose láttam olyan gyári adatot ami igaz lenne, legjobb esetben is közelítő volt
volt motorom ami 20 lityi körül fogyasztott /2T/ és imádtam
vagy pl: eszi e gumit? erre van egy jó példám a kollégám vadi új CBR600F-je 15000km-t ment a gyári gumival, de a 15 ezer alatt nem előzött egy db autót se
aki megvette tőle nyaranta cseréli a gumikat 4-5 ezer km
azt végképp nem értem hogy ezek vásárlásnál szempontok, nekem a Z tetszett de nagyon, nyílt napon kipróbáltam, még utána is olvastam a teszteknek, és megvettem
de sose vettem volna /nem írom le milyen/ 600-as gépet,
mert az olajszűrője 500ft-al olcsóbb
vagy kevesebbet fogyaszt, ami igaz
viszont kipróbáltam azt is, és olyan volt mint egy villany varrógép szar
Figu
nem emlékszem, hogy bárkinek is lett volna benzin szintjelző problémája a fórumon,
ha mostanában levetted a tankot előfordulhat hogy a csatlakozót nem megfelelően tetted vissza, így jártam én is össze nyomtam, de nem eléggé szerencsére még aznap szétrázódott ezért sejtettem mi a gáz,
a fékcsőre nehéz mit írni látatlanban, bár nekem nincs,
Üdv mindenki!
Micsoda párbeszédek...(rég nevettem ennyit fórumokon )
Közben volt egy kis időm és foglalkoztam a motorral egy kicsit...
index, duda megoldódott.
Viszont az lenne a kérdésem, hogy az előfordulhat, hogy a benzin szintjelző fennakad a tankban?(vagy inkább csak simán elromlik? ).
A másik gondom az első fékcső kilett cserélve fémre, és az hozzáér a sárvédőhöz és ez engem zavar. A gyári fékcsőrögzítő nem jó hozzá amit kaptam, mert az mégjobban nekitartja a sárvédőnek!
Tud valaki valami megoldást erre?
(Kawasaki z750-ről lenne szó)
Köszi
Pedig de.És nem a meghibásodási dolgokra értem.Az közel hasonló.
Bár ez csak a válságig volt így.Mostanában kezdenek felzárkózni.
És ez igaz az árakra is sajnos.
Régen nagy mennyiség olcsó futómű/váz egy régi sportgépük visszafogott változata jellemezte a japo nakedet.
De ma már nem tud akkora mennyiséget előállítani így emelni kell az árat.
Azt meg csak úgy lehet ha mutat is valamit.
Meg is jelentek a jobb,minőségibb elemekből épített gépek náluk is drágán.
125-össel, nyolcvannal. Erdélyben hegyre fel kettes nyélgáz negyven...
Leszállok én erről is nagy vigyorral, már ha van idő menni vele az elbaszott vezenyles miatt..
Mindebkepp probalj ki egyet ha van az ismerosi körben. Megeri.
Ugyanugy ket kereke van de valahogy megis sokkal nagyobb vigyorral szallsz le.
Miért halnal meg? Motoroztál már eleget!
Evvel nem tudok vitatkozni. Elhiszem. Ettől függetlenül, nem hinném hogy annyival minőségibb egy európai gyártású motor. Majd sok pénzem lesz kipróbálom.
Haggyá` má`!
Nem akarok minjárt az első utamon meghalni: vasárnap lesz guri a Mecsekbe, szigorúan egyedül. Utazó: 90 km/h.
Bogyó!

Jössz holnap a Cser tói túrára? Ha nem szakad le az ég akkor mi megyünk. Reggel 7kor indulás a Bosch bolttol.
Utazó 120-140. Azt elbirja a gs is tán
Na ja.Azért ha járnál europa nyugati részén azt látnád hogy minden 2. motor BMW.Ezekből minden 2. GS.De komolyan durva hogy ennyi BMW.t hogy hordanak össze.
Nagyon látványosan kevés a japán.
És ez tapasztalat KB 2 hetes.
Indulj el egy turan es rajossz hogy a 80% nem is 80... Csak nalunk es a csorobb orszagokban nagy divat a japan motor. Ahol kicsit is adnak a minosegerzetre itt mar europaiak vannak. Pont az elmeny miatt. Iden pl leget tobb r1200gs-t es 950-990 adventuret lattam mint az elmult evekben osszesen.
Inkább azért, mert nem szeretnek az emberek motoros szezonban heteket dekkolni a márkaszervízben (lásd BMW)
Ezért jár Európa 80%- Japán motorral?
Probalj ki par europai motort es megerzed mi a különbség. Amennyivel dragabb annal tobb elmenyt ad. Huzod a gazt es nem tortenik semmi, mig mesz egy 640es vagy 690es ktm-nel ami joval gyengebb de meg is ugy szállsz le rola higy "hubazdmeg"... A hornetet ezert csereltem sv-re es az sv-t ezert fogom ktm-re cserelni.

Ami teny az teny, europaival sokkal nagyobb elmeny motorozni.