Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az enyém 2014-s. Sztem.minimálisan különbözik a te blokkodtól. Ha a kuplungot kiengedem pici váltózaj hallatszik. Ha behúzom akkor pici tücsök ciripel. Tehát nem vagy egyedűl!
Osztrâk papìros barna szìnű 2011 es
6700 Km-nél ? Kuplungzaj? Nem azt a motort vetted meg, amit már régen hirdettek kereskedésben, Németországból jött be, és semmi dokumentációja nem volt?
Kuplungzajra mi a véleményetek?
Köszi szépen
Hogyne lenne.
olajszűrőben szelep? na ilyet sem hallottam még....
Még ezt találtam..

kawaszekis[1] 2011. május 13. 19:45
hm talán motorolunk, hasidom +ekeidom, az ekeidomnál vigyázz a négy kis illesztő pöcsre nehogy az oldalidomban maradjanak, vissza szerelésnél szilikon spray vagy szilikonzsírral bekenni a gumi illesztőt. olajcsere után pár indítózással kapasd fel az olajat, ha kb 15mp után sem alszik ki az olajnyomás lámpa AKKOR NEM A MOTORODBAN VAN A HIBA,TEHÁT NEM A KAWASAKI SZAR HANEM AZ OLAJSZŰRŐ SZELEPE NEM NYITOTT KI.
Én mindenképp amíg ki nem derül a megmarad jó kis gyári japán szűrővel való olaj cserenel, addig erre saccolok. Előtte 3x cseréltem olajat Mann és japán szűrővel mindhárom esetnel 5 másodpercen belül elaludt a lámpa.

Zx6 topicba találtam ezt a szösszenetet..

Meleg motornál, amikor stabil sima a fordulat alapjáraton még félórát is sérülés nélkül elketyeregne olajnyomás nélkül

A hatos meg hát igen azon kevés járművek közé tartozik ahol nem mindig löki ki a levegőt, ahogy tapasztalták Gyurgyalogék még meleg motornál se biztos mindig ha a szűrő felvan töltve előre akkor se biztos mindig....(de aki sajnálja olajcserére is szerelőhöz vinni, tudod a véleményem és ez nem ehez a történethez kapcsolódik, hanem általában, mielőtt még Gyurgyalog magára venné, közlöm nem ő rá írom! Előre elkerülve a félreértést...)
Nincs olajnyomás rutinból szürő le,ki,kintebb,lentebb,stb és meglesni löki e odáig, ha löki menetközbe vissza cuppantani helyére a cuccost...
Vagy amit Stevesaki mond! Az a hajtosabb emberkéknek ajánlott!
Fuchs Pro 4 10w40 Xp 4 literrel épp maximumig leszel. Már ha 2004-2006 Z 750 rol beszélünk.
én a Fuchs SILKOLENE PRO 4 PLUS SAE 10W-50 szoktam belerakni. Forgatom rendesen. 55e van a gépben. Nekem ezzel szépen működik...
érdekes sztori, nem gondoltam h másnál is előfordult már ilyen...
szóval én mindíg a gyári kawa szűrőt szoktam venni kawazsoltitól.
Utolsó alkalommal én is úgy jártam h nem jött meg az olajnyomás pár mp után sem. Felhívtam a szerelőt h vaze, mi a csöcs?!
Erre ő mondta h egy pillanatra csavarjam le a szűrőt (engedjem ki a levegőt) és rögtön fel fogja kapni. Megcsináltam, működött.....
Most megint épp olajcsere előtt vagyok.... már felkészültem lelkileg a +mozdulatra Lehetséges h ezt a szűrő okozza?
Milyen olajat ajánlotok?
Hát épp azért!
hat nem egy suzuki, barmi elofordulhat
Lehet rá mérek de amúgy jól el szégyellném magam ha egy 30 ezer kmt futott motoron elkopott volna az olaj szivattyú..
amugy ha nem tevedek akkor van nektek is karterszellozo, igy nem tudod megemelni az olajnyomast, a szuro meg a pumpa utan van, vagy a filteren vagy a nyomasszelepen de egybol kell feltolja az olajat a kenesi pontokra. nem lehet hogy a pumpad kopott? Bár ketlem hogy kopott lenne, merj egy olajnyomast.
Azaz!
Dehogy viszem.
vidd el szerelohoz szerintem
Sziasztok pár hete vettem egy 2011 es z1000t,két kérdesem lenne:Le akarom cserélni az olajat,milyet rakjak bele? A másik pedig: ha behuzom a kuplungot túl zajosnak találom,mennyire van ezeknek a motoroknak kuplungzaja,mert sokan azt mondták hogy a kawák zajossak! Ja és óra szerint 6755 km van benne!
Én eddig minden motoromhoz Hiflofiltro-t használtam/használok és még sosem tapasztaltam ilyen problémát. Eddig minden esetben pillanatok alatt felkapta nekem az olajat és felépült az olajnyomás.
Legközelebb, maradt meg egy japán eredeti szűrőm, avval kipróbálom. Ha ott megint semmi gebasz nem lesz, akkor vissza térek a Mannhoz.
A HiFlo vagy miafasz? Nekem működik.
Kinek mi a tapasztalata a Kawa új ratyi kínában gyártott olaj szűrőivel?
Megvettem a motort kétszer cseréltem olajat eredeti Japán és Mann szűrővel, egyből, szépen 3-5 mp belül felkapta az olajat.
Amióta ezek a szar kínai szűrők vannak 2x, 3x neki kell futni mire felkapja, de akkor is csak úgy, ha levegővel megnyomatom az olajbetöltőn keresztül...