Az enyém 2014-s. Sztem.minimálisan különbözik a te blokkodtól. Ha a kuplungot kiengedem pici váltózaj hallatszik. Ha behúzom akkor pici tücsök ciripel. Tehát nem vagy egyedűl!
6700 Km-nél ? Kuplungzaj? Nem azt a motort vetted meg, amit már régen hirdettek kereskedésben, Németországból jött be, és semmi dokumentációja nem volt?
kawaszekis[1] 2011. május 13. 19:45
hm talán motorolunk, hasidom +ekeidom, az ekeidomnál vigyázz a négy kis illesztő pöcsre nehogy az oldalidomban maradjanak, vissza szerelésnél szilikon spray vagy szilikonzsírral bekenni a gumi illesztőt. olajcsere után pár indítózással kapasd fel az olajat, ha kb 15mp után sem alszik ki az olajnyomás lámpa AKKOR NEM A MOTORODBAN VAN A HIBA,TEHÁT NEM A KAWASAKI SZAR HANEM AZ OLAJSZŰRŐ SZELEPE NEM NYITOTT KI.
Én mindenképp amíg ki nem derül a megmarad jó kis gyári japán szűrővel való olaj cserenel, addig erre saccolok. Előtte 3x cseréltem olajat Mann és japán szűrővel mindhárom esetnel 5 másodpercen belül elaludt a lámpa.
Zx6 topicba találtam ezt a szösszenetet..
Meleg motornál, amikor stabil sima a fordulat alapjáraton még félórát is sérülés nélkül elketyeregne olajnyomás nélkül
A hatos meg hát igen azon kevés járművek közé tartozik ahol nem mindig löki ki a levegőt, ahogy tapasztalták Gyurgyalogék még meleg motornál se biztos mindig ha a szűrő felvan töltve előre akkor se biztos mindig....(de aki sajnálja olajcserére is szerelőhöz vinni, tudod a véleményem és ez nem ehez a történethez kapcsolódik, hanem általában, mielőtt még Gyurgyalog magára venné, közlöm nem ő rá írom! Előre elkerülve a félreértést...)
Nincs olajnyomás rutinból szürő le,ki,kintebb,lentebb,stb és meglesni löki e odáig, ha löki menetközbe vissza cuppantani helyére a cuccost...
érdekes sztori, nem gondoltam h másnál is előfordult már ilyen...
szóval én mindíg a gyári kawa szűrőt szoktam venni kawazsoltitól.
Utolsó alkalommal én is úgy jártam h nem jött meg az olajnyomás pár mp után sem. Felhívtam a szerelőt h vaze, mi a csöcs?!
Erre ő mondta h egy pillanatra csavarjam le a szűrőt (engedjem ki a levegőt) és rögtön fel fogja kapni. Megcsináltam, működött.....
Most megint épp olajcsere előtt vagyok.... már felkészültem lelkileg a +mozdulatra Lehetséges h ezt a szűrő okozza?
amugy ha nem tevedek akkor van nektek is karterszellozo, igy nem tudod megemelni az olajnyomast, a szuro meg a pumpa utan van, vagy a filteren vagy a nyomasszelepen de egybol kell feltolja az olajat a kenesi pontokra. nem lehet hogy a pumpad kopott? Bár ketlem hogy kopott lenne, merj egy olajnyomast.
Sziasztok pár hete vettem egy 2011 es z1000t,két kérdesem lenne:Le akarom cserélni az olajat,milyet rakjak bele? A másik pedig: ha behuzom a kuplungot túl zajosnak találom,mennyire van ezeknek a motoroknak kuplungzaja,mert sokan azt mondták hogy a kawák zajossak! Ja és óra szerint 6755 km van benne!
Én eddig minden motoromhoz Hiflofiltro-t használtam/használok és még sosem tapasztaltam ilyen problémát. Eddig minden esetben pillanatok alatt felkapta nekem az olajat és felépült az olajnyomás.
Kinek mi a tapasztalata a Kawa új ratyi kínában gyártott olaj szűrőivel?
Megvettem a motort kétszer cseréltem olajat eredeti Japán és Mann szűrővel, egyből, szépen 3-5 mp belül felkapta az olajat.
Amióta ezek a szar kínai szűrők vannak 2x, 3x neki kell futni mire felkapja, de akkor is csak úgy, ha levegővel megnyomatom az olajbetöltőn keresztül...
kawaszekis[1] 2011. május 13. 19:45
hm talán motorolunk, hasidom +ekeidom, az ekeidomnál vigyázz a négy kis illesztő pöcsre nehogy az oldalidomban maradjanak, vissza szerelésnél szilikon spray vagy szilikonzsírral bekenni a gumi illesztőt. olajcsere után pár indítózással kapasd fel az olajat, ha kb 15mp után sem alszik ki az olajnyomás lámpa AKKOR NEM A MOTORODBAN VAN A HIBA,TEHÁT NEM A KAWASAKI SZAR HANEM AZ OLAJSZŰRŐ SZELEPE NEM NYITOTT KI.
Zx6 topicba találtam ezt a szösszenetet..
Meleg motornál, amikor stabil sima a fordulat alapjáraton még félórát is sérülés nélkül elketyeregne olajnyomás nélkül
A hatos meg hát igen azon kevés járművek közé tartozik ahol nem mindig löki ki a levegőt, ahogy tapasztalták Gyurgyalogék még meleg motornál se biztos mindig ha a szűrő felvan töltve előre akkor se biztos mindig....(de aki sajnálja olajcserére is szerelőhöz vinni, tudod a véleményem és ez nem ehez a történethez kapcsolódik, hanem általában, mielőtt még Gyurgyalog magára venné, közlöm nem ő rá írom! Előre elkerülve a félreértést...)
Nincs olajnyomás rutinból szürő le,ki,kintebb,lentebb,stb és meglesni löki e odáig, ha löki menetközbe vissza cuppantani helyére a cuccost...
szóval én mindíg a gyári kawa szűrőt szoktam venni kawazsoltitól.
Utolsó alkalommal én is úgy jártam h nem jött meg az olajnyomás pár mp után sem. Felhívtam a szerelőt h vaze, mi a csöcs?!
Erre ő mondta h egy pillanatra csavarjam le a szűrőt (engedjem ki a levegőt) és rögtön fel fogja kapni. Megcsináltam, működött.....
Most megint épp olajcsere előtt vagyok.... már felkészültem lelkileg a +mozdulatra Lehetséges h ezt a szűrő okozza?
Dehogy viszem.
Megvettem a motort kétszer cseréltem olajat eredeti Japán és Mann szűrővel, egyből, szépen 3-5 mp belül felkapta az olajat.
Amióta ezek a szar kínai szűrők vannak 2x, 3x neki kell futni mire felkapja, de akkor is csak úgy, ha levegővel megnyomatom az olajbetöltőn keresztül...