Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem nagyot ütött vissza , csalódás volt
Talán ha átgondolják még, de tényleg nagyon kényelmes, jól motorozható gép.
No tessék, racionális márka képviselet!
S1000r-el van tapasztalatom, annak teljesen jo a futóműve, feszes de elnyeli az uthibakat. Fek szerintem nem foghato egyik japanhoz sem. Vazgeometria nagyon jo, mint egy 125os enduro, ugy fordul. En nem is gobdolkoznek japan motoron
Nekem nem számít hol költesz el 4 millat mivel nem Kawasaki dealer vagyok. Az meg hogy Kawat veszel nem tesz hozzá a komfort érzetemhez.
Jó házigazda?
Amekkora népművészeti cserépedény voltál anno a Gs fórumon, ne várd hogy jó szívvel álljak hozzád...
Tudod attól mert egy önelégült pénzes fax vesz egy luxus autót , attól még egy ugyanolyan önelégült fax marad mint előtte volt.
Ki mit olvas mit szűr le ebből nem érdekel. Akik a barátaim tudják, mennyire számíthatnak rám. Szóval sorry de nem érdekel a dumád.
Tudom zoli 32 is mennyire szeret azt mégis egy alombol jöttetek. Szóval előbb ott söprögess kicsi csíra...
Próbáltam, nagyon kemény a futómű, és sajnos nem is állítható tovább (dealert kérdeztem). Ráadásul azokkal az "extrákkal" amikkel jól be lehet állítani (pl dynamic modul) lényegesen nő az alapára.
Nagyon tetszik egyébként, de még van rajta mit finomítani (a kis lánckeréknél ahogy lecsapja az olajat az olyan, mintha engedne a blokk, nem tudom miért spóroltak azon a db műanyagon)
Látom öribarik lesztek fisivel.
S1000xr? Kicsit talan turasabb pozíció, jobb felszereltség es nem sokkal drágább
Ennyit számít, hogy pl. a kawánál költök el majd 4 millát, vagy máshol? Tényleg racionálisan képviseled a márkát!
Vagy csak az lehet kawás, akinek Te megengeded? Bocs, majd benyújtom a kérelmet...
"fillérbaszó", vagy alapos, ez nézőpont kérdése. Ha utánajárok jó előre, akkor "fillérbaszó" vagyok, ha meg elszámolnám magam és vásárlás után sírnék, hogy milyen drága, akkor meg jönnél a majom vs banán sztorival, a lényeg, hogy fikázhass?! Ennél nagyobb örömöd ne is legyen az életben!
Csak megjegyzem, eddig csak 0 km-es motorom volt, és köszönöm szépen, futja benzinre is, alkatrészre is, de az nem azt jelenti, hogy nem tartom szem előtt az ár/érték arányt! Akinek van, annak azért van, mert nem szórja fölöslegesen, márpedig ha ugyanazt megkapom olcsóbban, miért ne?
Azon azért gondolkodj el, hogy más is látja az írásaid, és ha a segítőkészség alapján kellene dönteni, hogy Kawát, vagy mást vegyek, szerintem nem csak bennem kelt ellenérzést ez a győlölködés amit tolsz!
Már rég át kellett volna válts "jó gazda" módjára egy pozitív hozzáállásra, és érvelned a Kawa mellett, de nem úgy látom, hogy azt képviseled, amit mondasz! Mindegy, Te már így maradsz!
A Többieknek köszönöm szépen!
Nekem 7 alatt nem evett a Z.
Bár annak kicsit jobban húztam...
2006-os Z 750 S hajtástól függően 5-6,1 liter /100 km. Tény hogy tiltásig szinte sosem volt pörgetve. Inkább túrázásnak mondanám különböző tempóban.
Ugyan lovi!

Semmi újat nem tettél! A Gs fórumon is ugyan evvel fikáztak ki, ott is ugyanilyen fillérbaszó voltál. Láttam anno. Amúgy igen, van 3 Sx -es ismerősőm is, csak te nem az az ember vagy akinek egy szalmaszálat is keresztbe tennék hogy segítsek. Amúgy ha pontos adatokra vágysz, kérdezd meg a Gs topicban csaba600 - at a 200 motort tesztelt élet művészt, vagy zoli32-őt, ők marhára tudták anno, milyen lesz a Z 750-em. Hála Istennek annyit értettek hozzá amennyit gondoltam, így szinte semmi sem lett igaz abból amit akkor leírtak.
Tudsz esetleg szerviztáblát küldeni?
Köszi, megnyugtató.
a spritmonitoron ki tudod keresni a fogyasztási adatokat.
szervizeléssel kapcsolatban írj egy márkakereskedőnek, hogy mennyibe kerül a 12-es, 24-es, 36-os, stb.
Hááát, a sportgumi hamar kopik.
Most PR4 van rajta, de az nem lesz rövid életű. Ez is csuklófüggő...
Semmivel nem költségesebb mint a Z750.
köszi!
Gumit megkajálja hamar? Nyomaték miatt többen mondták már, hogy mindegy mit raknék rá hamarabb elfogy, de valóban így van?
Üdv!
A fogyasztás mint minden motornál, csukló függő. Túrázgatva volt már 5,8 is, de dinamikus ( )motorozásnál sem sokkal több. Nyélgázon, vadállat módon csak ritkán használom, így arra nem tudok mit írni. Érdekes módon a Z 750 nekem többet evett...
A fenntartási költségei ugyanazok mint bármely motornak, szakszervizbe nem vittem.
Nem véletlen írtam, hogy "első kézből"! Elsődlegesen az SX tulajoknak szólt a kérdés, de ha van SX-es ismerősöd és képben vagy, akkor is nyugodtan adhatsz érdemi választ!
Ha fogalmad sincs róla, akkor vagy mond azt, vagy ne szólj hozzá, nem kell bunkózni!
Sokszor elhangzik a "Ha van pénzed majomra legyen pénzed banánra is!" okoskodás, akkor miért lenne hülye kérdés, ha valaki tudni akarja mennyi a "banán"?
A mostani trendek alapján azért ennyire nem triviális, hogy mennyit fogyaszt egy nagy gép, mikor 5l körüli átlagfogyasztást is kiközöl egy-egy gyártó egy literes gépre (lásd WMTC). De pl. a 650-esemre is 6-7 litert saccol mindenki, aki tudja hogy megyek, ehhez képest 5l alatt elmegyek vele (kevesebbet kajál mint a GS-em!).
Szóval bocs ha alapos vagyok, nem szeretem a meglepetéseket. Te meg fisi ismét bemutattad a híres kawás segítőkészséget, köszi!
Nem tudom mit vártál tőle, és szent szar- ennek a fickónak Kawasakija lesz..
Hát nem tudom..
szevasz
imádom az ilyen kérdéseket,
4 milláért veszel 1 motort és nem szarod le hogy 5 vagy 7 litert fogyaszt e
és valószínűleg mindkettő igaz ha úgy használod,
illetve ha 5 ropival kevesebb valami másik motor olajcseréje akkor azt választod
szerviz szerintem nem drágább mint egy hasonló kategóriás gépnél,
előre is bocs ismételni tudom magam,
hülye kérdésre hülye válasz,
ü Figu
Sziasztok!
Z1000SX fenntartási ktg-ről tud valaki első kézből nyilatkozni?
Sportos-túrázós használat mellett évi kb 12ekm-ben gondolkodva!?
Ilyenekre gondolok:
- fogyasztás
- szervíz díjak (szakszervízben)
- stb.
Előre is Köszi!
L.
Na az előzőnél szar a link, telon nem egyszerű.
kép
Én találtam gúgliba olyan képeket amiken sima 2009-es Z750 van fekete színben fekete elemekkel...
kép
Továbbra is fenntartom a tévedés jogát, de egy zöld/feketét értelmetlen összehasonlítani a feketével. Pontatlanul fogalmaztam tegnap, a feketén a segédváz szerintem nem fekete volt 2009-ben, ahogy a kéken sem. Szerintem ez volt a 2009-es fekete színkombó.

2009 Kawasaki Z750 Metallic Diablo Black

Persze mindettől függetlenül a konkrét motor lehet baromi szép és/vagy jó.
Nincs mit!
Sajnos a Z750R-ét pont nem írja, de a Gladius-ét megtalálod!