Nincs mit. Én is sok bontót felhívtam, bár nekem 03-06-os z1000 alsó villahíd kellett eddig és sehol sincs... de más alkatrészek esélyes, hogy lehetnek. Viszont most kezet foghatok veled, mert tegnap balf@sz voltam és 5 év 15 nap után sikeresen én is megint baloldalra vágtam a vasat...
Érdekes, hogy a Fuchsos olaj doki azaz a hivatalos magyarországi Fuchs képviselet véleménye szerint a Fuchs a gyári olaja a Kawasakinak. Most akkor mi van?
a pdtdi passatomnál bevált...ha már itt vagyok lenne még 1 kérdésem (nem vagyok egy motorszaki) a kuplung felöli oldalon mikor játszok a kuplungal kis zörgö hangot hallok középtájt amit elötte nem ereztem ill hallottam ...mondják a kosár lehet, no meg kawa betegség...lehet én vagyok ennyire szörszálhasogato de kisse zavar.
Sziasztok.segitsegre lenne szükségem...nemrég vettem egy z-750-t 2004 évjárat,patent a gép...a kérdés:lehet e a castrol grandprix olajal hangosabb kopogosabb hangja a blokknak mint motullal?ugy vettem eszre hogy az elöző motul olajjal simabban halkabban jart...vagy lehet csak beképzelem?sokan lehuzzak a castrolt...meg a "kollegak" is piszkàlnak vegyem ki belöle mert sz....r..szval tanacstalanul állok a dolog elött..segitseget elore is kösz!üdv
erra bakker egy rendőr se válaszol neked
vagy beugratós kérdés
gondolod hogy a rendőr szögmérővel igazoltat
belinkelhetném a jogszabályt de keresd meg,
ha megállítanak és nyilvánvalóan necces akkor meg b...nak
ha olvasható szerintem nem szívóznak
hali
ez nem szokatlan,
némi rezonancia bizonyos fordulatszámon jelentkezik,
nekem pl nem, van akinek igen, ez nem hiba
ha bővebben érdekel keress rá sokszor tárgyaltuk
ü F
ÜDV ! Z750 ről van szó 2004 es évjárat, kicsi csörgést zörgést hallani 6000 fordulatnál valakinek valami ötlet ? olyan mintha valami anya rezegne :D A fej idom szokott zörögni más fórumokon ezt írták nekem az nem mert levettem és úgy is hallani vmit....
Blokk jobb oldalán van a feszítő mechanika. 3 csavart látsz rajta. Van középen egy nagyobb (Asszem 13-as hatlap fejű). Alatta alumínium alátét. Azt tekered ki először. Így tehermentesíted a feszítő rugót. Ne ijedj meg, jöhet ki bátran, csak ne pergesd szét. Utána van két M6-os csavar alul felül, azokat kiveszed és kint is van az egész. Onnan már látod ezt a kilincsmű - illetve fogasléc párost. A kopásából (fényesebb a felület) látod, hogy hol állt. Átmozgatod az egészet, hogy minden működési irányba szépen mozogjon. Összerakása ugyan ez, csak fordított sorrendben. Ha már zajolt a vezérműláncod, 1 foggal előrébb rakhatod a feszítőt a fogaslécen, ugyanis előfordul, hogy már lazult picit a láncod, de még a feszítő nem ment utána. Ezen az átmeneti állapoton tudsz segíteni. Több fogat NE állíts. Kb ennyi.
Jellegzetes Z hibának mondanám a szelepfedél tömítés problémát (20e km után nekem cserélni kellett a tömítést - 15ezer ft.), illetve a kipuff leömlő repedésre való hajlamát. Ez is úgy 20e km körül jött elő, 1. és 4. henger leömlője felfogatásnál körbe repedt. Szintén orvosolható probléma, csak egy ügyes awi hegesztő kell hozzá. Illetve nekem megszorult a vezérműlánc feszítőm. Elkezdett csörögni a lánc. Szétszedtem, megjárattam a fogaslecet, azóta hibátlan. Teljesen együtt élhető "gyerekbetegségei" vannak. Kategóriájában a legjobb, ha blokkerőt nézel. Ha futóművet, féket, akkor a Hornet bizony veri. De "átlagos" felhasználásra nem fogod érezni a különbséget.
Ha bárkinek lenne tudomása ilyen Z1000-ről eladóba, kérem, feltétlen szóljon!