Sajnos nem mostanában fogok venni, úgyhogy lesz időm gondolkodni még azon, hogy egy olcsóbb vagy inkább valami márkás cucc legyen.
Köszönöm!
Két kérdező :
Én nem rég vettem a Z-t, egy kicsit valóban fura az ülés. Előtte sv650 volt, az se volt túl kényelmes. Ezen inkább azt érzem hogy csúszok előre a tankra. A kormány pozíció viszont nekem jobban bejön mint az sv. Az utas ülés egyértelműen rosszabb barátnőm szerint. Szerencsére nem sokat kell rajta vinnem, félős.
nekem a mocin komplett Matris M4 szett van. Nekem nagyon bejön.
Sok fokozatban állítható. Versenyzők gyakran cserélik az Öhlins cuccokat Matrisra. (persze én nem ezért vettem )
Erre a vezetőülés kényelmetlensége dologra én is kíváncsi lennék.
Amúgy hasonló cipőben járok mint te csak még nem volt időm utazgatni, hogy megnézzek pár vasat
A segítségeteket/véleményeteket szeretném kérni. Tudom,hogy én vagyok az 1000. ilyen,de azért reménykedek Motorvásárlás előtt állok és az egyik nagy kiszemeltem egy 2007 utáni Z750. Találtam párat, melyek közül ezt már majdnem rohantam is megnézni (http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_z_750-9198184) Hívtam is őket: "makulátlan, karcmentes, szalon állapot" Elég sokat átnyálaztam, kérdésem: Miért fehér a Z750 matrica,amikor tudtommal minden ilyen évjáratún a Z piros és a 750 fehér? Továbbá, hova lett az utaskapaszkodó "bőrcsík"? Vélemények? (tudom, szőrszálhasogató vagyok)
Ezen felül kérdezném,hogy vannak-e jellegzetes Z típushibák, mennyire megbízható a modell? Tényleg elviselhetetlen a vezetőülés? Elvakultság nélkül, mit éri meg még venni hasonló kategóriában (Hornet, Fazer stb..)? Árlimitem cca 1,2 miska.
Előre is köszi mindenkinek, aki megtisztel a válaszával
Múlthéten lezúztam a 2008-as 1000-esem. Gyakorlatilag a bal oldalon minden megsemmisült. Műanyagok, idomok, kormány kapcsoló, tank, első lámpa, lábtartó konzol.. (Tudom, hogy zsebbenyúlós lesz, erről légyszi ne világosítsatok fel többen :D )
Ötleteket várnék, hogy hol nézzek szét GYÁRI, de bontott alkatrészek ügyében. Vagy bárkinek van akár milyen bal oldalra való cucca 1000/750ről, az ne tartsa magában. Ebay-t túrom, de onnan mondjuk nem szívesen veszek cuccot, amit előtte nem tudok kézbe venni és megnézni, mert messziről jött ember azt mond amit akar, aztán mire ideér a csomag kitudja mi van benne. Végső elkeseredésemben márkakereskedéshez fordulok.
Valami legenda keringett egy Jelcsa nevű srácról, akinek vannak MIVV dobok, meg Z alkatrészek dögivel. Esetleg egy kontaktot ha valaki tud adni, azért rendkívül hálás lennék.
Sziasztok! 10 éve boldog tulajdonosa vagyok egy Z750-esnek, amin most először fékbetét kell cseréljek. Milyen tapasztalatotok van màrkàkkal és tìpusokkal (sinter, kevlàr stb.)? A gyàri nagyon dràga, felejtős. Én Brembot néztem, szintert és karbon keràmiàt, de még a kereskedésben sem tudtak igazàn értelmes tanàcsot adni. A motort egyébként főleg hosszù hegyi tùràkra hasznàlom, vàrosban keveset megyek, pàlyàn pedig soha.
Amúgy gyárilag 520 as Enuma van rajta.
Az Enumanak meg van itthon képviselete. Javaslom azt. Ráadásul van csavarral végteleníthető patent szemük is, így nem kell benazni a nittelessel... Enuma láncok forgalmazója
Köszönöm!
Két kérdező :
Én nem rég vettem a Z-t, egy kicsit valóban fura az ülés. Előtte sv650 volt, az se volt túl kényelmes. Ezen inkább azt érzem hogy csúszok előre a tankra. A kormány pozíció viszont nekem jobban bejön mint az sv. Az utas ülés egyértelműen rosszabb barátnőm szerint. Szerencsére nem sokat kell rajta vinnem, félős.
Sok fokozatban állítható. Versenyzők gyakran cserélik az Öhlins cuccokat Matrisra. (persze én nem ezért vettem )
így néz ki, csak z750re való konzollal link
7 éve van fent a mocin, kb 45-47e km van benne, egyelőre hibátlan.
Amúgy hasonló cipőben járok mint te csak még nem volt időm utazgatni, hogy megnézzek pár vasat
A segítségeteket/véleményeteket szeretném kérni. Tudom,hogy én vagyok az 1000. ilyen,de azért reménykedek Motorvásárlás előtt állok és az egyik nagy kiszemeltem egy 2007 utáni Z750. Találtam párat, melyek közül ezt már majdnem rohantam is megnézni (http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_z_750-9198184) Hívtam is őket: "makulátlan, karcmentes, szalon állapot" Elég sokat átnyálaztam, kérdésem: Miért fehér a Z750 matrica,amikor tudtommal minden ilyen évjáratún a Z piros és a 750 fehér? Továbbá, hova lett az utaskapaszkodó "bőrcsík"? Vélemények? (tudom, szőrszálhasogató vagyok)
Ezen felül kérdezném,hogy vannak-e jellegzetes Z típushibák, mennyire megbízható a modell? Tényleg elviselhetetlen a vezetőülés? Elvakultság nélkül, mit éri meg még venni hasonló kategóriában (Hornet, Fazer stb..)? Árlimitem cca 1,2 miska.
Előre is köszi mindenkinek, aki megtisztel a válaszával
Bandy voltam
név: Jelcsa
megye/város: Budapest
mobil: 06-70-317-9083
Van 1-2 aprósága.
De ha jól tudom Ricsi bontóban is van pár kósza alkatrész.
Múlthéten lezúztam a 2008-as 1000-esem. Gyakorlatilag a bal oldalon minden megsemmisült. Műanyagok, idomok, kormány kapcsoló, tank, első lámpa, lábtartó konzol.. (Tudom, hogy zsebbenyúlós lesz, erről légyszi ne világosítsatok fel többen :D )
Ötleteket várnék, hogy hol nézzek szét GYÁRI, de bontott alkatrészek ügyében. Vagy bárkinek van akár milyen bal oldalra való cucca 1000/750ről, az ne tartsa magában. Ebay-t túrom, de onnan mondjuk nem szívesen veszek cuccot, amit előtte nem tudok kézbe venni és megnézni, mert messziről jött ember azt mond amit akar, aztán mire ideér a csomag kitudja mi van benne. Végső elkeseredésemben márkakereskedéshez fordulok.
Valami legenda keringett egy Jelcsa nevű srácról, akinek vannak MIVV dobok, meg Z alkatrészek dögivel. Esetleg egy kontaktot ha valaki tud adni, azért rendkívül hálás lennék.
Az Enumanak meg van itthon képviselete. Javaslom azt. Ráadásul van csavarral végteleníthető patent szemük is, így nem kell benazni a nittelessel...
Enuma láncok forgalmazója
Olyan 55 ezer ft körül van a komplett szett lánckerekekkel együtt.
(telefon szótár)
link
Te csak tartót vétel vagy ilyen szettet? Mennyire jó minőségű? Ha szettet akkor milyen a lengéscsillapító? Meddig bírta?
Köszi
én ebayen vettem nagyon nagyon régen....