Igy már értem.az az automata szivató ami miatt feljebb megy utánna és akkor ha bemelegedett AKKOR visszamegy.A 2007től azthiszem picit magasabb 1100-1200 hidegen.Melegen 1000-1100ra visszamegy .
Szia, köszönöm. Lehet nem fogalmaztam pontosan. Tehát az van, hogy indításkor ugye magasabb szokott lenni az alapjárat, majd a hőmérséklet függvényében csökken (sv-nél úgy volt, hogy indításkor 2000, majd 50-60 fok között vissza alapjáratra kb 1100-1300, beállítástól függően.)
Itt meg indul 1000, majd néhány, a másodperc után nagyon picit feljebb megy, hallatszik a hangján, a mutató alig mozdul, aztán melegen megint 1000-1100.
Az állító csavar pedig szerintem a normál, tehát nem a hideg alapjáratot állítja.
Akkor itt senkinek nem magasabb az indítási alapjárata?
Ez az udvar kit érdekel dolog azért elég nagy hülyeség, főleg, hogy úgy kezdtem, hogy szalonból legkevésbé szeretnék motort venni, ezután pedig szorosan van az a paraszt udvar, amin a linkelt motor is le van fényképezve. Ha meg külfödről van és nem a tulajé az csak még jobb, mert figyelembevéve a mobile.de árait egy ilyen Repsol Hondából az az ember, aki ilyen magyar udvarról megy motort venni, szinte teljesen egyértelmű, hogy a legszebb, legjobb, minimum 5-6 ezer euros Repsolt fogja hazahozni, hogy a hasznát is beleértve 1.200.000-ért majd itthon továbbadja.
Nem az a baj a magyarral, hogy alkudozni tud, vagy akar, hanem az, hogy még a józan paraszti észjárást is figyelmen kívül hagyja a legátlátszóbb szar vételek esetében is.
Hello.Nekem is állitanom kellett rajta.De ha bemelegszik nem értem mért megy neked feljebb a fordulatszám ,mert picivel lejjebb szokot menni.Meg a tied automata szivatos.Nekem manuális van de a tiédet is a blokk mögött hátúl középen van egy folytócsavar azon tudsz állitani óra állásával megegyező akkor növeled.De sztem az az érték tök normális.Megkérdeztem énis jópár zést és szinte mindenkinek 1000-1100ra van belöve az alapjárat.Hidegen melegen szinte ugyanaz nagyon pici az eltérés
Én is hasonlókat olvastam róla. Ami kicsit eltántorít az, hogy állítólag túl kemény az ülése és nem túl kényelmes hosszú távon.
Igen a gyári kipufogó meglétét ajánlották többen is, hogy mint említetted ne legyen gond a műszakin.
A típus nagyon jó kis motor, lényegében nincs nagyon típushibája, nem fogod megbánni de utast ne nagyon akarj vele vinni arra szinte alkalmatlan. A gyári pufogóját meg kérd hozzá mert műszakin még jól jöhet!
Az attól függ hol laksz, de keresd a neten a hozzád legközelebbi márkakereskedőt, azért 1 hozzáértőt vigyél magaddal a vásárláskor aki megnézi érdemes e egyáltalán hivatalosan is átnézetni, mert ha ő már látja, hogy szar akkor kár erre költeni.
Nagy általánosságban igaz amit írtál, de azért hidd el vannak idős kevés km.-es motorok és autók is akit meg ezzel áthúznak annak úgy kell és ez mind azért van mert a paraszt sajnálja kb. azt a 10e-et amiért megnézné olyan aki tudja mit is nézzen, de alkudozni okoskodni az nagyon megy a MAGYARNAK! Az udvar kit érdekel, szalonban sokszor nagyobb fosok vannak amit ide linkeltél példának ha elolvasod a hirdetést látod nem is ő használta, persze ettől még lehet szar.
Jónak tűnik reális áron, látni kell élőben és akkor minden kiderül és nem az eladó szövegére kell figyelni mert ha értesz hozzá a motor mindent elárul! KM? Ha valaki lát és nem csak néz azt max. 5-15e km.-el lehet átvágni, ennyi meg tök mindegy 1 ilyen motornál!
Egyébként mindentől függetlenül én tudok neked ajánlani egy tökéletes, minden tekintetben kifogástalan Z750-et. (ráadásul nem fekete, narancs, hanem igazi, Kawasaki, lime zöld:)
Köszi a részletes választ. Igen engem is zavar kicsit a kereskedős dolog mert ki tudja, hogy mit tagadnak le bár ez magánszemélynél is fenn áll. Akkor nincs más hátra mint előre és megnézni a gépet élőben is.
Sziasztok, hidegindításkor mennyinek kéne lenni az alapjárati fordulatszámnak? Nekem 1000-1100 körül van, ilyenkor ha a gázhoz nyúlok egyből le is áll , aztán kb fél perc múlva feljebb megy kb 1200ra.szerintem ez elég alacsony kezdésnek. Az sv-nél egy leírás alapján be tudtam állítani, de a z hez nem találok (2008 z750)
Egyébként indul rendben, csak szerintem magasabbnak kéne lennie.
Köszi
(kerestem a bejegyzések, közt de nem találtam semmit)
Köszönöm!
Itt meg indul 1000, majd néhány, a másodperc után nagyon picit feljebb megy, hallatszik a hangján, a mutató alig mozdul, aztán melegen megint 1000-1100.
Az állító csavar pedig szerintem a normál, tehát nem a hideg alapjáratot állítja.
Akkor itt senkinek nem magasabb az indítási alapjárata?
Nem az a baj a magyarral, hogy alkudozni tud, vagy akar, hanem az, hogy még a józan paraszti észjárást is figyelmen kívül hagyja a legátlátszóbb szar vételek esetében is.
Igen a gyári kipufogó meglétét ajánlották többen is, hogy mint említetted ne legyen gond a műszakin.
a linkelt motor a fehérvári Ivanics márkakereskedésben van
Ez melyik motor?
A Berik matricás narancs?
Egyébként indul rendben, csak szerintem magasabbnak kéne lennie.
Köszi
Szeptember 18-19-20-án lesz a a Kawasaki Fest elnevezésű motoros rendezvény...
Gyertek el minél többen!
http://fest.kawasaki.hu/
https://www.facebook.com/event...
Jó móka lesz...
Nem csak Kawasakisoknak!