Üdv! Akadt gondja valakinek a fénykürttel?
Műszakin vették észre, hogy nem működik, megcsiszoltam az érintkezőket, de mosás után megint nem működik. Nem szeretném minden mosás után szétszedni. Ötlet?
Teljesen normális. Ha eléri a 110-et és nem kapcsol be a venti, na az már nem egészen normális.
Olajcserénél én szoktam járatni hogy legalább 2x kapcsoljon a venti, a motort lehetőleg minél függőlegesebben nekitámasztom a fajnak. Aztán alul az olajleeresztő kiszed gyorsan, megvárom, hogy éppen csak csepegjen néha, akkor szedem le az olajszűrőt, ami alá tegyél valamit, hogy ne a leömlőre csöpögjön mint nekem a végefele. Hagyd vagy 1 órát nyugodtan, hogy kicsepegjen rendesen. Bár én néha megdöntögetem a motort jobbra-balra egy kicsit, mert a rejtett zugokba, vagy a tököm tudja hogy hol, de mindig megbújik egy kicsi és elkezd megint csepegni.
Köszönöm!
Azt a tartályt meg találtam múltkor, azt hittem csak valami kiegyenlítő. Az sv-t sokkal könnyebb volt szerelni, szervizelni
Városban normális ha 35fokban 100 felett van a víz?
Olajcseréhez valami hasznos tipp? Pénteken cserélem. ELF 10w50 et rakok bele.
Ülések le, fekete műanyag és az alatta lévő lemez le.
Ez talán a legegyszerűbb.
Hűtővíz szintjét a jobb oldali farokidom alatti tartályban!(vagy bal?)
Ha leszedted a hátsó ülést akkor lehet látni, hogy melyik oldalon van a tartály.
Leírás nincs sehol, akinek van-volt és nem csak motorozott vele hanem alaposan átnézte és nem riadt vissza egy kis otthoni szereléstől(télen aksi kiszed, extrák felszerelése, apróbb karbantartások)persze, ha gyári állapotú volt a példány.
Az ránézésre tudja, hogy milyen patent, csavar a gyári és az ott is van a gyári helyén!(fejidom leszedésnél szoktak felcserélni csavarokat és gyári patentet pótolják hasonló patenttal, de nem mindenkinek sikerül valamelyik régebbi hozzászólásomban leírtam mire kell figyelni sőt egy rossz tapasztalatomat az Ivanics Fehérvár Kakucsi tesztmotorozásával kapcsolatban, de ez nem azt jelenti, hogy nem jó a kiszemelt paripa
Semmi gond. Pont ezért vagyok itt, hogy ilyeneket megtudjak :)
Amúgy van valahol erről valami leírás, hogy minek, hogy kéne kinéznie?
Pl az óra amit te is említettél. Mert a gyártó honlapján nem igazán találtam ilyesmit.
Engem inkább az tántorítana el, hogy a lábtartó konzolok cserélve voltak(ezüst a 2007 en) de biztosan azt a választ kapod, hogy nekem így tetszett halkan megjegyzem esésnél hamar letörik
Meg asszem az óracsoportról sincs egy normális kép (patent gyári e stb...)
Bocs, hogy beleszóltam
Én is két éve, mikor vettem az S-t kétkedve nézegettem a 8 éves motorban a 13 ezer km-t t, de mikor vittem nemsokára műszakira, vissza nézettem az óra állást, és a szerint meg két évvel előtti vizsgán meg 11 ezer km volt benne. No persze ezt is vissza pörgethették, vagy kiköthették a jeladòját, de állapot, és pl fogyasztás stb szerint is valós lehetett a km.
Az már más tészta, hogy mióta nálam van hamarosan bele ugrik a 30 ezredik km, de én nem is garázsba állítgatni vettem mint az előző gazdái...
Hát azért vannak kivételek... 2007-es Kicsi z-ben 21 ezer km van .... Az idén mentem vele 200 km sajnos ....
Magyarországi Székesfehérvári szalonból való....
Bárki tud ilyet, kérem üzenjen!
Köszi!
Honnan van neked?
Műszakin vették észre, hogy nem működik, megcsiszoltam az érintkezőket, de mosás után megint nem működik. Nem szeretném minden mosás után szétszedni. Ötlet?
Láttam youtube videón, hogy a leömlőre folyik a szűrőből...
Olajcserénél én szoktam járatni hogy legalább 2x kapcsoljon a venti, a motort lehetőleg minél függőlegesebben nekitámasztom a fajnak. Aztán alul az olajleeresztő kiszed gyorsan, megvárom, hogy éppen csak csepegjen néha, akkor szedem le az olajszűrőt, ami alá tegyél valamit, hogy ne a leömlőre csöpögjön mint nekem a végefele. Hagyd vagy 1 órát nyugodtan, hogy kicsepegjen rendesen. Bár én néha megdöntögetem a motort jobbra-balra egy kicsit, mert a rejtett zugokba, vagy a tököm tudja hogy hol, de mindig megbújik egy kicsi és elkezd megint csepegni.
Azt a tartályt meg találtam múltkor, azt hittem csak valami kiegyenlítő. Az sv-t sokkal könnyebb volt szerelni, szervizelni
Városban normális ha 35fokban 100 felett van a víz?
Olajcseréhez valami hasznos tipp? Pénteken cserélem. ELF 10w50 et rakok bele.
Azt a hozzászólást megpróbálom előkeresni.
Ez talán a legegyszerűbb.
Hűtővíz szintjét a jobb oldali farokidom alatti tartályban!(vagy bal?)
Ha leszedted a hátsó ülést akkor lehet látni, hogy melyik oldalon van a tartály.
Az ránézésre tudja, hogy milyen patent, csavar a gyári és az ott is van a gyári helyén!(fejidom leszedésnél szoktak felcserélni csavarokat és gyári patentet pótolják hasonló patenttal, de nem mindenkinek sikerül valamelyik régebbi hozzászólásomban leírtam mire kell figyelni sőt egy rossz tapasztalatomat az Ivanics Fehérvár Kakucsi tesztmotorozásával kapcsolatban, de ez nem azt jelenti, hogy nem jó a kiszemelt paripa
Köszönöm!
Kérdéseim :
1. Az akksihoz hogy a legegyszerűbb hozzáférni?
2. A hűtővíz szintjét hol kéne nézni?
Amúgy van valahol erről valami leírás, hogy minek, hogy kéne kinéznie?
Pl az óra amit te is említettél. Mert a gyártó honlapján nem igazán találtam ilyesmit.
Meg asszem az óracsoportról sincs egy normális kép (patent gyári e stb...)
Bocs, hogy beleszóltam
Az már más tészta, hogy mióta nálam van hamarosan bele ugrik a 30 ezredik km, de én nem is garázsba állítgatni vettem mint az előző gazdái...
Magyarországi Székesfehérvári szalonból való....
köszi