Kicsi Zén nagyon szopó a gyertya csere, nekem elsőre 4 óra volt, másodjára sem lett kevesebb, igaz, akkor már szöszmötöltem a tank alatti dolgok stb takarításával, szűrő pucolás stb.
A titok pedig a 3.ik hengernél az, hogy felette lévő termosztatot le kell csavarozni a vazrol. De illúzióid ne legyenek, így se lesz egyszerű nagyon kijatszani a helyerol.
Nem kell hozzá spéci kulcs, a legjobb ha megvan a gyári gyertyakulcs. Avval a legjobb kiszedni!
Vissza meg nyomatékkulcscsal szoktam húzni. Ha jól emlékszem 12, vagy 17 newton kell neki.
Sziasztok!
Tud nekem valaki segiteni, gyertyat szeretnek cserelni!
tegnap levettem a tankot de ugy tünik ,hogy az egyik henger fölött nincs eleg hely,pont fölötte van a vaz !
tud valaki valamit mondani segiteni ?van hozza specko kulcs? hadjam inkabb vigyem el szervizbe?
Szia, nekem is 7100 van benne, most vettem a motort. Nincs bajom a váltóval, de lehet kipróbálok mást. Néztem a user manualt 3,8 liter kell bele, de ebben benne van a szűrő? Mennyi olajat kell vennem?
Eszembe jutott mi nem tetszik a motoron!
A fékpedál nagyon magasan van, és már nem is lehet lejjebb állítani. Úgy szeretek motorozni, hogy a lábam mindig rajta van. Na ezzel nem tudok úgy mert Akkor folyamatosan világít a féklámpa...
Van valakinek ilyen gondja rajtam kívül?
Szerintem a váltó kimenőtengelyéről kapja a jelet. Legalábbis nekem az a logikus. Ha kerékről kapná, akkor nem csalna áttételmódosításkor
Amúgy a honlapon meg tudod nézni milyen kell a motorodra.
Ez a szöveg van mellette:
Attention!
All variants, special editions and BOTH ABS and non-ABS models are supported, except where noted for the selected bike model/year. If you do not see the ABS model or a different model variant listed, it means product fitment is the same as for the standard model.
Tehát ahol van különbség az abs-es és sima között, ott külön lesz a modell. Z750-ből csak egy van, így ebben az esetben nem különbözik.
Azt értem, hogy arra kell rá dugni, arra gondolok, hogy nem kerékről, hanem valahonnan a kihajtásról kapja, de honnan? (csak érdekel)
Ebayen nézegetem, jól értem, hogy az abs es modellre másik kell mint a nem abs-re?
Legalábbis EZ SZERINT
Elvileg a sebességjeladó kábelen a csatlakozónál iktatod közbe a cuccot. Aztán már úgy adja tovább a felszorzott/leosztott jelet. Ha túl drága lenne, lehet érdemes akár külföldről megrendelni.
Köszi!
De, gondoltam rá, hogy az jobb lenne... Na írtam is nekik az ár miatt, ahogy nézem külföldön 100dolcsi körül mennek, szóval gondolom itthon 40e Ft körül lehet megkapni..
Honnan veszi amúgy a motor a jelet?
Lenne is egy kérdésem rögtön :
Elvileg (még nem számoltam meg), hátul +2 és lánckerék van. Nagyon jó így meg minden, de ugye sokat csal az óra. Kb 5-6ezer km van a láncszettben. Szerintetek érdemes lecserélni? Vagyis inkább azt kérdezem, hogy belefér-e még a csere ekkora futás után?
A titok pedig a 3.ik hengernél az, hogy felette lévő termosztatot le kell csavarozni a vazrol. De illúzióid ne legyenek, így se lesz egyszerű nagyon kijatszani a helyerol.
Nem kell hozzá spéci kulcs, a legjobb ha megvan a gyári gyertyakulcs. Avval a legjobb kiszedni!
Vissza meg nyomatékkulcscsal szoktam húzni. Ha jól emlékszem 12, vagy 17 newton kell neki.