Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok,
keresek kormány kiemelőt 2008 Z1000-hez.
Tud valaki segíteni? Köszi.
Ez legalább menne a tohonya tested alatt is nem úgy mint a mostani, közben még leégetné a zsírod is, úgy is rád férne...
Hülye szegény ne foglalkozz vele, kedvenc idő töltése a Kawasakit fikázni, közbe meg csorog a nyála egy Z 1000 SX - ért.
Mondjuk nem csoda, sose volt normális motorja szegénynek...
Miskolc mellé megyek majd, de köszönöm.
Üdv

Lenne egy kérdésem!
Sokban külömbözik a 2007 előtti és utáni kipufogó összekötő cső?
Ha itt tolna kornyeken talalsz akkor szolj es elotte megnezem, nagyvonalakban mit latunk. Kepen tokeletes de valosagban szar motorert ne utazz feleslegesen
Köszi, akkor ha véletlen eresztőset veszek, majd ránézek. hétfőn megyek érte ha minden jól megy
Szelepfedel tomites olyan tomites amit nem kötelező cserélni. A felkorok sarkainal kell megkenni minimalis pasztaval, olyannal amit a konyve ir. Van olyan motor amit mar tobbszor szedtem szet es nem csereltem egyszer sem, levenni, szepen megtisztogatni nem csak a tomitest hanem a felfekvo feluleteket is osszerakni.
És ki is gyullad közben?
Már hogy ne lehetne lábtartóig dönteni és térdet letenni?
Pls, mondjátok, hogy ilyen a Z-knél soha nem történhet meg!
Szia!

Van kérnék egy mailt oda küldeném
kiprobáltam frankó lett.nem veszem lejjebb
"Gépkönyv szerint 1050-1150 a jó."
Akkor miért vennéd lejjebb? Csak viszonyítás képpen a 650es sv-nek 1200-1300ra írja a könyv, nekem 1100 nál csinált olyan leállásokat amit mondtál.
Beszéltem szerelővel és mondot pár dolgot ami lehet.Lényeg az alapjáratom üzem melegen 600-700fordulat volt kicsit kevés nem?Gépkönyv szerint 1050-1150 a jó.1000kicsit sokaltam most 900ra állitottam .Lehet a 800is jó lenne de még kiprobálom élesbe is .(megyek vele, legalább lehet mire fogni h motorozzak
)Köszi a segitséget srácok.Viszont elhagytam a fejidomnál alul egy csavart.Azt meg potolnom kell
köszi bocsi az irásjelekért de siettem.A légszürőt megnéztem kipucoltam az okés volt.De tényleg szerintem is az alapjárat lesz a hibás.köszi
hali
az alapjáratot én is megnézném nem alacsony e
nézd meg a légszűrőt nem szippantott e be valamit,
illetve a Z-n nem kell szivatózni a szenzorok autómatikusan állítják a levegő benya arányt
Hali
Használj irásjeleket, sokkal áttekinthetőbb lesz amit írsz.
Egyébként szerintem is az alacsony alapjárat miatt van, emelj rajta kicsit. Nekem az sv nagyon melegben csinálta néha.
Hali csinélt már vkinek olyan a kicsi zé hogy jobban kihuzatva kb 7-8ezer visszaváltás nál gázfröcsi nélkül leállt a motor meg mondjuk ha turáztattam egyet és sebességben volt utánna is.Van aki azt mondta az elektonika volt lassú és ezért nem lehet alacsony alapjárat miat meg van h elinditom szivató nélül és utánna leál és még1er ugyanez.köszi ha van vkinek érdemleges válasza rá
Szia! 2003-as z1000-hez Acpumpa mennyi lenne? Koszi
Köszi a választ.Van akinek a pilot road van akinek bt023 a tuti de a visszajelzések alapján mind2 frankó
Sziasztok. metzeler m7 RR? ezt próbálta már valaki?
Nekem Pilot Road 4 van most kicsi Z-n, 2-3 ezer km-t mentem eddig, és csak jókat tudok mondani! Én is alapvetően túrázásra használom, de voltam már vele pályán is, tette a dolgát. Többi gumival nincs nagyon tapasztalatom, de a gyárihoz képest (az volt rajta előtte) ég és föld a különbség, én merem ajánlani!
Köszönöm, akkor csak van benne valami
Egy ismerősömnek van egy 2008-as z750e 5500 km van benne, valós km nincs ideje menni vele, de nem akarja eladni, olajos a szelepfedele neki is, az pedig még sosem volt bontva, mondjuk csúnya is lenne ilyen kevés km állásnál bontani kellene a blokkot. Ezt a szelepfedél tömítés berepedést már több z750-es tulajtól is hallottam, szerencsére az enyém nem ilyen, de ki tudja lehet cseréltette az előző tulaj.