Köszönöm a válaszokat! Valóban jól hangzik a Panyo felé összeállítás, de 1.6ot biztos nem tudok kifizetni motorra. Igazából 1.2-1.3 körül kezdtem, csak képbe jött az abs.
Az egy ujj vs két ujj hasonlat igazolja amit írtam?
El kell döntenem, hogy belefér-e a keretbe az abs... Utólag felszerelni valóban sokba kerülne.. Hacsak nem bontottan sikerül hozzájutni olcsón.
Az igen! Jó lehet! Én annyit biztos nem tudok rászánni...
igazából még az abs is nagy dilemma, hogy megéri e. A tieden van?
Amit linkeltem azon még a kormány stabit gondolom hasznosnak,nem tudom mennyire kell rá. Van még hahun egy narancs, az abs nélküli, az is csábít.. link
Igy mobilról jónak tűnik kérdés élőben ugyanezt mondanám e.
A dobom az brutál főleg, hogy gyárilag benne van az exup így alacsony fordulaton sem veszíti el a nyomatékot.de a többi extrával is teljesen személyre szabtam a kicsikét eltűntek a gyári hibák amik zavartak. Így került bele zx6 hátsó gátló, komplett első futómü zx6, radiális fékek, titax rövid karok, akrapovic exupos kipuff, hasidom, stb... Természetesen az összes gyári alkatrész megvan!így felturbózva 1.6 m huf gyárilag 1.35 m. Rögtön rámondják, hogy nem ér annyit meg hasonlók, de ha valaki gondolkozik rájön, hogy nem véletlen hozták ki az R-es változatot. Hálistennek az enyém elöbb kész volt mint az R -es változat
Köszönöm, narancsot szeretnék. EZT, vélemény? Bár még aludni kell belőle, mert ennyi nem lesz az sv után se..
A zöld csak az ára miatt volt érdekes. Bár a tieden meg iszonyat jó az a dob! Kb mennyiért adnád el a motort?
Szia! Engem már mentett meg az abs, kanyarodtam egy utcába fehér aszfalt plusz elsőfék, az eleje elment volna ha nem oldja az abs a féket!
A linkelt zöldel van probléma rendesen! Agentbulu barátom észrevételei mindent elmondanak, plusz felnik ezüstök a matricák ezüstök a 2007 esen.a szín sem stimmel, az első sárvédőről hiányzik az ABS felirat!
Szólj, ha kinéztél valamit segítek átnézni!
Vagy amire eladod az sv-t talán az enyim is eladó lessz!
Mondjuk, ha valaki mond egy jó árat ami nekem is tetszik holnap viheti :
Azért is szeretnék abs - t rá, mert 1. Csak nem hülyeség ha már rátették, ha csak egyszer véd meg az eséstől, már megérte.
2. Esetleg könnyebb lesz eladni majd később.
Enyém Z abs-es volt,de én felesleges kütyünek tartom,soha nem éreztem hogy ez mentett volna meg akárcsak egy alkalommal is-a megtett 37e. Km alatt Viszont zavarba lehetett hozni ha gyorsan rámarkoltál többször a fékkarra eltűnt a fékerő.
Az igen! Enyémben 64e van (52vel vettem). Természetesen semmi baja, olajat se eszi, tökéletes. Nem is ésszerű lecserélnem, de hát ugye ez a műfaj nem az ésszerűségről szól. Beleszerettem a kicsizébe...
Én mikor a törött svt árultam, hivott egy srác hogy neki csak a blokk kellene. Az övében 170.000 km van. 650es svben 170.000! Kérdeztem tole, hogy milyrn a blokk? Azt mondta, hogy dinamikában nincs gond, annyi hogy 2l olajat eszik. Az sv egy nagyon megbízható gép. Az enyémben 63.000 volt, és semmi gondja nem volt.
Max 500e Ft. Azt írták, hogy 40e km felett nem is nagyon szoktak v2 és motort beszamítani. Ezt nem értem, a v2 elvileg nagyobb futásteljesítményű mint pl a sor 4, nem? Ráadásul pont az sv híres arról, hogy 100e km után is tökéletes állapotban van a blokk belseje. Egyébként az ár szerintem reális egy kereskedéstől. Még jó hogy kiveséztük hogy miért nem kéne megvenni azt a z750-et,mert most elgondolkoznék rajta...
A kilométer akár lehet igaz is. Nekem is ilyen van, ebből az évjáratból. Az enyémben is ennyi van. Sajnos volt olyan év, hogy szinte alig tudtam vele menni. És aki ismer itt a fórumon az tudja is hogy igaz. De a színei bizony furcsák. nagyon patika és ez bizony gyanús. Az enyémen kopások, kőfelverődések vannak mindenhol. Ráadásul a műszerfalon a rögzítő bolhát aprópénzért berakhatta volna. Én biztosan nem venném meg.
Szia, valóban nem stimmelnek a színek. A 2007es model szürke segédvázzal és szürke kerékkel volt szerelve. Ráadásul a 2008as fekete segédváz is matt volt nem ilyen fényes. Speciel nekem a zöld szín sem stimmel, mintha újrafújták volna. És a műszerek körül a műanyag sem a gyári patentokkal van rögzítve a fejidomban, hanem valami rusnya csavarral. Szóval összességében nem sok jóval kecsegtett, de persze megtörténhet, hogy 12k km van benne. A kérdés az, hogy mit mesél róla az eladó.
Nekem ilyenem van. Nemrég vettem, mert haveromtól kaptam kölcsön párszor övét, és tetszett a mérete (Ő még Louis-ból vette). És még ki is lehet cipzározni 25-literesre (múltkor pl. benne volt egy bukó meg egy motoros nadrág is), az nekem már bőven elég, nagyobb már kényelmetlen lenne. Ha fullon van, már így sem látom a műszerfalat.
Mit szólsz hozzá?:D