Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

így igaz nálunk nincs segéd váz
de van más lehetőség
ha megnézed a motorom a hátsó lábtartó felfogatásánál látsz egy
Kingmidas fórumtárs által szabadalmaztatott gombeszt
ami szintén nagyon hasznos
Sziasztok!
Z-750 teljesítmény korlátozása a jogosítványodhoz igazítva! Nem kell lemondanod a kiszemelt Kawáról csak azért, mert a jogsid 35kW-ig érvényes! A hatályos jogszabályoknak megfelelő hivatalos fojtókit beszerelésével a 2003 utáni gyártású Kawasaki modellek többségének teljesítménye korlátozható. A gyári fojtókit beszerelése után az általunk kiadott dokumentumokkal a lefojtott teljesítmény hivatalosan bejegyezhető a forgalmi engedélybe, így ezekután a motorkerékpár korlátozott jogosítvánnyal is vezethetővé válik.
Kawasaki Z-750 / Z-750S, 2004: 25 kW-os kit 2.570.- Ft, munkadíj 6.500.- Ft
Kawasaki Z-750 / Z-750S, 2007: 25kW-os kit 4.740.- Ft, munkadíj 6.500.- Ft
Bővebb infó itt
Mondjuk azért a teljesen fapados gomba is véd valamitől. Tegnapelőtt este a koromsötétben beleléptem a jobb lábammal egy bazi nagy gödörbe és szépen lefektettem a motort álló helyzetben az oldalára. A lábtartó konzolnak annyi lett, de azon kívül semmi más nem sérült :)
Egyébként szerintem ezek a gombák, amiket a 03-04-esekre fel lehet tenni, éppen ennyit védenek csak.
Igazad van, a több pontos felfogatásban én is jobban bízom.
Ezért választottam az SW-Motech gombát.

De amiről előbb szó volt az egy 04-06 közötti z750 gombája.
És ott nem nagyon van segédváz, amihez lehetne rögzíteni.
Nekem ilyen van a Zetoron!
Még megtörténhet, mert átteszik másik időpontra.
Sikerül megoldani, jól oda lehetett férni.:)

Bukógombát én is keresgéltem, de én inkább az olyanban bízom meg amelyik 3 ponton van rögzítve és tényleg tud rajta csúszni a gép és nem szakad ki. Ki tudja mit visz magával. A gyári 70-80e. :o
Ritkán látni ezt. Szerintem nem sok esetben látni ezt motoron

Igényes szép cucc!

Barátom S-es változatára kerestük nemrég gombat, de nem volt olyan nagy a kínálat.
nekem ilyen van
ez a gyári
Na ott jól találkozhattunk volna. Sajnos a fényképen úgy néz ki, hogy ki van fordítva a konzol. De hátha sikerül aláfeküdve odaügyeskedned magad, ahova kell :)
Kösz szépen.
Holnap meg is próbálom ha már a Motofest elmarad. Remélem azt a védőkonzolt nem kell leszedni, mert az egyik imbuszos csavar fejét már elnyalták és nem tudom kicsavarni.:(
Bocs a kép lemaradt
Na ilyet már rég láttam.
Egy külföldi fórumon hirdetik.

Nem olcsó de szép. 04-06 z750 gomba
Na bocs, csak nem is néztem, 07-es Z1K-ról van szó. Akkor meg sokkal egyszerűbb a képlet.
Találsz egy szervizkönyvet ITT és ennek a 12-14-es pontjában leírtak szerint:

(...)
1. lazítsd ki az ellenanyát (A),
2. villáskulccsal fordítsd addig a tolórudat (B), amíg el nem éred a kívánt pozíciót
3. húzd meg az ellenanyát és ellenőrizd, hogy a féklámpakapcsoló helyesen működik-e

Képekkel persze minden egyértelműbb lenne, de nem tudom kivágni a pdfből :( Mindenesetre ebben a fejezetben felülről a 3. képről van szó.
Elvileg tudnod kellene állítani. A lábtartó konzolja mögött van egy csavar, ami a lábtartót a konzolhoz rögzíti. Ha azt kilazítod, akkor a fékpedált is fogod tudni állítani. Csak ne felejts el menetrögzítőt használni amikor megint meghúzod.
Na, hát igazán nincs mit. Ez kivételesen éppen olyasmi a sok flanc közül aminek tényleg van gyakorlati haszna.
Szeretnék valamit megkérdezni az üzemanyag kijelzővel kapcsolatban.
egy 2010-es z750ről van szó.

A múlt hétvégi motorozás után hazaérve a napi számláló olyan 265kilómétert mutatott. És még egy csik volt a kijelzőn.

Pihi után gondoltam gurulok még, így az otthoni tarcsi 5 lityi benzint beleöntöttem.
Amin meglepődtem az az volt, hogy amikor kinyitottam a tankot, alig volt benzin a benzinszivattyú tövénél.
Ennek ellenére egy csikot mutatott a kijelző és még nem is villogott.

A tanknak a benzinszivattyú a legalsó pontja?
Vagy a szintjelzőmmel van gond?
Elméletileg mennyit kellene még elmenni villogó kijelzővel, ha nagyon ovatosba huzigálom a gázt?
Sziasztok,
2007 z1000-en tudja valaki, hogyan lehet a fékpedált lejjebb engedni?
Nem régóta van meg a gép, most egy kicsit kényelmetlenül fel kell feszítenem a lábfejem, ha csak készenlétben van a pedál felett.
Előre is kösz.
Kösz, már beszéltem is a sráccal. Most gyártanak le éppen 4db-ot, kettőnek van gazdája. Mázlim van, mert Tatabányai, én meg Tatán lakom, mindennap megyek Tbányára, így postaköltség nincs.
Kösz, üdv
Ja, és azóta megtaláltam a LINKET is. Itt a srác telszáma is megvan
Annak idején én ETTŐL a sráctól vettem. Vedd fel vele a kapcsolatot, hátha tud még segíteni.
Aha! Na, ez tetszik! Így, ha néhányat, pl. 5-öt villant gyorsan, aztán folyamatosan, azt jónak tartom, érdekel. Kösz.
Üdv
Egyébként azért boncolgattam a dolgot, mert korrekt, a közlekedésben jól használható, plusz láttatási, észrevéttetési megoldások természetesen érdekelnek. Ilyenek, ugye a plusz ledek, ledsorok, a Te féked, a sportkipufogók (ez utóbbiak nekem azért bizonyos határokon belül). Szóval érdekelne ez a fék-kiegészítő szett. Honnan lehet beszerezni? Pontosabbat tudsz róla, mint amit korábban írtál?
Üdv
Igen, a FÉKlámpa villogtató csak fékezéskor villogtat. Amikor behúzod a fékkart (az enyém legalábbis) gyorsan villog egy párat (ami nekem van, azon asszem 12 fokozatban lehet állítani a villogás számát és a gyorsaságát), aztán folyamatos világításra vált. Ezért olyan feltűnő.
Sziasztok!

Engedjétek meg hogy ne keresgessek a hozzászólások között!
Biztosan le van írva már többször.
Kérdésem az lenne hogy egy 2011-es z750 miben más mint egy mondjuk 2006-os! Azt látom hogy fordított teló került bele. És még? Esetleg mire kell figyelni vásárláskor 2011 es évjáratnál. Tipus betegsége van?
sziasztok !
ha már a féklámpa a téma...nincs valakinek valami konkrét tippje mitől vághatja ki folyton a helyzetjelző a biztosítékot? nincs Így hátul lámpám se féklámpám.