Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia,
nálam van ilyen . Álló, - nem oldalsztenderen - motort teletankolom, utána egy ideig villog a tankolásjelző. Ilyenkor nyomok egy km/napit és akkor azt mutatja. Amikor kicsit fogyott a benzin, helyreáll a rend. Ezt az előző tulaj mondta is, hogy ne lepődjek meg.
Hali! Szép a vas! Kerekeidet hogy csinaltattad meg?
Vagy Z1000- é?
Én regisztràltam,utaltam de nem kaptam visszajelzést tőlük.
Sziasztok.
A forgalmimban ZR750L szerepel. Mit jelentenek a betük?
Sziasztok. Lelevegősödik a fékem...lehet, hogy régi a fékolaj? Vagy más ötlet?
Még januárban elkelt... majd meglátjuk h mit hoz a jövő
Elkelt a 10-es ? Bár mostanában nem láttam már hogy hirdeted.Ideje volna hogy vegyél már újra egy rendes motort!
42ezer km erejéig rég néztem be hozzátok... meg netán vissza is térek
Persze azért érezhető volt az élc!
Látom volt Neked is ilyen vasad!
Köszönöm a választ!
Ja és még egy elő fordulhato hiba amit úgy vettem észre hogy leginkább a 2006- os kiadásokra jellemző, az a kuplung kinyomo csapagy hidegen való berezgese, nyikorgasa. C jelzesu nagyobb holtjateku csapagy van ott, állítólag ez okozza ezt a hangot a legelső hidegen való elinduláskor.
Kedden cserelem ezt az alkatrészt fektitibi útmutatása alapján úgyhogy hamarosan kiderül valóban ez volt e a hiba..
Hát igazán pár dolgot találni de annyira nem vészesek.
Ez ugye a régi szériában jelen lévő 7 ezernel érezhető rezgés, ami szerintem bakkfitty. Ahogy hallom némelyik Csirkeszárny jobban meg alacsonyabb fordulaton rezeg már...
A felület kezelése a váznak, legalábbis a 2006- os szériában nagyon tre szeret sok rejtett helyen rozsdasodni. Úgymint hátsó kerék előtti váz csövek bekotesei, hegesztesei. Villanyak közelében lévő erősítő fém háromszögek pontjai, érdemes kiuregelni, lefesteni.
Amit olvastal régi szériában a fék nem egy vaskos, nekem elég lesz fém fekcsovel majd. Első teló vagy csere, vagy Wilbers első progresszív rugó szett. Hátra az elégedetlenebbek 636- vagy Zx 10 hátsó rugót raknak.
Ilyen csip csup dolgok elő fordulhatnak..
Jön valaki Kakucsra szombaton?
Kakucs Kawasaki
Szia!
Nekem ZX6 van elől, én a régi csövekkel raktam össze, az átvezető kicsit hosszú, majd cserélem.
A főfékhenger jó én nem cseréltem.
Nekem ugyan 2003-as van, de ilyet még nem tapasztaltam! Van mikor megzavarodik kicsit és hülyeséget mutat gyújtás alá helyezés után, de rövid időn belül mindig észhez tér!
Srácok,
senki nem találkozott ilyennel vagy csak az ingerküszöböt nem érte el a kérdésem.
Természetesen! Szoktam én viccelni
Ezt most komolyan kérdezed ?
Üdv Srácok!
Tudnátok nekem segíteni... Érdekelnének a z750 típushibái... Mikre kell odafigyelni?
Köszi! EBC mellett döntöttem
Sziasztok, eladó LSL bukógomba konzol /az erősített változat/, kopó rész nélkül. Mindkét oldal volt már használatban.
2004-2006 Z 750
2003-2006 Z 1000-re is jó.
Új ára 23000 Ft
Ára: 11000 Ft
Érd.: 30/9068005
Sziasztok.
Ebay-rol tudtok ajanlani 2012es z750re bukogombat?
Üdv mindenkinek!
Némileg elakadtam az átépítésben. Valaki aki 2005-06-os 636-os elejét épített be, meg tudná nekem mondani a fékcsövek hosszát, fittingek fokait és hogy a gyári főfékhenger használható e a 4 dugós nyergekhez, vagy ajánlatos másikat venni?
Válaszokat előre is köszönöm.
Amúgy az EBC- t sokan fogják ajánlani, én is ajánlom.
Goldfrent régen sok helyen lehúzták, én olyan 4- 5 éve használom nincs vele bajom. Igaz csak ezt az S 3- ast.

HA érdekel itt megnézheted, az egyes betétek anyagát- jellemzőit.