Szia,
nálam van ilyen . Álló, - nem oldalsztenderen - motort teletankolom, utána egy ideig villog a tankolásjelző. Ilyenkor nyomok egy km/napit és akkor azt mutatja. Amikor kicsit fogyott a benzin, helyreáll a rend. Ezt az előző tulaj mondta is, hogy ne lepődjek meg.
Ja és még egy elő fordulhato hiba amit úgy vettem észre hogy leginkább a 2006- os kiadásokra jellemző, az a kuplung kinyomo csapagy hidegen való berezgese, nyikorgasa. C jelzesu nagyobb holtjateku csapagy van ott, állítólag ez okozza ezt a hangot a legelső hidegen való elinduláskor.
Kedden cserelem ezt az alkatrészt fektitibi útmutatása alapján úgyhogy hamarosan kiderül valóban ez volt e a hiba..
Hát igazán pár dolgot találni de annyira nem vészesek.
Ez ugye a régi szériában jelen lévő 7 ezernel érezhető rezgés, ami szerintem bakkfitty. Ahogy hallom némelyik Csirkeszárny jobban meg alacsonyabb fordulaton rezeg már...
A felület kezelése a váznak, legalábbis a 2006- os szériában nagyon tre szeret sok rejtett helyen rozsdasodni. Úgymint hátsó kerék előtti váz csövek bekotesei, hegesztesei. Villanyak közelében lévő erősítő fém háromszögek pontjai, érdemes kiuregelni, lefesteni.
Amit olvastal régi szériában a fék nem egy vaskos, nekem elég lesz fém fekcsovel majd. Első teló vagy csere, vagy Wilbers első progresszív rugó szett. Hátra az elégedetlenebbek 636- vagy Zx 10 hátsó rugót raknak.
Ilyen csip csup dolgok elő fordulhatnak..
Nekem ugyan 2003-as van, de ilyet még nem tapasztaltam! Van mikor megzavarodik kicsit és hülyeséget mutat gyújtás alá helyezés után, de rövid időn belül mindig észhez tér!
Sziasztok, eladó LSL bukógomba konzol /az erősített változat/, kopó rész nélkül. Mindkét oldal volt már használatban.
2004-2006 Z 750
2003-2006 Z 1000-re is jó.
Új ára 23000 Ft
Ára: 11000 Ft
Érd.: 30/9068005
Üdv mindenkinek!
Némileg elakadtam az átépítésben. Valaki aki 2005-06-os 636-os elejét épített be, meg tudná nekem mondani a fékcsövek hosszát, fittingek fokait és hogy a gyári főfékhenger használható e a 4 dugós nyergekhez, vagy ajánlatos másikat venni?
Válaszokat előre is köszönöm.
Amúgy az EBC- t sokan fogják ajánlani, én is ajánlom.
Goldfrent régen sok helyen lehúzták, én olyan 4- 5 éve használom nincs vele bajom. Igaz csak ezt az S 3- ast.
nálam van ilyen . Álló, - nem oldalsztenderen - motort teletankolom, utána egy ideig villog a tankolásjelző. Ilyenkor nyomok egy km/napit és akkor azt mutatja. Amikor kicsit fogyott a benzin, helyreáll a rend. Ezt az előző tulaj mondta is, hogy ne lepődjek meg.