Köszi, közben elkezdtem utánaolvasni a témának, találtam relét is, meg ellenállást is. Ami érdekes a Z-nél, hogy fénykürt miatt lámpázgattam a kormánykapcsolómat, és azt vettem észre, hogy az indexrelétől jön fel szaggatott áram a kapcsolóhoz. Vagyis úgy van bekötve, hogy a relé gyújtáson már "villog", ezt továbbítja a kapcsolóhoz. Ez jó lehet nekem, mert akkor elvileg a ledes index is normálisan kell hogy működjön, hiszen ha most nem kapcsolok rá fogyasztót, azaz az indexkapcsoló középső állásban van, a villogás (vagyis a kapcsolóhoz érkező szagatott áram) nem gyorsul fel.
+ lityó alatt szerintem ne is nézz a kémlelőre, mert úgy sem látsz majd semmit.
3.3l-től 3.6-ig írja a kis táblán is, szűrő csere nélkül, meg szűrőcserével változik a mennyiség.
Helló!
Általában neked kell megoldani, oldalanként ellenállással kell "terhelni" a relét. Vagy veszel ledes indexhez való relét, ami általában 3 lábas, de a z-k viszont csak 2 lábas (03-06) kivitelűek a relék.
Köszi Urak az infókat ! 2,2-vel kezdek , de attól több megy bele így töltöm tovább ...és majd figyelem a szintet nem emelőn nem hegynek fel / le ..jó leysz nekem vizszintes talajon is ;)
Nekem maradt a 4 lityós flakonban két deci, de nem is szoktam fullra tölteni, max. alatt van kicsivel. Mondjuk szerintem ha hátsó emelőn van, az nem vízszintes, nekem az első is alatta volt.
A kormányt a moto-complet.hu ról rendeltem. Pazzaz 28mmes normál erősségűt 12 000 korul volt. Kozben elhagyom az ekezetet,mert telorol vagyok es sosem ernek a vegere mivel 22mm a gyari kormany igy cserelni kell a befogót. Esztetikailag szebbnek tartom a 28mm verziot. Vastag verziot valasztod es a hozza tartozo befogot akkor vegyel melle imbuszfeju 10x70mm-es csavart. Amit adnak hozza nem eri at a kormanykiflit. Sajnos szetdontott motornal jottunk ra,mert en hulye nem neztem meg. Haverom csinalt a csavarhoz egy peselyt mert a luk 14mm amin atmegy a csavar. Masik gaz a kormany vegsuly. 13.5mm a belseje. Sehol nem talaltam ertelmes meretu es tomegu vegsulyt. Vettem egy gagyit es annak a csavarjaval,gumijaval es anyajaval lett felteve a gyari suly. Kicsit hosszura sikerult de a lenyeg benne van aki ment vele eddig csak aradozik rola,hogy mennyivel jobb igy. A szin amugy piroskent volt fent,de inkabb bordo es pink kevereke :D
Csak szedd ki az egyik izzót és meglátod, hogy gyorsabb lesz.
3.3l-től 3.6-ig írja a kis táblán is, szűrő csere nélkül, meg szűrőcserével változik a mennyiség.
Általában neked kell megoldani, oldalanként ellenállással kell "terhelni" a relét. Vagy veszel ledes indexhez való relét, ami általában 3 lábas, de a z-k viszont csak 2 lábas (03-06) kivitelűek a relék.
max sztenderen
nehogy belerakjatok 4 lityót vazzzz
3.1 liter+ 3 dl amit az új szűrő benyel.
Nekem van rajta egy kis tábla azon ez található.
Egyedi szín összeállítás...
link
Nem találok bukósisak fórumot,így itt kérdezem.
Mi erről a véleményetek?
A moci is zöld. :)
http://www.agv.com/agv_eu_en/k...