Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia,hasonló problémával küzdök én is!minden visszajelzőm,égőm jó.viszont a bal oldali indexem elől hátul is gyors,integrált indexem van!
OK, kipróbálom. Akkor viszont nem teljesen értem a működését. Találtam kapcsolási rajzot, át kell néznem.
Hidd el, hogy gyorsulni fog.
Csak szedd ki az egyik izzót és meglátod, hogy gyorsabb lesz.
Köszi, közben elkezdtem utánaolvasni a témának, találtam relét is, meg ellenállást is. Ami érdekes a Z-nél, hogy fénykürt miatt lámpázgattam a kormánykapcsolómat, és azt vettem észre, hogy az indexrelétől jön fel szaggatott áram a kapcsolóhoz. Vagyis úgy van bekötve, hogy a relé gyújtáson már "villog", ezt továbbítja a kapcsolóhoz. Ez jó lehet nekem, mert akkor elvileg a ledes index is normálisan kell hogy működjön, hiszen ha most nem kapcsolok rá fogyasztót, azaz az indexkapcsoló középső állásban van, a villogás (vagyis a kapcsolóhoz érkező szagatott áram) nem gyorsul fel.
+ lityó alatt szerintem ne is nézz a kémlelőre, mert úgy sem látsz majd semmit.
3.3l-től 3.6-ig írja a kis táblán is, szűrő csere nélkül, meg szűrőcserével változik a mennyiség.
Helló!
Általában neked kell megoldani, oldalanként ellenállással kell "terhelni" a relét. Vagy veszel ledes indexhez való relét, ami általában 3 lábas, de a z-k viszont csak 2 lábas (03-06) kivitelűek a relék.
Köszi Urak az infókat ! 2,2-vel kezdek , de attól több megy bele így töltöm tovább ...és majd figyelem a szintet nem emelőn nem hegynek fel / le ..jó leysz nekem vizszintes talajon is ;)
Csak hogy ott az emelőn lógatva olyan, mintha lejtőn állnál!
Egy kérdés: ha LED-es indexet veszek, abban van beépítve ellenállás hogy ne villogjon gyorsan? Vagy nekem kell megoldani?
Nekem maradt a 4 lityós flakonban két deci, de nem is szoktam fullra tölteni, max. alatt van kicsivel. Mondjuk szerintem ha hátsó emelőn van, az nem vízszintes, nekem az első is alatta volt.
Hátsó kiemelon vízszintes helyzetben 4 literrel pont max. Ennyi
mi?
max sztenderen

nehogy belerakjatok 4 lityót vazzzz
En az összekötővel jártam így
Amúgy, bár nekem 2006- os Sem van, még a régi blokkal, ha bele dontod a 4 litert épp maximum jelig lesz az olaj szint...
De 22-est nem is nagyon látok teszik fel,ajánljàk.....mindenki valamiért a 28-t teszi fel:-)
Szia
3.1 liter+ 3 dl amit az új szűrő benyel.
Nekem van rajta egy kis tábla azon ez található.

Egyedi szín összeállítás...
22mmes kormanyhoz nem kell semmit cserelned egyedul a vegsuly lehet maceras. En batran ajanlom :D
Köszönöm az infót,utánna nézek.nem olyan egyszerűnek tünik ez,mint gondoltam
A kormányt a moto-complet.hu ról rendeltem. Pazzaz 28mmes normál erősségűt 12 000 korul volt. Kozben elhagyom az ekezetet,mert telorol vagyok es sosem ernek a vegere mivel 22mm a gyari kormany igy cserelni kell a befogót. Esztetikailag szebbnek tartom a 28mm verziot. Vastag verziot valasztod es a hozza tartozo befogot akkor vegyel melle imbuszfeju 10x70mm-es csavart. Amit adnak hozza nem eri at a kormanykiflit. Sajnos szetdontott motornal jottunk ra,mert en hulye nem neztem meg. Haverom csinalt a csavarhoz egy peselyt mert a luk 14mm amin atmegy a csavar. Masik gaz a kormany vegsuly. 13.5mm a belseje. Sehol nem talaltam ertelmes meretu es tomegu vegsulyt. Vettem egy gagyit es annak a csavarjaval,gumijaval es anyajaval lett felteve a gyari suly. Kicsit hosszura sikerult de a lenyeg benne van aki ment vele eddig csak aradozik rola,hogy mennyivel jobb igy. A szin amugy piroskent volt fent,de inkabb bordo es pink kevereke :D
Szerintem becsorog a 3,6 is:-)
Emlékeim szerint 2.2liter
10 perce a szövegen röhögök :)

link
Sziasztok.
Nem találok bukósisak fórumot,így itt kérdezem.
Mi erről a véleményetek?
A moci is zöld. :)
http://www.agv.com/agv_eu_en/k...
Sziasztok ! Z 750 (2006) tulaj lettem - mindjárt kérdezném is a szakikat - olajcsere szűrővel - mennyi olajat ír a könyve ?