A szokásos arányban használom, azaz ahány liter benzin annyiszor 2 ml spuri. Dinamikus a gép, de leginkább szerelő vette észre, mikor egyik karbantartáskor kipróbálta a masinat. Egybol kérdezte, milyen benzinnel jarok mert nagyon megy..
Engem ez a rész annyira nem hat meg, csak annyit a spuri részhez hogy régi Er5 om mai napig jól végzi a dolgát, addig amíg sokan szivnak a karbutatoros motorokkal, vagy injektoros motorok benzinpumpajaval.
No de nem vita indító mindneki azt használ amit akar.!
Szerintem próbáld ki, aztán eldontod milyen, kell e neked vagy sem!
No közben jelentkezem az új történésekkel.
Szóval kicseréltettem a fektitibi által ajánlott kuplung kinyomó csapágyat..
Valóban lötyögősebb csapágyat raktak bele, maga a művelet nem nagy valami, legtovább a dekli tomites levakarasa tart.
Sajnos azonban NEM oldja meg a nyikkanasos problémát, tehát ez a megoldás zsákutca.
Mondjuk többet nem is foglalkozom vele, marad így.
most írtad le a tutit
dob és dob között van különbség, én is sok éve használok sport dobokat, és saját tapasztalat alapján igyekszem megbízható gyártótól választani, és direkt nem nevesítek nehogy sértődés legyen,
most egy ARROW dobom van nekem nagyon bevált nincs nyomaték vesztés, jó hanggal alapjáraton viszont nagyon korrekt
de fontos, hogy ehhez a motorhoz készült az összekötő cső is gyári,
és nyitott ugyan de nagyon rafkós módon az összekötő eleje és vége között szűkül a cső tehát némi fojtás még is van,
lehet hogy ez a trükk!
saját tapasztalatot írtam le, van akinek hang kell nem pedig nyomaték. 1.5L bengám maradt meg 100-ra és nem megyek lassan, 160 az alap ,180-200 ahol kiadja, ha van belátható út ott 250. egyszerű, jobban tol gyári dobbal, több év nyitott dob használat után meglepő volt hogy milyen hamar 250-be volt a mutató. persze bandázni, vagy ahogy a nagyvárosiak nevezik a bandázás rajzás huligánkodáshoz jobban áll egy nyitott karbon dob. de 5-700km karikán meg marad 100-ra való benga az már jó. szerintem. 10 20 dob után amit nem kölcsön kértem hanem megvettem felszereltem és hajtottam, tudom hogy csak pár dob amit újra megvásárolnék, ha pályára vinném a motort, utcára én nem használom mindig a nyitottat, alkalom szerűen felszerelem majd a buli kedvéért. pl a BÓDIS GP egy nagy csalódás közúton ha hosszabb távot mégy, mi 2-300m -re maradtunk le a azután mentünk, eccerű élvezhetetlen üvöltés ami jó pályán de közúton/városban zavaró. kb úgy mint a 6/4-es csapper saválló cső
üresen, azokat viszont nem baszogatják az olykor ordenáré hang miatt, mert mit mondanak az átlag pógárok: illik hozzá.
Van egy felszerelési útmutató az oldalon, amit linkeltél.
Az egyik motortartó csavar helyére kell elvileg betenni, jobbra a hosszabat, balra a rövidebbet. A motor mellett futó műanyag hosszúkás takaróelem alatt van kb a csavar, középtájt.
Nem ismerem ezt a gombát, csak a leírást néztem, ami ott van az oldalon, szóval többet nem nagyon tudok segíteni
nekem ezekkel a nyitott dobokkal oda lett a motor kis fordulati nyomatéka, de felül sem muzsikált úgy mint a gyárival. nekem jobb a gyári, igaz nincs hangja
Köszi, de csak egy árakról akartam kicsit tájékozódni.
Találtam egy ilyen gyári garnitúrát, ami eladó.
Sokat nem ment, és gondoltam rácsapok, ha jó az ár. :)
Csak nem tudom mit szabad érte adni, ehhez kellett volna támpont
ide is jöhet a válasz : angyaltomi@ gmail.com