azt mondjuk nem tudom melyik rész a platni
én már a 20tól is rosszul voltam. aztán elvitték a motort egy körre és visszahozták lábtartóval a kézben. utána már csak hegesztve lett. de még tart.
Helló!
Az indexek villogásának sebessége az ellenállások/fogyasztók összértékétől függ, így erősen valószínű, hogy vagy a hátsó lámpádban szállt el 1-2 led, vagy a normál indexeidben az izzók nem egyformák.
Hali z-sek.ledes hátsó lámpámba,bele van integrálva index.bal oldali magasabb ütemszámon villog bal első-hátsó is!valakinek sejtése probléma megoldásról?
Szevasztok :)
Olyan kérdésem lenne, hogy a mocimra most vettem egy leo vince gp pro kipúfogót, és a végsebessége alig ment 220 fölé sőt db killer nélkül 200 fölé se nagyon birt menni, eddig a gyári dobbal lazán birtam 240 fölé is menni nyilván azzal én is tisztában vagyok, hogy nem a száguldozás a lényeg de mint mindenki én is néha probálgatom a motorom határait. (Maga a hang az isteni jó lett)
A múltkor pont ugyanezt kerdezte valaki...
Gyári kawa szűrő. Morul 5100 10W40
Nyilván a gyártó lehet más is az olajnál, de a 10W40 van előirva.
A szűrő meg legyen gyári, úgy nem merülhetnek fel olyan kérdések, ami nemrég talán téma ia volt a forumon.
Ez elég érdekes, nekem a CBR-ben is Motul volt és most a Kawa is azt kapta, de semmi bajom vele! Szép a blokk hang finom a váltó. Pedig a Cibere már 22 éves meg óra szerint volt vmivel több mint 65ezer benne mikor januárban elvitték!
7100 10W40-et vettem, lecseréltem, a váltóm csattog, akad, a motorhang meg olyan mintha kicsit nagy lenne a szelephézag. Olajcsere előtt gyönyörű hangja volt.
Volt már 5100 10W50-es is régebben a VFR-ben, a váltója annak is elég durva lett tőle. Ennyit jóval olcsóbb olajok is tudnak.
Az enyémet is hegesztették egy kis üveges kóláért, azóta is tart.