Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

GP- 7 kimaradt..
Sajnos nem írja a katalógus melyik betétről van szó. Jó ebbe a Sima AD, S3 , S 33, GP 5-6..
Ez mind Goldfren betét ehhez az évjárathoz!

Nekem Goldfren első tárcsáim vannak S 3 betéttel- semmivel nem fog rosszabbul mint a gyári- vagy van akinek ez szar tehát akkor jobban. Nekem teljesen megfelel. A tárcsák hátul nem szegecselve vannak hanem seeger gyűrűsek, ettől függetlenül nem zörög, csörög. Visszatérve a betétéhez.
S3- at tudom ajánlani Carbon kerámia sinter keverék, halk- puha. Nem kopik le hamar ettől függetlenül.
Sziasztok. Erről a gold fren betétről mit tudtok? Ez jobb vagy az EBC?

http://nagyvas.hu/motoralkatre...

Moust vagy én vagyok hülye/rossz matekból, de nekem a 6 sebességhez kell 8 szál... 7, hogy mikor hol vagy, 1 pedig a test. De lehet én gondolom rosszul.
Hopsz, a Tiéd mintha 3 csavaros lenne. Akkor tárgytalan.
Megkérhetlek vmire? A felső csavartól ha megmérnéd a plexi tetejének távolságát. A Tiéd melyik évjárat? Nem tudom, az a típus jó-e a 2007-2009-esekre. Esetleg a 4 csavar távolsági méreteit, meg egy jobb képet?
Kösz
Igen, én udvariasan írtam, hogy nem szép. Pontosítva: Nem szép, de ronda.
Hát ez kegyetlen elrondítja!
Max fele ekkora hosszban még elmenne...
Igen, ez érdekes, egy cilinderes nyúl jut róla az eszembe...
Kaptam egy linket, ez a plexi nem semmi, de nem is szép.
http://www.calsci.com/motorcyc...
Sziasztok!

"Újember" vagyok itt, nemrég - 2 hete - lettem Kawa tulaj. Z1000, `07 évjárat.
Most barátkozunk, nekem ő tetszik, remélem, ez kölcsönös lesz.
Most plexi ügyben nyomozok, mert a gyári inkább a műszerfalat védi csak. (El vagyok kényeztetve, az előző gépem fejidomos Honda volt...)
A Puig és a gyári plexi van terítéken. Elsődleges a védelem lenne, de a gyárinál szebbnek, "dizájnosabbnak" látom a Puig-ot.
Üdv
link
Az elobb nem sikerult jol a linkeles :)
Köszönöm a megerősítést. Én is igy gondoltam.
De srác aki érdeklődött a gyári dobra, állította hogy van valami eltérés.

Indokkent azt mondta, hogy a korábbiak hangosabbak mint a generáció vége felé kijött motorok.

Bennem meg felbuzgozz a kételkedés és gondoltam azért itt egy kérdést megér itt.
http://m.ebay.com/itm/19120074...]link[/url]
Szerintetek ez mennyire lehet veszedelmes?
Nincs eltérés a katalizátor a blokk alatti részben van
Egy kis felvilágosítást szeretnék kérni!

2007 utani z750 gyari kipufogódobokknál a festésbe levő eltéréseken kivül van-e eltérés?
Van egy eladó dobom és egy erdeklődő azt kérdezte hogy ebben a dobban van-e katalizátor.
Az tudomásom szerint az előbbre van.

Vagy van olyan amiben van a dobban is?
Sziasztok!
Találkozott valaki olyannal, hogy teletankolás után villogott a továbbra is a FUEL felirtat és a fullig kitöltött szintjelző? Sőt egyik lámpánál induláskor lefulladt és pár percig nem is akart elindulni. Aztán másnapra helyrerázódott és egyet esett vissza a szintjelző. 2007 z1000-es.
Köszi
Köszi Urak !
Akkor az 3.7 nagyjából. Azért mondom hogy a 4 is bele megy mert az a 3 deci már sokat nem emelhet a szinten. No most én is kipróbálom 3.7 el hamarosan.
Kereken 18 liter a tank se több se szebb..
18-20liter közt van tankja!
Sziasztok !
A teljesség igénye kedvéért - olajcsere szűrővel - vízszintes talajon - 3,65 l olajat kívánt a felső nívóra töltve....
Egy újabb kérdés - hányliteres a tank ? ( az enyém gyűrve van - egy vonalnál csak 12 litert tudtam rátankolni)

Esetleg vkinek nincsen - balos vissz.pill tükre / első fékkarja eladó ?
Hali a louis.de tudsz rendelni relét gyári minöségben 4500pénz van egy piros szinű azt nemtom én a feketét vettem tőkéletes a kinait nem ajánlom mert gyorsabban villog csak gyujtáson meg majdnem folyamatosan.2004-2006 2lábas utánna 3 de csak ha van vészvillogod
Emelőn igen olyan mintha lejtőn állnál csak nem erre felé érdekes a vízszintes irány hanem oldalra- nem? Ott van benne a több csalás. Nekem a hátsó állványon a jelzéssel közel párhuzamosan áll a szint- de amúgy most én sem fogok bele tenni 3,8 liternél többet, eddig 4- el mentem semmi gondom nem volt vele.