Na amit teló meggátolt még egyszer nekifutok. Szóval...üzemanyag minőség között óriási különbsegeket vettem észre. Legszembetűnőbb nekem az volt, hogy többszöri tankolással(autó), hogy a szombathelyi Molon tankolva 100kilóméterrel többet mentem mint a sárvári Molon tankolva. Nekem ez nem kis különbség. Igaz nyáron sajnáltam a 100as benzint tőle, de idén lehet rápróbálok, főleg a spurira. Fisi lelkesedése meggyőzött a témában
Én semmit. Megy mint a barom!
Szerelőm vette észre mikor ment vele, hogy jól megy. Kérdezte is egyből hogy milyen benzint használok?
Amúgy Kunmadaron láttam meg futam előtti oto tankjaba ontottek.
Még ami észre vehető, hogy tavasszal a tavalyi benzinnel is jó a gép. Ez inkább az Er 5nel volt érdekesebb..
üdv
kb úgy van ahogy gondolod, 20 fokban az üzemi hőmérséklet 60-70 körül van persze ez függ sok mindentől, normál használatnál OK
nyáron városban araszolás stb 90 fölött is lehet,
de ha normál tempóban haladsz a kánikulában (pálya/130)
akkor is 70 fok körül van,
Lehet hegeszteni is, csak megfelelő adalékkal kell, nem mindegy hogy Si vagy Mg az aluötvözet, annak megfelelőt kell használni. Nekem is eltört anno a zxr-en, meghegesztettük és máig jó. Csak annyi ha a rögzítő furatnál tört el, akkor azt is be kellene hegeszteni és újrafúrni és süllyeszteni, hogy ne látszódjon a javítás.
Tavaly év vége felé vettem a kicsi Z-met, így még igazán meleg időben nem tudtam vele menni. 12 fok körül a vizem max 60 fokig ment fel. Most hétvégén, már kicsit jobb idő volt felment 66-70-ig, de ez fölé csak akkor ment, ha piros lámpát fogtam. Nem városban használom általában. Szóval, ha valamelyik 2007 utáni "kicsi" Z társam esetleg motorozott hétvégén és ránézett a vízhőfokmérőjére akkor megoszthatná velem, hogy meddig ment fel a vize, mert én keveslem ezt a hőfokot, de ha másnál is ennyi, akkor megnyugodnék, hogy csak 30 fok felett megy majd fel 90 fokig a víz.
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, olyan ügyben, hogy sikeresen eldőlt a motorom és a jobb oldali lábtartó konzolom eltört(a bukógomba miatt nagyobb baja nem lett, hála Istennek) és szeretnék bontottan venni egy lábtartó konzolt!
Vagy tanácsot kérni, hogy mit ajánlotok, érdemes e hegeszteni?
Srácok egy hülye kerdést tennék fel valaki tett már a motorjába benzinadalékot? Én régebben tettem az 1.9tdi-hez és pozitívnak mondanám a dolgot,de nem tudom lenne-e értelme a Zbe tenni
András jól mondja, már évek óta használom a Spuri adalékot!
A Piros kisebb teljesítményű vasakba ajánlott a Zébe már a kéket használom!
Nagyon jó cucc de a kék már elég drága fél lireres flakon 4500-5600 Ft, ez 250 liter benzinhez elég
Ajánlom!
Úgy tudom, Fisi előszeretettel használja a Spurit. A kocsiba tervezem én is kipróbálni, a Kawába egyelőre nem, a benzinekkel kísérletezem most. Eddig csak OMV-t tankoltam, mert közel van, de hallottam ismerősöktöl, hogy a benzin minőségek között elég nagy különbség van. Agip 98-ast próbálok most, elsőre jobbnak tűnik mint az OMV Carrera 95. Alacsony fordulaton erősebnek érzem a vasat. Majd számolok fogyit, ha kimotoroztam a tankot.
Srácok egy hülye kerdést tennék fel valaki tett már a motorjába benzinadalékot? Én régebben tettem az 1.9tdi-hez és pozitívnak mondanám a dolgot,de nem tudom lenne-e értelme a Zbe tenni
Magáról az AP Racing betétről nincsen tapasztalatom, de azért vigyázz ezekkel a full szinter betétekkel. Nekem volt Armstrong gyártmányú, a neten agyondicsért HH betétem, ami úgy fogott mint az állat esőben-fagyban, de egy szezon alatt megette a féktárcsámat -- na annak a cseréje azért egy kicsit fájt.
Számolj utána, hogy mennyi egy féktárcsa-pár, és hogy mennyi az árkülönbség két különböző márkájú fékbetét között. Nem azt mondom, hogy ne vedd meg az AP Racinget, mert biztosan nagyon jó, de az EBC HH teljesen tuti választás. Megállít és nem eszi a féktárcsát.
Az én vezetési stilusommal max fogyasztás 6.1 liter. Persze nem hajtom üvegre a gépet.
Szerelőm vette észre mikor ment vele, hogy jól megy. Kérdezte is egyből hogy milyen benzint használok?
Amúgy Kunmadaron láttam meg futam előtti oto tankjaba ontottek.
Még ami észre vehető, hogy tavasszal a tavalyi benzinnel is jó a gép. Ez inkább az Er 5nel volt érdekesebb..
kb úgy van ahogy gondolod, 20 fokban az üzemi hőmérséklet 60-70 körül van persze ez függ sok mindentől, normál használatnál OK
nyáron városban araszolás stb 90 fölött is lehet,
de ha normál tempóban haladsz a kánikulában (pálya/130)
akkor is 70 fok körül van,
Tavaly év vége felé vettem a kicsi Z-met, így még igazán meleg időben nem tudtam vele menni. 12 fok körül a vizem max 60 fokig ment fel. Most hétvégén, már kicsit jobb idő volt felment 66-70-ig, de ez fölé csak akkor ment, ha piros lámpát fogtam. Nem városban használom általában. Szóval, ha valamelyik 2007 utáni "kicsi" Z társam esetleg motorozott hétvégén és ránézett a vízhőfokmérőjére akkor megoszthatná velem, hogy meddig ment fel a vize, mert én keveslem ezt a hőfokot, de ha másnál is ennyi, akkor megnyugodnék, hogy csak 30 fok felett megy majd fel 90 fokig a víz.
Segítséget szeretnék kérni, olyan ügyben, hogy sikeresen eldőlt a motorom és a jobb oldali lábtartó konzolom eltört(a bukógomba miatt nagyobb baja nem lett, hála Istennek) és szeretnék bontottan venni egy lábtartó konzolt!
Vagy tanácsot kérni, hogy mit ajánlotok, érdemes e hegeszteni?
A Piros kisebb teljesítményű vasakba ajánlott a Zébe már a kéket használom!
Nagyon jó cucc de a kék már elég drága fél lireres flakon 4500-5600 Ft, ez 250 liter benzinhez elég
Ajánlom!
Neked is Grófbandita!
Számolj utána, hogy mennyi egy féktárcsa-pár, és hogy mennyi az árkülönbség két különböző márkájú fékbetét között. Nem azt mondom, hogy ne vedd meg az AP Racinget, mert biztosan nagyon jó, de az EBC HH teljesen tuti választás. Megállít és nem eszi a féktárcsát.