Budapesten vagyok, és akár a hétvégén is elugorhatsz, ha gondolod. Csörgess meg, nézd meg milyen, és utána megbeszéljük az árat, de figyu... nekem most tényleg fontosabb, hogy ne kelljen magammal vinnem :)
A számom +36 harminc 64 hetvenhét 888
Lufi83!
Nekem van kipufogóm. Javított, de azon kívül, hogy kicsit mások a szegecsek, ez nem látszik rajta (az összekötő és a dob közötti hegesztés engedte el magát, és amiatt kellett javítani). Költözés előtt állunk, úgyhogy ha gyorsan elviszed, akkor jó olcsón megszámítom. Ha lehet, nem vinném magammal.
Lehet hogy ez egy hülye kérdés lesz, de elektromosságban eleg off vagyok. :)
Levettem a z750 - em( 2010-es) lámpáját.
Visszarakáskor kicsit elbizonytalanodtam hogy hogy is volt a csatlakozó a tompított és a refi izzóján.
Az izzóból két érintkező áll ki.
Az számít hogy a csatit hogyan forditom mikor rányomom?
Amelyik lefelé néz ha jól tudom a kulcs programozó csatlakozó.
A piros kulcs mindenféleképpen kell hozzá, de azon a csatin keresztül egy pendrive hoz hasonló dologra ki lehet írni a immo kódját.
A gyári indexek fent maradnak, ez csak ilyen "villogjon, ha már van" címszóval lenne bekötve. De lehet nem fogok akkor szarakodni a bekötéssel.
Műszakira visszapakolom a gyári rendszámtartót világítással minden sallangjával, úgyhogy a lámpa is a gyári lenne.
Sejtettem, hogy egyedi, mindössze az állóvizet akartam felrázni, mert kawás ember nem sokat ismerek. Kb egyet, ZL400-al.
Ha összeszedném amiket a hondások, suzukisok, kawások mondtak egymásról lenne kavics a tóban. Egyet be is dobok a kawához: Vödör csavar a blokkban, olyan a hangja.
Én azért nem tartozok sehova, mert a sors hozta a suzukit, hondát láttam, de mint mondtam kawással nem nagyon hoz össze az élet.
Én egyszer mentem nyáron egy ilyen lámpás Zx -10 után egy felvonuláson.
Mondhatni semmi nem látszott az indexből!
Amúgy műszaki vizsgán is lelőnek érte ha jól tudom...
Alapból nyitva van.