2006-os z70s-hez keresnék csomagtartó konzolokat, mert amit eddig láttam, az túl drága.
Esetleg van valakinek eladó?
Van valami ötletetek kit keressek?
Sziasztok, eladó Gpt fokozatkijelző dobozában, magyar nyelvű beszerelési útmutatóval, használt, de kíválló állapotban.
Bolti ára 20000Ft volt.
Ára: 9900Ft
Akit esetleg érdekel eladóvá vált két protektorom.
A Dainese csak gerincprotektor.
A másik gerincprotektor és mellény egyben, de akár szét is cipzározható.
Ja és a befolyásolást normál kereteken belül értem.
Nem áll szándékomban lyukat furni bele. Vagy egy száguldó galambot a bámészkodó motoromnak vezetni. :)
Király kép, még a tábla is rajta van.
Ha motor a talajon van akkor a jó ha két vonal közt van. Az nem ha az olaj teljesen be takarja az ablakot. És az sem jó ha motor hátsó emelőn van olajcserekor.
Annyival vagy előrébb ha feltoltod a szűrőt hogy egy poppet hamarabb felkapja az olajat. Gyakorlatilag pár másodpercrol van szó. Kicsit kevesebb ideig jár szárazon a rendszer..
Csatlakoznék grofbanditához...
Én sem szoktam feltölteni a szűrőt, egyedül a tömítő gumigyűrűt kenem meg rajta friss olajjal, és azt is csak egyszerűen az ujjammal! Cseréltem már olajat autón, motoron nem egyen és még soha sem volt gond a légtelenedéssel, pár másodperc után mindig kialudt a visszajelző lámpa.
sziasztok
abból kifolyólag hogy az én z750-re rá is van írva mennyi olaj kell bele.
Most nincs előttem de emlékeim szerint 3.1 liter alapból + 0,3 liter az amit a szűrő benyel. Úgyhogy a 3,8-4 liter picit sok szerintem.
ami tudtommal nem teszi tönkre a motort viszont magasabb fordulaton tönkre megy a szelepfedél tömítés. Talán pont gyöngyözni fog
2006-os z70s-hez keresnék csomagtartó konzolokat, mert amit eddig láttam, az túl drága.
Esetleg van valakinek eladó?
Van valami ötletetek kit keressek?
Kösz: bugee
Ára: 29000Ft
Érd.: 30/9068005
Bolti ára 20000Ft volt.
Ára: 9900Ft
Mellény 12e
a protektornak mi lenne az ára?
A Dainese csak gerincprotektor.
A másik gerincprotektor és mellény egyben, de akár szét is cipzározható.
Mindkettő mérete: M
Számítok a hozzáértők tanácsaira!
Nem áll szándékomban lyukat furni bele. Vagy egy száguldó galambot a bámészkodó motoromnak vezetni. :)
Van az a két kis gumidugó szerűség, de meg nem piszkáltam őket.
Azok a szellőzők nem?
Ha motor a talajon van akkor a jó ha két vonal közt van. Az nem ha az olaj teljesen be takarja az ablakot. És az sem jó ha motor hátsó emelőn van olajcserekor.
Van egy szintjelző az olaj szint ellenőrzőnél. Addig kell tölteni hivatalosan.
Én sem szoktam feltölteni a szűrőt, egyedül a tömítő gumigyűrűt kenem meg rajta friss olajjal, és azt is csak egyszerűen az ujjammal! Cseréltem már olajat autón, motoron nem egyen és még soha sem volt gond a légtelenedéssel, pár másodperc után mindig kialudt a visszajelző lámpa.
abból kifolyólag hogy az én z750-re rá is van írva mennyi olaj kell bele.
Most nincs előttem de emlékeim szerint 3.1 liter alapból + 0,3 liter az amit a szűrő benyel. Úgyhogy a 3,8-4 liter picit sok szerintem.
ami tudtommal nem teszi tönkre a motort viszont magasabb fordulaton tönkre megy a szelepfedél tömítés. Talán pont gyöngyözni fog