Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mint ahogy m.lacika is írta, krossz kormánnyal valamennyire kompenzálhatod a magasságodat. Az én 180 centimhez teljesen megfelelő. Gyári kormánnyal én nem sokat mentem, kb első nyár közepén csúszás miatt cserés lett nekem is.

Amúgy, valaki vett már és használ ilyen indexekkel egybeépített hátsólámpa csodát? Sikerült ócsón hozzájutni egy füst színű szimpla hátsólámpához, ami mire ideért indexes lett útközben.
Bepróbálva tökéletesen illeszkedik a gyári helyére, csatlakozója mint a gyári lámpáé, indexeknek külön szálak és bekötési lehetőség simán megoldható, csak kíváncsi lennék tapasztalatokra, meg hasonlók.
Sziasztok!
Új vagyok még a fórumon, ezért előre is bocsi, ha nem jó helyen teszem fel a kérdésemet.
Vásároltam egy 2005-ös Z1000-est, minden rendben volt, a télen az alapvető dolgok át lettek nézve, megcsinálva rajta. Értem ez alatt: Olajszűrő, olaj, fékek rendbetéve, sportszűrő tisztítva, szelephézagok ellenőrizve, gyertyák ellenőrizve. Az üzemanyag rendszeréhez nem lett nyúlva azon kívül, hogy a tank le lett szedve. A szerelés utánni inditáskor egyenletlenül kezdett el járni, füstöl, rengeteget fogyaszt. Kapott azóta üzemanyag rendszer tisztító adalékot, hátha lerakódás a sok állástól, de nem lett jobb. Ha az első (gázkar álltal mozgatott) folytószelep szenzort szinte teljesen végállásig rakom, akkor megjön az alapjárat, kisimul a járása, de a füst, és a rengeteg benzin zabálás marad. Ettől minimálsi eltérés pár tized mm, és szinte megáll a motor, össze vissza jár. A hátsó folytószelepszenzor állására szinte alig reagál a motor. Én arra gyanakszom, hogy valamelyik szenzor rossz, csak nem tudom, hogy az első vagy a hátsó. Végigmértem szervizkönyv alapján az összes szenzor ellenállás,feszültség értékét(beleértve a légnyomás, levegőhő,vizhő,MINDEN), az alapján minden rendben van. F1 lámpa nem világít. Az összes vezeték ránézésre rendben van, a hiba mindig fennáll, nem szakaszos.
Válaszotokat előre is köszönöm bocsi, hogy ilyen hosszúra sikerült.
Üdv.:Péter
Szia,hogy lehet emelni a z fejidomon,amit emlitettél?!
A Z fejidomán kb 6-8 centit tudsz emelni és akkor 150-ig jó. Nem kell rá másik plexi se.
Nekem működik! Gyári kormánnyal 120-130 körül már picit zavaró volt a menetszél, cross kormánnyal egyáltalán nem. 150-160-ig teljesen jó. Mondjuk én nem vagyok egy égi meszelő, 173cm-el...
Nekem olyan 130ig kényelmesnek mondható. Utána nekem már annyira nem buli, de ez lehet letudhato a 190es magasságomnak. Másik verzió, hogy finnyás vagyok. Terveztem rá givi túra plexit venni, addig amig nem mentem egy fejidomos fazerrel. Ott minden levegőt a sisakomra tolt Új elméletem,hogy cross kormánnyal jobban rádőlök a menetszélre és talán annyira nem lesz zavaró
Én nem panaszkodom igazán..
Bár az enyém S-es.
Mindenki "panaszkodik" a szélvédelemre, még plexivel is... Csak nekem nincs vele különösebben bajom?
140-150 környékén kezdek el elkönnyülni, hogy nem kell tartanom magam, olyan 190-200 körül érzem úgy, hogy ideje rendesen kapaszkodnom és odahúznom magam a tankhoz.

Kawa rulzz!
Az egyedi eset lehetett, hasonlóról még nem hallottam.
Amit viszont hozzáfűznék a témához, nem épp a ZR7-ről szól, hanem a GPZ550-ről, ami ugyanúgy sor4, légolajos. Azon tanultam. Amikor megláttam megijedtem, egy négyzetcentiméter ép felület nem volt rajta, az akksidoboz fedele hiányzott, a fejidom szintén, a tankon kétökölnyi horpadás, stb. Évjárat: 1984. A történet 2010 nyarán játszódott.
Szóval így nézett ki a motor, el sem hittem hogy beindul. De beindult, és tette a dolgát 35 fok melegben a rutinpályán 2 órán keresztül, zokszó nélkül. Semmi lefulladás, rángatás, egyesben gáz nélkül még rá is fékeztem néha, hogy még lassabban menjünk. És ha odahúztam, gyorsult szépen, már akár 1500-as fordulatról! Akkor már valami tisztelet féle ébredt bennem a régi technika iránt, és ez ma csak erősebb. Még ilyen állapotban is jó volt menni a jó öreg Kawával, a gyári! huszonéves virsligumikkal, összeült teleszkópokkal, másfélszeresére nyúlott csapkodó lánccal.
Ezzel csak azt akartam mondani, hogy ha ZR7-esem lenne, biztos azt is szeretném. Az alacsony fordulaton hirtelen jövő nyomaték nem mindig jó, városban kifejezetten jobban szeretek sor4-el közlekedni.
Túl sok boogiet ne nagyon keress benne.. az S4 nem igazán arról szól, még a nyomatékra hangolt sem.

Ahogy elnézem az adatokat kb olyan karaktere lehet a ZR7-nek is mint a Divimnek.. alulra és középtartományra van hangolva. Szóval végig, már alacsony fordulattól lelkesen fog szaladni, normál forgalomban a felső fordulatszám tartomány érintése nélkül is jobban meg fog indulni mint mondjuk egy inkább felül élő 100 ló körüli S4 600, de igazi tűzijátékot sehol sem fog nyújtani. Mindig minden szituációban elegendő lesz az ereje, és alig kell majd a váltóval kavarni (a divim pl már 1500-as fordulattól teljesen jól használható), ami persze az elején, a GS után érdekes és jópofa lesz, de hosszútávon igazából unalmas, vagy azzá válhat.

Ha ennél érdekesebb, karakteresebb motor kéne inkább néz valami nagyobb S2, V2 gépet.
No akkor hajrá! Majd látod..
Na látom már megtaláltad az indexes Zr fórumot. Ők a legkompatibilisebbek a témában!

Zr7 fórum
Fejidomost kapok kölcsön, nekem nem teszik, a bandit 600 sem tetszett, mert kell, hogy tetsszen amikor ránézek és a naked ZR-7 tetszik, a fejomos meg nagyon nem, jobban nem teszik mint a bandit itt a szomszédban.
Látni akarom a blokkot a kormányt meg mindent és ne fixen álljon ha kanyarodok. Tudom a naked ilyen 140 körül már halál, próbáltam a GS-el, küzdelem volt az autópálya, de nem is tervezek nagyon száguldozni, még akkor sem ha amúgy jellemzően haladósan megyek.
Nem nagyon találok róla infot, egyetlen emberrel beszéltem aki szereli is és egyben ilyenje van, de 1 vélemény az nem vélemény. Egy Z750-nek jobban örülnék, de drága muri, meg érzem, hogy nem kéne a kezembe adni 11X lóerőt. A ZR-7 meg egy olyan ami árban, küllemben megfelel, hogy milyen vezetni azt hamarosan megtapasztalom. Ha nem jön be lépek más típusra.
No így legyen lottó ötösöm!
Annyira éreztem hogy Zr7 lesz!
A típus nagyon jó, elnyűhetetlen gép! Ajánlom! Amire hasznalni akarod leírásod szerint, arra tökéletes lesz!
Amúgy ha rám hallgatsz inkább az S kivitelt nézzed, sokat jelent a fél idom is!
Én a Zé után azt mondtam, és mondom is, hogy nekem naked motor az életben nem kell több!
Minimum fél idomos!
Az ismerősi körben elrepedt blokk alapjáraton miegymás. Ki mivel fut össze.
Csak mert egyik oldal le akar beszélni a típusról és márkáról egyben, a másik meg ajánlja, de tartsam be a kötelezőket és vásárlás előtt vigyek valakit aki nem csak odahajol és meghallgatja. Ergo jót kell venni 1x és ha gondoskodok róla meg fogja hálálni, bár ez sztem mindenre igaz.
ZR-7 naked kivitel. Saját érdekemben nem egy álat és alacsony fordulaton is már jobban megy mint sor4 létére menne. Napokban próbálom ki milyen.
Hali!

Hát nem jó embert kérdezel, mert mint tudod én alapból nagyon elvakult Kawasakis vagyok. Szinte más márka nem is jöhet szóba nálam! Bár..
Melyik tipusrol lenne szó?
Annyit azért alapból elmondhatok, hogy eddigi tapasztalatok alapján messze jobb a Kawasakik minősége, szervíz igénye mint amit a mai motoros társadalom el akar hitetni róluk!
Én csípőből nyugodtan a Honda, Yamaha mellé sorolom őket. Gondom, bajom nem volt a Kawasakival mióta ezt a márkát favorizalom. És megnézve más márkák nyűgét, baját, megint csak azt kell mondjam-Kawa legjobb!
Fisi! Téged kérdezlek, mert nick névről már ismerlek innen. Te mint kawás mint mondasz, mennyire igényli a márka a gondoskodást? Mennyire öntesz bele olajat és kimegy a világból fajta. A nézegetett típusnak itt nincs topicja.
Ja hoppá!
Így már egészen más a gyerek fekvése!
E-bay tele van ilyenekkel. Majmolják a kínaiak a puig-ot. 5e HUF de van 3,5e-ért is :)
A kép szemből kicsit csal...valamivel nagyobb mint amilyennek látszik. Én azt írtam hogy egész jó a szelvedelem, jobb mintha nem lenne semmi. Oldalról talán jobban látszik.
El nem tudom képzelni, hogy ez a csutfasz kis plekó annyira jól védhet 2 kiló felett mikor az S- ráadásul féltúra MRA plekója, és fél idoma már arra felé kezd érezhetően elfogyni..
Nem néz ki rosszul se,ez sportosabb mint a biondi!de 20at nem adok érte:-)