Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló. Köszi hogy visszaírtál. Már tárgytalan, egyik barátom megadta. Amúgy egy kymco bet&win -röl van szó. Átvertek a mocival, többet költöttem rá mint amennyiért vettem. Tuningolás céljábol kellett a szín, így talán nullába tudom hozni magam az eladás után. Bocsi hogy zavartalak. Egyenes utat!
Szia!

Meg csak kell tudnom milyen moci? És a vézszám kellene
Ha érdekel valakit keressen, megegyezünk:
nekem is belekerült néhány hete a progresszív rugó az elejébe és új villaolaj, a hátulja maradt a régi.
Hát nagyon sokat javult a viselkedése kanyarban és fékezéskor, remélem az új hátuljával még előnyösebb lesz
Nem lehet, hogy csak a kuplung csuszik durvan?
Nekem ilyen teló van a gépben.

Úgy látom ez sem gyári már. + én beállítás után meg vagyok vele elégedve. Nem is értettem miért nem jó nektek.

Ki lehet deríteni, hogy miből van?
Van rajta valami címke, de sötétben néztem már. Nem tudtam elolvasni csak valami gázzal kapcsolatban van rajta
az szép
sziasztok!

egy kis segítség kellene. egy 2007es kis z-n a váltó csak 5. sebességben ha rendesen odahúzzuk a gázt, akkor 6-7 ezer körül kidobja a sebességet és felpörög, de ha visszaengedjük a gázt akkor újra sebességben lesz. és ha finoman gyorsítunk vele akkor ki lehet forgatni teljesen. van valakinek ötlete, mi lehet a jelenség oka?
El nem tudom kepzelni, hogy neked ez hogy jott ossze. Nalam rohadt kemeny a hatulja. A rugo szinte koppig ki van tekerve rajta, kb. 2 menet latszik felette. Ha nyomkodom a motor lefele, akkor a hatulja alig rugozik.
aha, nekem megvan :) ha motorközelben leszek tényleg megnézem :)
Na! Nalad megvan ez, hogy a hatulja es az eleje azonos mertekben nyomodik ossze, ha kozepen valahol lenyomod a motort?

Nalam ez marhara nincsen meg es lehet ezert nem tetszik az egesz. Ha lenyomom pl. a tank tetejenel, vagy az ulesnel, akkor en azt mondanam, hogy az eleje haromszor puhabb, mint a hatulja.
http://youtu.be/TydQlX8dSX8 és itt van amit az előbb magyaráztam az oldaltámaszos dologról :)
Nekem progresszív rugó van elöl, úgyh már alapból puhább a gyárinál is az elején. Hullámzik is rendesen a rugóút elején, de . Megint csak nem én vagyok az okos, hanem Dave Moss :) de a csávó úgy csinálja, hogy amikor mellé állva lenyomja a motort, akkor a hátulja és az eleje egyszerre és egy ütemben süllyedjen és emelkedjen. Mindig nagyon kihangsúlyozza, hogy ez nagyon fontos a korrekt hangoláshoz.
Meg egy kerdes gyorsan: neked mennyire puha az eleje illetve a hatulja most?

Ha a kormanynal fogva lenyomom az elejet, akkor az viszonylag puha ugye es viszonylag nagy a rugozas alatt megtett ut.

A hatulja viszony joval kemenyebb es kevesebb a rugout is.

Neked milyen viszonyban vannak ezek? Lehet csak azert erzem rossznak, mert az eleje jobban osszeul kanyarban, mint a hatulja, mret az joval kemenyebb.
A static saget (és korrekt módon a rider saget is) kis bátorsággal be tudod lőni :) Letámasztod a motort az oldaltámaszra, odaállsz mellé bal oldalról, áthajolsz az ülés felett és az egyik kezeddel megfogod a jobb oldali utaslábtartót, a másikkal meg a tank alatt (ha jól emlékszem) aztán óvatosan magadra húzod a gépet úgy, hogy a hátsó kerék teljesen a levegőben legyen, és az egész motor az első keréken, valamint az oldaltámaszon egyensúlyozzon. Közben pedig valamelyik haverod (vagy az asszony, mint nálunk) egy mérőszalaggal leméri a terheletlen távolságot, mondjuk a hátsó kerék tengelycsavarjának alsó pontja, valamint a hátsó idom egy tetszőlegesen kijelölt pontja között. Ehhez képest kellene belőnöd a static saget (ugyanazon két pont között) 5-10 mm-re és a rider saget 30 mm-re.
Veszedelmesebbnek hangzik mint valójában, de én régen a láncot is így olajoztam :)
Mindjart utananezek ezeknek a Youtube-on, amit emlitettel.

Static sag-et sajnos nem neztunk, az eleg korulmenyes, hogy alatamasszuk a motort valahol, hogy ne a hatso kereken alljon.

Rider sag-et mertunk, az jonak tunik, mert amikor raultmem, akkor kb. 3 centit sullyedt a hatulja a motornak.
Megkoszonnem, ha megnezned.

Nyilvan nem azt szeretnem, hogy attekerem a te beallitasaidra es akkor kesz is vagyok. Inkabb kivancsi lennek neked mi valt be. Nekem az emlitett 2 1/4 tekeres kifele pl. soknak tunik a felso csavaron. Kivancsi lennek, hogy neked pl. oda milyen beallitas kellett, hogy jo legyen.
Ja, még annyi, hogy ez a Moss azt tanácsolja ha jól emlékszem, hogy legyen beállítva a static és a rider sag (mert ez könnyű) és kezdetként a csillapításokat lődd be középre, onnan pedig úgy, hogy egyszerre csak egy értéket módosítasz (berugózás vagy kirugózás), egy-egy klikkenként és tesztelve szépen, fokozatosan lődd be a megfelelő értéket. Nem lesz egy gyors folyamat, az tuti :)
Ha motorközelben leszek lecsekkolom neked h az enyém hogy van belőve. De annak tényleg nem lesz sok értelme, mert az én beállításaim szinte biztosan nem lesznek jók neked. Az angolt mennyire vágod? A youtube-on van egy Dave Moss nevű csávó, meg egy Two Clicks Out és egy On the Throttle nevű csatorna ahol Moss amatőr pályázók gépeit lövöldözi be. Nagyon sok jót mond és nagyon jól magyaráz.
Igen, azon mar tul vagyok. Jopar kulfoldi oldalt is vegigolvastam mar a temaban.

Tekergetek majd meg en is rajta, de igazabol 0 tapasztalatom van ilyesmi beallitasban, azert is probaltam pici segitseget kerni. Egyelore ott tartok, hogy nem tetszik az, ami lett most a motorbol. Ha nem sikerul valami normalisabb beallitast talalnom, akkor inkabb megy vissza a gyari hatulja sajnos.

Neked milyen beallitas jott be a gatlon?

En elso nekifutasra beallitottam arra az ertekre, ami a ZX636-nak a konyveben volt, azaz 3/4-ed fordulat kifele a berugozasi csillapitason es 9 kattanas kifele a kirugozasin. Ezzel a beallitassal kb. szornyu volt, leginkabb az az erzes fogott el, hogy soha tobbet ra sem ulnek. Ekkor volt olyan erzesem rajta, hogy kanyarba ha elkezdem ledonteni, akkor akar kicsuszni a hatso kerek alolam.

Erre gondoltam - 0 tudassal -, hogy talan tul kemeny a berugozasi beallitas es elkezdtem kitekerni azon. Most ez a beallitas 2 es 1/4-ed fordulat lett kifele az elozo 3/4-edhez kepest, igy jobb lett a helyzet, de meg mindig nem tetszik. Viszont mar eleg durvan ki lett tekerve, ezert gondoltam, hogy inkabb kerdezek, mert lehet nem jo uton jarok.

Az also allitasi lehetoseget - a kirugozasi csillapitast - is probaltam lagyabbra venni (15 kattig tekertem ki), ekkor viszont azt ereztem, hogy kanyarban ledontott motorral ha uthibaba belementem, akkor tancolt alattam a hatulja. Erre azt gondoltam, hogy tul lagy lett es azert csinalja ezt, igy visszatertem a korabbi 9 katthoz.

Szoval most vagyok a felsonel 2 1/4 kifele es 9 katt kifele beallitason, de sajnos nem erzem jobbnak a beallitast egyelore a gyari gatlohoz kepest.
Giszo... gondolom ezt itt http://www.mt01.hu/index.php?p... már te is megtaláltad. Nekem tavaly vagy két hét volt míg sikerült egész jóra belőnöm a hátsót (napi motorozásokkal városban és néhányszor a Mátrában), de végül csak arra jöttem rá, hogy most már a motor eleje lett a szűk keresztmetszet -- pedig annak idején egyszerre tettem bele a progresszív szettet a villákba a hátsó rugóstaggal. Tökéletesen valszeg csak akkor lesz majd belőve ha az zx6 első villa is belekerül... valamikor :(
hello

nincs mit! Vannak még csodák és normális emberek akik nem rakják egyből zsebre ha találnak valamit!
Én vagyok! Köszönöm!
Hello

sztem ez a galéria neked szól!

http://www.sportmotor.hu/motor...

De persze lehet tévedek!
Aki 2005/2006-os ZX636 gatlot rakott a Z-be le tudna esetleg irni, hogy neki milyen beallitasokkal lett jo a motor kezelhetosege?

Egy fel napot raszantam az allitgatasra es meg mindig nem erzem ugy, hogy jo lenne. Nyilvan nem mas beallitasait szeretnem haznalni, hanem kivancsi lennek mit/merre allitgattatok.