Sziasztok!
Elérkezett a szakaszosan nyúlt lánc cseréjének ideje. Eddig mindig megúsztam a lánccserét, ezért tapasztalat nuku. Érdekelne, hogy milyen márkát javasoltok, és milyen beszerzési forrást? 2007-es Z750 az alany.
~200km a tervezett táv az egyik irányba, meg persze vissza :-)
Látom Dunaújvárosi vagy, tegnap voltam arra felé. Pontosabban Dunaföldvár, aztán el a Mecsekig ott némi szerpentin majd vissza :-)
Jó volt, bár 460km után kicsit fájt a hátsó felem :-)
Bakker, megorulok. Az ules alatt volt a riaszto szovet tartoja. Az szivta be oda magahoz. mar el is felejtettem, hogy ott van, nem szoktam hasznalni...
Azota mentem egy kort, minden franko.
Koszi szepen! Bar ez most jobban idegesit mintha valami muszaki hiba lett volna. :)
áááá ilyen ratyi kutaknál nem szabad motorba tankolni, én a kocsiba sem merem
Nekem a Lukoil vált be, egy lityivel eszik kevesebbet a kocsi, mintha Shell Fuelsavet tankolnék
én magam mekkmester vagyok, de egy városi legenda szerint, hasonlót produkál a Z750 mikor beszippant valamit az ülés alól, sisakmaszkot vagy ilyesmit. Bár ez esetben talán be sem szokott indulni.
En eppen Neuschwanstein-be tartottam, koellegakal 3 napos motorostura lett volna, vagyis neki van is. :( Szerinted, hogy ereztem magam mikor vissza kellett fogurlnom Gyornel?
6-ban 6000nel olyan 150 ha nem tevedek.
az szopi. örülj, hogy így jártán meg 200km távol otthonról.
De mérges lennék. főleg ha be van tervezve valami haverok várnak te meg mondod, hogy bocs. Szar a gép.
Bár ilyen motorom nem volt de amikor 7000-nél megakad egy motor az lehet másodlagos pillangószelep hiba az injektorban (ha van benne). Ilyenkor szervízállásba kerül szelep ami azt jelenti, hogy félig van nyitva. Így nem tud kiforogni a gép. Mondjuk Suzukikon jelzi FI hiba.
Tegnap tortent valami a mozcival. Eppen forszirozott tempoban haladtam az M1-en mikor hirtelen rantott egyet a gep, mint amikor visszazarom a gazt, de termeszetesen nem zarta. Meg is altam rogton, de nem lattam semmi furcsat, hallani sem nagyon hallottam, az autopalya leallosavban. Ugyhogy elindultam, es feltunt, hogy nem megy 7000 fole a fordulat, akarhog is rangatom a gazt. Es teljesen erotlen a motor. :S Sikeresen elgurultam vele hazaig, itthon mar a hangjat is furcsaltam. Most nem igazan akarom hasznalni amig nem latja szerelo. Otlet, hogy mi tortent? Megallt egy henger? Hibakodot nem latok a muszerfalon. Termeszetesen ennek is hosszuhetvege elott kell tortennie...
Ha előjön megint akkor próbáld meg megnézni az a biztos.
Autós tapasztalatból. Tudom, hogy az olcsó kutak. Amik 10-15forinttal olcsóbban adják a ganyét azok szarok.
Volt alkalom letesztelni 6liter stabil fogyasztású kocsinál HU-FR-HU útvonalon. Magyarban tele olcsóból. 8,5liter jött ki. Külföldi üzemanyag nem is említeném mert ott 5 vagy alatta volt a fogyi. Hazafele magyarban. Mol kutassal visszaállt a 6liter.
Kocsiban még nem volt fuel save, de mociba már tankoltam. Km adatot nem tudok mert nem mér az óra de érzésre azzal ment a legtöbbet. Amíg olcsó kúton tankoltam akkor meg franca tegnap tankoltam 5ezerért most meg megint üres. Nem hiszem, hogy annyit spórolsz mint amennyit nyersz. Shell-t preferálnám de MOL-nál van kedvezményem. Így marad az.
Elérkezett a szakaszosan nyúlt lánc cseréjének ideje. Eddig mindig megúsztam a lánccserét, ezért tapasztalat nuku. Érdekelne, hogy milyen márkát javasoltok, és milyen beszerzési forrást? 2007-es Z750 az alany.
Látom Dunaújvárosi vagy, tegnap voltam arra felé. Pontosabban Dunaföldvár, aztán el a Mecsekig ott némi szerpentin majd vissza :-)
Jó volt, bár 460km után kicsit fájt a hátsó felem :-)
Én is kerestem itt sokáig, de végül ebay lett...
Üdv,
Csuszka
Azota mentem egy kort, minden franko.
Koszi szepen! Bar ez most jobban idegesit mintha valami muszaki hiba lett volna. :)
Nekem a Lukoil vált be, egy lityivel eszik kevesebbet a kocsi, mintha Shell Fuelsavet tankolnék
én magam mekkmester vagyok, de egy városi legenda szerint, hasonlót produkál a Z750 mikor beszippant valamit az ülés alól, sisakmaszkot vagy ilyesmit. Bár ez esetben talán be sem szokott indulni.
Felgyújtanám.
Főleg ha szállás előre ki lenne fizetve.
Sajnállak. Ez nagy szopó
6-ban 6000nel olyan 150 ha nem tevedek.
De mérges lennék. főleg ha be van tervezve valami haverok várnak te meg mondod, hogy bocs. Szar a gép.
6.ban 10ezres fordulaton mennyit megy a gép?
Tegnap tortent valami a mozcival. Eppen forszirozott tempoban haladtam az M1-en mikor hirtelen rantott egyet a gep, mint amikor visszazarom a gazt, de termeszetesen nem zarta. Meg is altam rogton, de nem lattam semmi furcsat, hallani sem nagyon hallottam, az autopalya leallosavban. Ugyhogy elindultam, es feltunt, hogy nem megy 7000 fole a fordulat, akarhog is rangatom a gazt. Es teljesen erotlen a motor. :S Sikeresen elgurultam vele hazaig, itthon mar a hangjat is furcsaltam. Most nem igazan akarom hasznalni amig nem latja szerelo. Otlet, hogy mi tortent? Megallt egy henger? Hibakodot nem latok a muszerfalon. Termeszetesen ennek is hosszuhetvege elott kell tortennie...
Autós tapasztalatból. Tudom, hogy az olcsó kutak. Amik 10-15forinttal olcsóbban adják a ganyét azok szarok.
Volt alkalom letesztelni 6liter stabil fogyasztású kocsinál HU-FR-HU útvonalon. Magyarban tele olcsóból. 8,5liter jött ki. Külföldi üzemanyag nem is említeném mert ott 5 vagy alatta volt a fogyi. Hazafele magyarban. Mol kutassal visszaállt a 6liter.
Kocsiban még nem volt fuel save, de mociba már tankoltam. Km adatot nem tudok mert nem mér az óra de érzésre azzal ment a legtöbbet. Amíg olcsó kúton tankoltam akkor meg franca tegnap tankoltam 5ezerért most meg megint üres. Nem hiszem, hogy annyit spórolsz mint amennyit nyersz. Shell-t preferálnám de MOL-nál van kedvezményem. Így marad az.