Azt lehetett volna meg csinalni, hogy a ZX636-bol berakjuk a himbat is, az nyilvan megoldotta volna a problemat, de mivel olyanom nem volt a motor pedig mar darabokban, igy ki kellett valami mast talalni.
Aha, akkor ugyanarrol van szo. Ha ott nincsen semmi gumi akkor az lehet hianyzik majd. Azt elvileg a 03-04 utani 636 rugostagoknal cserelni kell az eredetivel mert szukebb. Csak siman ki kell venni azt a gumibizbaszt a ket telobol es cserelni oket.
Flex es reszeles? Nem lehet h eleg lett volna kicserelni a 636 rugostag aljanak a gumibizbaszat (valami porvedo vagy micsoda) a Z eredetijebol szarmazora? Es akkor se flex se reszeles :)
Sziasztok! Szeretném kérni a segítségeteket. Vettem egy robit átmenetileg (Kymco Bet&Win 2006), finoman szólva átvert az eladó (kartonpapír tömítések stb...). Teljes motorgenerál és új vízpumpa után már csak a fényezés van hátra amivel megvagyok lőve. Lime zöld/ feketére akarom fújni a mocit de nem tudom a ninjazöld kódját. Ha valaki tudja, vagy valami hasonló színkódot, írja meg nekem legyen szives. Picit felhúzom a mocit majd búcsú, aztán jön a zx6r. Köszi a segítséget! Beky.gabor83@gmail.com
2005-os ZX636 gatlo kerult az enyembe is, csak az elobbi hozzaszolasban nem akartam ennyit gepelni.
A beepites kozben annyi problema volt, hogy a himbaban levo csapszeg szelesebb volt, mint a gatlo also villajanak belseje, igy nem tudtuk a gatlo aljat a himbara ratenni, hogy osszecsavarozzuk.
A fesszabalyzo maradt a helyen, csak 180 fokkal el lett forditva, hogy a csatlakozo az ne lefele alljon, hanem felfele a farokidom vegenek iranyaba. Ehhez viszont a kabel ami megy ra az rovid lesz, ha hagyod ugy, ahogy gyarilag van kivezetve, azt visszadugtuk es egy masik helyen ki lett vezetve, igy tokeletesen eler a csatlakozasi pontig.
Ket kepet is dobtam fel. Ha esetleg nem latszik elegge, akkor szolj, megprobalok meg valahonnan jobbat fenykepezni.
Hát, hét közben nem tudtam megcsinálni és hétvégén pedig inkább a motorozás mellett döntöttem
Az enyém ZX636-os rugóstag, amire azt írták itt egy páran akik már berakták, hogy gond nélkül bemegy a régi helyére csak a fesszab-ot kell átrakni.
Azért is választottam ezt, valamint ebből is a 2005-06-os évjáratot, mert állítólag ez nem olyan brutál kemény.
Nem lehet hogy a ZX6-os jóval keményebb, így egy kicsit lazítani kellene?
Ha belerakom megírom mit tapasztalok, bár a mostani elég érdekes mikor kanyarban néha beleng komolyabb terhelésnél vagy nagyobb hullámoknál
Hogyan oldottátok meg a fesszab elhelyezését/rögzítését? Tudsz feldobni képet?
Nalam ma bekerult a motorba. A fesszabalyzo problemajat viszonylag egyszeruen orvosolni tudtuk. Az egyeduli meglepetes ott jott, amikor a gatlo also villas resze nem ment ra a Z gyari also himbajara.
A beallitassal viszont meg jatszani kell eleg sokat. Elso nekifutasnak szereztem egy ZX6 szervizkonyvet es a gyari ertekekre lett betekergetve, viszont ez igy nagyon nem jo. A kanyarba bemenet amikor elkezdem donteni a motort, akkor egy ido utan azt erzem, mintha a hatso kerek akarna kicsuszni alolam.
Ha barkinek van otlete, hogy milyen iranyba induljak a beallitassal, akkor szivesen fogadom.
Solton lakom. De közel van a három város. oda én is elmennék egyszer.
én is inkább a túrásabb mocizást kezdtem preferálni mint, hogy városban jaszkari. persze az is van :-) csak amit eltankolnék hétközben azt belelököm hétvégén és go messzebb.
Fáj a szivem most de múlt héten is hétvégén is voltam és elköltöttem egy csomó lóvét. Ez a +600km most sok lenne. de fizetés után elmennék. tegyük át
2006-os z750-re keresnék hátsó ülést.... Segítsetek légyszi...