Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hi.kint persze,anyam szerint inenn megyek nyugdijba,olyan 45-50kmre lehet tolem,majd megnezzem.nem voltam ott,hanem a Red bull ringen mar 1x,es meg makom is volt mert vip jeggyel(a haverom eladott az elmenyparknak 10 qvadot,es kapott többször vip jegyet.ktm -el mentem gyarival,ami ott lehet berelni,brutalis volt,es ezert mert nagyon szokatlan volt a motor,ezert annyira nem jött be sajnos.a Salzburgringen nem sok motoros nap volt.
Probald meg Fekti Tibit peldaul.
Sziasztok,

Kellene nekem sos-ba valami szerviz ahol szerelnek kawakat, Bp 100km-es korzeteben. Eleg egyszeru dologrol lenne szo.
- fek es kuplungkar csere
- hatso farokidom lecserelese
- 4 index lecserelese
Minden alkatreszem megvan hozza. 2-3 oras melo maximum. Ma 10re volt idopontom, de lemondta a szerviz, en meg emiatt szabin is vagyok. :S Es relative surgos az ugy.
Tudtok ajanlani valakit? Cegledi bigbang szervizt nem erem el a weboldalon levo telszamon.

Koszi.
Kint dolgozol még? Január óta én is kint melózok Salzburgtól kb. 1 órára Sankt Margarethen Im Lungau-ban. Május 20-án viszem ki a motort. Majd egyeztetünk egy közös gurulást. Ki szeretném próbálni a Salzburgringet! Te köröztél már ott?
Nekem ki sem birt egyik Z 750-en sem 28ezret a lanc.
Akkor biztosan találkozunk, ha máshol nem a Citadellán. :-) Gratula a géphez.
-2 +2 és még ehhez is jó a gyári méretű lánc, igaz épp hogy
Sziasztok!

Már majdnem összeállt a gép. Már csak a hasidomot kell valahogy felvarázsolni.
Mert ez nem a gyári, és jobban bejön a gyári formája!
Akkor Motul mintást rendelek, úgy biztosan nem marad a nyakamon.
Szia. Dobj egy elérhetőséget légyszi...
Ha nem jó akkor féláron átveszem
Köszönöm a jótanácsod, és a gyors segítséged! Engem meggyőztél. Megrendelem, de még nem kaptam választ tőlük. Remélem megerősítenek benne, hogy a Z750 fejidom megegyezik a Z1000-rel. Ha mégsem lesz jó, akkor itt a fórumon elboltolom.
GA
neked milyen áttétel van? tuti nem gyári ahogy néztem a vidit
sejtettem, egy véleményem vagyok veled.

Múltkor láttam egy videót, hogy egy ducatinak elszakadt a lánca és még a villát is összeverte rendesen. Ebből eredő esésről már nem beszélek.
---

el kell használni ezt a láncot és amikor kell az új akkor kell áttételezni
ezt nem neked szántam, hanem z750rider-nek
28 ezres lánc már kuka, nem érdemes az új lánckerekeket felrakni hozzá, mert csak azokat is tönkrevágja, és még balesetveszélyes is, menetközben, ha elszakad, jó esetben csak leesik, de szétverheti a blokkot és a lábadat is. Ne kockáztass!
bár ha GA válaszában van egy vessző a NEM után akkor nekem ad igazat :)
Nincs mit, Én csak ajánlottam. Úgy tudom ha nem egyszerre vannak cserélve akkor gyorsabban kopnak az alkatrészek.
28ezres lánc az már élete felé közeledik. Nem mondom, hogy holnap fog elromlani. Nekem is fasza volt. 1x-2x jól odabasztam neki, onnantól hatványozottabb gyorsabban megy tönkre.
De jó még akkor én sem cserélném. Én inkább megvárnám míg cserélni kell és akkor áttételezném a gépet.

De ez csak az én véleményem. GA azért jártasabb a témában
Bury köszi a gyors válasz mail-t!
A láncom még a gyári és van benne kb 28ezer km, de nem veszek észre rajta semmi problémás részletet ha nem muszály akkor azzal még nem foglalkoznék.
Sziasztok
igen nem változott semmi. 60-ig (persze pluszban egy százas ) meg sem érzem, 80-nál beljebb fekszik az ember magasságtól függően, de onnantól van még tartalék bőven.
szépen felfekszik a 750-esre, a háromszög alsó csúcsa alá kell egy öntapadós szivacs, mert rezonál a műanyag.
nem kellene venned másikat
srácok azt kérdezném ha -1 és +2 re módosítanék láncot kellene vennem másikat vagy még elbírná a hossza ezt a változtatást?
Szia Bury !
Küldtem üzenetet az adatlapodnál levő eladó holmik résznél, hogy mire volnék kíváncsi