Tudtommal 2007-2010 között nem történt érdemi változtatás a Z750-nél. Csak a színezésekkel. Ha ledobod a gyári csövet, csak a hátsó katalizátort és a Szelepet veszíted és nyersz egy kis tömeget, remek hangot és pörgősebb gépet. Ha jó idő lesz a hétvégén rakok fel videót az új csővel.
Nem mér az semmit és főleg nem is adagol utána oxigént.
A PAIR rendszernek két feladata van:
- oxigént juttat a hengerfejen keresztül a kipufogóba a légszűrőházból, hogy a katalizátor megfelelően tudjon működni
- "higitják" oxigénnel a kipufogó gázt, igy jobban környezetbarátnak látszik a motor...
meg fogsz lepődni
én tőle vettem vadi újat karbon ARROW /eredeti/ összekötővel kevesebb volt 60-nál
új gumit is nála vettem kb. fél áron
annyit megér, hogy felhívd, vagy írj neki 1 mailt!
A KCA az alacsony emissziós szint érdekében friss levegőt juttat a kipufogógázokba . A működési mechanizmus egyszerű,a telyesítmény vesztés pedig minimális. A rendszert működtető membránszelep a hengerfejben található.Amikor a az elégetett üzemanyag kipufogógáza a leömlőbe kerül még olyan meleg,úgyra be lehet gyújtani (utánégetés). A KCA rendszer plusz levegőt juttat oda,így újra elkezd égni a gáz. Ezáltal az elégetetlen gázok mennyisége csökken ,és káros CO-ból szinte ártalmatlan CO2 lesz.
elvileg két cső ment a kipuba , nekem 2010 z750 van és eben van után égető rendszer . Elméletileg méri a kipufogó gázt és így adagol oxigént. Itt van mondjuk ez er6n de ugyan az
Van egy Yuasa nálam, amit feleslegesen vettem, ha esetleg érdekel írj és megegyezünk.
üdv,
Csuszka