nekem sima Z-m van. 750es 2007es. Ennek a könyvében azt olvastam, hogy 5liter az utolsó rublika és 4liternél kezd el villogni.
Ha tehetem akkor tankolok már amikor egy csíkra vált.
Ha villog és keményen csapom akkor simán bedadog. Gondolom ahogy lötyög a cucc.
1x nagyon beszartam, hogy tolni kell.
Már mentem haza és kb 2km-t mentem csapatósan úgy, hogy villog.
Ház előtt meg ahhh megyek még 1 kört, akkor lett felrakva a nagyobb fogaskerék hátra. 2 utca a főút és van egy bazi hosszú, remek felületű, gyér forgalmú egyenes. Gondoltam megkenyem a száját. Nem is mentem el ameddig szoktam csak 4. teligázig + amig motorfékkel meg nem álltam. Visszafordultam, ugyan ez még egyszer. De itt már 3.ban kihagyott. Na mondom anyád. tolhatom haza. Kuplunggal elgurultam ameddig tudtam onnan meg szépen hazavitt még. Benzinkútra már kocsival mentem inkább.
Kb 60-70 korul van szerintem (50 biztosan, de messzebb én sem mertem menni így :D )
Igazából eléggé egy elb... valami az üzemanyag jelző, mert nálam a teli tank után jó ideig nem mozdul a kijelzőn semmi, kb 100km után kezdenek rohamosan csökkenni a fekete kis téglalapok.
Nincs ebben semmi titok
Persze nem súlyhoz adják, az más kategória Egyébként Wilbers cucc és akcióban 5e-rel olcsóbb volt mint simán.
Ha jól emlékszem 42e volt a tisztítás, új szimeringek, új rugók és a Wilbers hozzá való villaolaj (talán 15W).
Magában csak a villaolaj csere olajjal, szimeringekkel és tisztítással is 18-20e körül van, tehát a többlet egy bő 20-as volt.
Nekem '08-as Z maunaljabol valami 4 liter remlik. En ugyszoktam szamolni ha elkezd villogni akkor meg van ~60km normalis tempoval, szal erdemes megallni az elso kutnal amit latsz. :)
Haverom boldog tulajdonosa lett egy Z750s-nek meg tudnátok mondani, hogy az üzemanyag jelzőn az utolsó rublika villogásakor még kb mennyi benya van a tankba? (már töltöttem le leírásokat, de az nem írja vagy rosszat töltöttem le)
Köszi a segítséget!
Nekem az tűnt fel, hogy kanyar előtt is sokkal jobban tudok fékezni nem csuklik össze annyira. Az viszont még sokkal szembetűnőbb, hogy amennyiben a kanyar elején még valamiért rá kell fékeznem vagy javítanom (ha benézem ), akkor sokkal toleránsabb a futómű, nem ül össze és nem akar egyből felállni és elindulni kifelé a gép, hanem simán veszi a kanyart.
Fékezésnél is sokat számít, hogy nem csuklik úgy össze, persze ennek megfelelően rázós úton nem olyan kényelmes.
Egyébként elhoztam az eredeti rigókat is és az volt nagyon szembetűnő, hogy a gyári az csak kb 30cm rugó + 20 cm sime cső, míg a progresszív az végig rugó!
Igazad van, de nem is egy ZX636-os első futóművéhez képest javasoltam, hanem a sima gyárihoz! Hát annál pedig sokkal jobb
Egyébként ez pedig pénz kérdése, a 636-os hátsóval sokat javul a hétulja, így az elejét fogja nagyon kevésnek érezni. Már akkor is megéri szerintem a progresszív rugó, ha majd 2 év múlva átépíti...
A hétvégén láttam egy új GSXR-t, ami a gyári cuccokhoz képest meg volt toldva alkatrészben 1,4M Öhlins futómű alkatrésszel, elég kemény volt
Persze, nyilvan a progressziv rugo olcsobb az elejebe, mint az egeszet cserelni. Nyilvan a semminel jobb is, de azert meg boven elmarad az eleje igy is egy ZX636-tol. Nyugodtan javits ki, ha tevedek. :)
Ha megteheted, akkor a progresszív első rugókon érdemes elgondolkozni, nekem már az magában is sokat dobott rajta és néha úgyis kell olajat cserélni az első telókban, akkor már nem olyan túl nagy költség...
Sulyra feloltozve en is hasonlo lehetek. Egyetlen kulonbseg, hogy nekem gyari a motornak az eleje, nincsen benne semmi extra rugo, csak a 10W olaj helyett 20W.
A static/rider sag-et le fogjuk ellenorizni ujra a biztonsag kedveert. Nekem most 1, max. 2 menet latszik a rugo felett.
Az also allitasi lehetosegen (kirugozasi csillapitas) nekem is a 9 klikk kornyeke jott be. A felson is hasonloval kezdett normalis lenni a beallitas, olyan 2 egesz fordulat kellett kifele, hogy hasznalhato legyen a motor.
Viszont en ezekkel a beallitasokkal meg mindig nem erzem tokeletesnek a gepet. Hetvegen szakitok ra idot es folytatom a beallitast, hatha sikerul valami jobbat kihozni belole.
Amit tudni kell, hogy teljesen felöltözve vagyok vagy 100 kiló (a gyári beállítások 65 kilós emberre vannak belőve ), és van a motor elejében egy progresszív szet.
A hátsó rugóstag rugója felett 6 menet látszik (így adja a static és a rider sag megfelelő értékeket), a berugózás 3 fél fordulat ki (vagyis óramutató járásával ellentétesen, a végponttól visszaszámolva -- a skálahossz 7 fél fordulat), a kirugózás 10 klikk kifelé (vagyis óramutató járásával ellentétesen, a végponttól visszaszámolva -- a skálahossz 22 klikk).
Hello! Valaki tudja, hány mm-esnek kell lennie egy 2004-es z750 első féktárcsáinak? Ma néztem egyet , de nagyon vékonynak tűnt. Esetleg van valami tipushibája? Előre is köszi a segitséget!
Hahó mindenki! Eladó a motorom!:-( sajnos! Egeszség ügyi probléma miatt nem tudom kihasználni... Pedig nemrég lett kész... Képek az adatlapomon...ha valakit érdekell,vagy tudtok segíteni megköszönném...Ha bármi kérdés van írjatok...
Ha lecsavarozod majd rola a gatlo aljat, akkor ott kozte lesz egy gumi resz es egy csapszeg. Szerintem a gumi cserevel a problemad nem fog megoldodni, mert a csapszeg is szelesebb volt nalam, mint a ZX6 gatlo also villajanak a belso merete.
A problemat lehet ugy lehetne megoldani, hogy a ZX6-rol atrakod ezt az also himbat is, ami latszik a kepen.
email címemre írd meg, hogy mennyi az annyi.
Köszi