En hasonlo ulesen (er-5-el) menten 2 nap alatt 2300km-t. Holyagos lett a seggem a masodik napra, egy hetig komoly kint okozott a normal széken történő ülés is.
Ha hosszú távon túráztok szerintem megéri ülést venni átalakíttatni, de ez jelenleg sajnos nagyon pénztárca kérdése.
Helló! Én is rinyáltam 2éve amikor asszonykával együtt mentünk le horvátba... ~900km felcuccolva 2 személlyel ~12 óra alatt...
Na ez az az élmény amire emlékezni jó, de átélni.... :)
Hazajöttünk és az volt az első hogy vettem egy pár ülést és átalakíttattam. A gyári szivacsra tetettem egy memory szivacs réteget. De azóta sem nagyon használtam... Talán 1000km van összesen az ülésekben.
Ha érdekel ez a pár és dobsz egy mailt akkor válaszban küldök néhány képet róluk...
Engem kollegak gyozkodnek egy ausztira-nemetorszag-i turara, kb 1600-1900km 3 nap alatt. Persze ok konnyen vannak BMW turamotorral. De nekem szetmenne a seggem napi 600km-en, ezert akarok valami kenyelmesebb ulest.
Vezetőnél zselés és csúszásmentes bőrrel van bevonva az egész.
Sajna már nincs meg a Kawám csak nem adtam hozzá az ülést. Megcsináltattam de még is el kellett adnom a motort.
Árak: 20 000-ért vettem egy bontott ülést és 92 000 volt a Tommot.
Koszi de a kek szegely nem nagyon illene a narancs motoromhoz. Viszont ahogy nezem tommot ules. Eppen az o weboldalukat neztem, hogy ott kene csinaltatnom, csak kicsit riaszto az ara. Ugy szamoltam 70-80 alatt nem nagyon fogom meguszni a zseles kivitelt, ami kicsit huzos egy ulesert. :)
Neked mennyibe fajt, ha publikus?
Es mennyire vagy megelegedve vele? Tartossag, komfort? Zseles vagy szivacsos?
Szia!
Nekem maradt egy, "S" verzióra csináltattam. 2006-os volt az enyém. Kb 5x volt használva.
Ha érdekel keress. Azt nem tudom fel lehet-e tenni a sima Z-re vagy sem.
Zseles ulest vagy valami kenyelmesebb ulest merre kene nezegetnem? Kellene nekem valami ules amivel hosszabb turat is lehet tervezni. (Tudom kenyes vagyok, de nekem 200 km utan szetmegy a seggem ezen a muanyag vacakon amin van 3 centi vastag szivacs )
Nekem azt mondták, hogy ha elszakad akkor a blokkot is széttörheti. Meg ha szakad akkor azért lerendezi ott a környéket. Ez miatt bukásról már nem is beszélek.
Ami szerintem nagyobb baj (csak gondolom nem biztos) , hogy tönkreteszi azt a tengelyt (nem tudom a nevét bocs) amire az első fogaskerék van felrakva. A gyors terhelésváltástól szétmegy a csapágy vagy lötyögni fog, nem tudom pontosan csak ezt gondolom.
hozzáértőbbek megmondják úgy is. Én biztos cserélem.
Nem olcsó, de ha kárt csinál akkor nagyobb kárt csinál.
És a részlegesen nyúlt láncot mindenképpen cserélni kell? Csak mert nekem is van ilyen gondom, de azt mondták, hogy ha nem zavar, akkor maradhat. További kárt nem okoz.
http://motoralkatresz.eu/adatbazis/lanc.xls
Ez is ugyanaz (JT + DID azonos lánc)...