Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez már egy utángyártott volt. 66300 km
mennyi után néz ki így a kuplingbowden?
Szia! Erre tudsz válaszolni? 15 szelep hézagja optimális, ám egy - kipufogó sori - a gyári érték alatt van kb. 0,5 tizeddel, tehát a min. szint itt 0,22 ,de a 020-as lapka nem fért be sajna csak a 0,15-ös. Mennyire nagy probléma ez szerinted?
Folyt az egyik villaszárból az olaj. Villa olaj csere, tömítővel, porvédővel. Szelephézag ellenőrzés, szelepfedél gumi csere, gyertya csere, gyertya gumi csere. Kuplungbowden csere, mert majdnem elszakadt. Még teszek fel képeket.
ezt jól szétkaptátok.
Majd körülnézek. neked is libeg?
Hi!

Én most raktam az elejébe progresszív rugó szettet. Hát elég komolyan dobott rajta :-)
Szerintem ez nagyon megérte, már úgyis kellett volna villaolajat és szimeringet cserélni. Egyébként ha esetleg érdekel most az x-bike-nál van rá akció, így nem sokkal volt több a progresszív rugóval együtt a csere...

A hátuljába pedig a hétvégén megy majd bele a ZX636-os rugstag, gondolom onnan kezdve már nem libeg kanyarban...

Üdv,
Csuszka
Tönkre ment?:-).
Néhány kép
Könnyen elképzelhető!
Franky! Te jöttél szembe 2-3 hete Esztergom - Dömös között valahol? Visegrád felé mentem...
Küldd el a számod emailen, hogy tudjunk legközelebb egyeztetni! Szerintem láttuk már egymást Franky kollégával...
nem akarsz megválni tőle?

reggel 8as gyülekező fehérváron.
7kor nekem indulni kell. Hideg van akkor még nem?
Csesznek jó hely? Sok helyen láttam, hogy oda mennek.
Csövike!
De természetesen Ádám korrrrrekt volt így azzal hoztam el, de azt javasolták, hogy a gyárit használjam. Viszont ha egyszer nyerek a lottón akkor egy olyanra én is beneveznék, mint ami a Panyo bátyó vasán van . Császáron egy nagyon barátságos Western külsejü fogadó van és a tulaj is motoros így szívesen látják a mocival érkezőket, ja és király a hambijuk ! Az igazság az, hogy egy fehérvári Hornettes hölgy szervezett egy gurulást és arra mennénk el. Az eseménynaptáron rá tudsz pillantani, és látni fogod, hogy a fogado még nem nyitott ki , így Csesznek lesz belőle. De gyere gyere jó móka lesz !
Nézem a képeidet és látom, hogy gyári kipuf van rajta. raptor nem járt hozzá?
Hy,

Nálam elő szokott lenni minden nap :) Bár most próbálom bevezetni, hogy csak péntektől vasárnapig mert bődületes pénzeket eltankolok. Bár a molnál van 10ft kedvezményem, de akkor is.

Csütörtökön gumicsere (Dunaújvárosban legyepáltam róla szombat vasárnap. Örültem, hogy hazaértem) aztán mehetünk tőlem.

Dél körül szoktam menni meg este. De rugalmas vagyok :)

Császáron mi van, hogy oda akartok menni?
Bury!
Mi a zsir , hétvégén előveszed a "vadat" mert akkor gurulhatunk!
Nem, igazság szerint teljesen igazad van. A hátsó rugóstag csere, meg esetleg az első villa cseréje mind "teljesítmény" tuning, és mindennapi motorozáshoz nincsen rá feltétlenül szükséged. De tény, hogy nagyon sokat javít a vezethetőségen, és az előbbi egyáltalán nem egy ökör ára... az első villa cseréje már sokkal zsebbenyúlósabb, de egy progresszív rugó-szett az elején is sokat dob :)
Tuti hogy nem kéne sokat győzködni! számom megvan, csörögj nyugodtan.
Értem.

Nekem is olyan furán veszi a kanyart. mintha himbálózna hullámozna amikor "bedöntök" bár nekem az eleje is nagyon puha szerintem. hétvégén próbálok rajta tekerni.
Majd teszek fel.
Utcára is sokkal jobb. Nekem a z1000-nél (ami jobb, mint a 750) is óriási volt a változás. GSX-R 1000 ment bele hátra.
Gyári állapotban egy személlyel pattogós volt 2 személlyel leült, nem volt benne tartalék. A suzukiét be tudtam úgy állítani, hogy mindig jó legyen.
nincs kép szerelés közben?