Általános iskolám mellett volt vagy van is kresszpark. táblákkal utakkal stb. gondolom máshol is van. amikor én jártam akkor már csak délutáni foglalkozásban vittek ki minket és tanítottak közlekedni. gyalogosan és biciklivel is. ezt kéne bevezetni megint.
így van
elég sokat vezetek /igaz autóval kb évi 60 ezer/
és írhatom nyugodtan vidéken a biciklisek viszik a pálmát,
nagyvárosokban egy orr hosszal beelőznek a gyalogok figyelmetlenségbe
bicajosok szinte sosem jelzik se a kanyarodást, se a szándékát
a gyalogok meg ott rohannak át ahol eszükbe jut
Arról meg nem is beszélve hogy ezek a geci elektromos biciklik mennek vagy 20-30-40 km/h val és basszus nekik is magasan van az orruk!JAAA meg se bukó se vizsga nem kell rá,a kerekek meg a fékek ennél a sebess égnél miként reagálnak? .És a kismotorosokat meg baszogatják?Ez egy idióta világ
A fejekben kéne rendet tenni.
Akinek nincs elsőbbsége, az nem kanyarodik ki mások elé. Ezt kéne megtanulni.
Hiába tesznek ki 30/50/70-es táblát, ha a szerencsétlen nem veszi semmibe és kikanyarodik a motoros elé.
én is azt mondom és tisztelet a kivételnek mert sokan vannak
de amióta valami köcsög felbujtotta a bicikliseket például, hogy az egyirányú utcába szembe is behajthatnak a forgalommal
rengeteg gyökérrel találkozom, és neki áll feljebb,
azt viszont elfelejtették mondani hogy bicajos ZEBRÁN csak tolva nem tekerve mehet át, és még sorolhatnám
Sziasztok!
tudna nekem valaki segíteni 2007 es Z750 re vettem egy belső sárvédőt és a felszereléshez kellene valami összekötő elem... megkérek valakit egy fotót készítsen nekem
Igazad volt, valahogy elbalf*szkotam az aksi berakast. :) Elszallt a 30A-es "main fuse", hogy hivjak ezt magyarul? Fo biztositek? :)
Szoval sikerult beroffenteni a gepet ma.
Koszi a segitseget!
napolom a témát mert kivittem a kamerát megnézni, hogy mit látna a világból. Én úgy szeretném, hogy lásson előre is és a fordulatszámmérő is látszódjon. ahogy bivalynál
de az én kamerámnál vagy a műszerfalat tudja nézni vagy felett. 2 együtt nem nagyon
ami persze semmire nem volt jó, de kurvára örültünk neki
elég sokat vezetek /igaz autóval kb évi 60 ezer/
és írhatom nyugodtan vidéken a biciklisek viszik a pálmát,
nagyvárosokban egy orr hosszal beelőznek a gyalogok figyelmetlenségbe
bicajosok szinte sosem jelzik se a kanyarodást, se a szándékát
a gyalogok meg ott rohannak át ahol eszükbe jut
Akinek nincs elsőbbsége, az nem kanyarodik ki mások elé. Ezt kéne megtanulni.
Hiába tesznek ki 30/50/70-es táblát, ha a szerencsétlen nem veszi semmibe és kikanyarodik a motoros elé.
de amióta valami köcsög felbujtotta a bicikliseket például, hogy az egyirányú utcába szembe is behajthatnak a forgalommal
rengeteg gyökérrel találkozom, és neki áll feljebb,
azt viszont elfelejtették mondani hogy bicajos ZEBRÁN csak tolva nem tekerve mehet át, és még sorolhatnám
"mert a motoros 50 nel gyorsabban ment"
ohh kapjakbe
tudna nekem valaki segíteni 2007 es Z750 re vettem egy belső sárvédőt és a felszereléshez kellene valami összekötő elem... megkérek valakit egy fotót készítsen nekem
http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_z_1000-5597962
Szoval sikerult beroffenteni a gepet ma.
Koszi a segitseget!
de az én kamerámnál vagy a műszerfalat tudja nézni vagy felett. 2 együtt nem nagyon