Óvatosan guruljatok, ha kimentek, mert nagyon csúszik az út. ma reggel előttem ment egy motoros futár. A lámpától indulva, akart jobbra kanyarodni és vagy 10-el sem ment és akkorát esett, mint egy ólajtó. Szegény csórikám. De szerencsére nem lett semmi baja. Később még találkoztam vele. De azért ha vasárnap nem esik, kihozom a kicsikémet. (Mármint az eső )
Sajnos úgy néz ki, hogy a szombat mégsem lesz jó. Ha neked jó vagy hétfőn vagy pedig jövő hétvégén vinném a mocit. Még nem tudom melyik lesz a nyerő. Amint tudom felhívlak.
Sziaszttok Z barátok! Gondoltam hozzátok csapódok,mivel a Z750-hez állok legközelebb.... Motorom és a családom által is,faternak eddig egy 2004-es Zizije volt és rengeteget motorozunk eggyütt,holnap megyünk az új szerzeményért- Z750 2007-már erősen kíváncsi vagyok a kicsikére!
Alig várom a jobb időt,és hogy összejöjjöna túra akár Soltvadkertre is!Én Kiskőrösön voltam katona,ezért sokat voltam vadkerten is,bár ez már 8éve volt úgyhogy nem is árt az emlékeket feleleveníteni.
Egyszó mint száz,GURULJUNK MÁR VÉGRE!
Akkor volt az éremnek valami jó oldala is! Bár gondolom, az egész turtúrát jobb lett volna kihagyni...
A képek egy z1000-ről vannak! Persze az USA-ban más arányok jellemzik a fizetés- és árszínvonalat, így ott ez elérhetőbb mint nálunk...
A 750-ről nincsenek tapasztalataim, csak amit itt-ott olvasgatok.
Gyönyörű ez a motor, élvezet lehet vele a motorás.. Sajna én nem foghatok bele ilyenbe, mivel így is sokba volt. Pereceltem egyet (30-al), és olyan szerencsétlenül hogy a blokkból kitört egy darab. Ezért is vettem a roncsot. Az öröm az ürömben , hogy míg az enyémben 10.000km volt, a roncsban pedig 6000. Így frissítettem a szívét. Bár nem szivesen tettem. Gyári állapotra hoztam vissza, minden alkatrészt sikerült beszereznem.. Bár most megkezdtem az átalakítást. Fényeztetem a sárvédőket, alsó szoknyát. Plusz az előbb felsorolt dolgok. Mást változtatni nemigen akarok. Ez viszont gyönyörű lett. Mondjuk ha kicsit gonosz lehetek, akkor sajna rá is fér. Jó motor a z750, de az hogy rátesznek egy 2 dugattyús féket, az nonszensz..Plusz a telói sem állíthatók, ami azért gáz mert nem minden zé tulaj 68,9kg..
Amikor kipróbáltam, hát...megmondom őszintén, vegyezsérzelmem volt. A motor teljesítménye jó, de a hozzá tartozó futómű és a fék az valam botrányos..Pont ezen spórolnak, ami élvezhetővé teszi a motorozást...
Asszem én vagyok a legújabb tag,szeretnék mindenkit üdvözölni most itt és hamarosan személyesen egy találkozón!
Peti