Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egyébként a végsebességhez én csak annyit tudok hozzászólni, hogy én alsóba 73kg vagyok az m3ason 256 km/h volt az, amit ki tudtam préselni. Szerintem ment volna még többet is óra szerint, de már kurvára huzat volt és nemigen volt se stabil se kényelmes :DD

A Z tali nagyon mozgat engem is. Kíváncsi vagyok mi a vélemyénetek a Lambó naranc színről :P

Ui: DiD láncot olcsón, honnan tudnék szerezni így télen? Mert azt vettem észre, hogy ugyanolyan drága ilyenkor is mint nyár közepén!

CoR
Hi!

Srácok, ki szeretném kérni a vélemyényeteket ismét. Szerintetek, ha idén már nem akarok tonnaszám pénzt fizetni azért, hogy kapjak egy nyüves pecsétet a szervízelésért (plajcsere+láncfújás=RÖHEJJ, hogy ez a szervízelés) és elviszem inkább egy olyan valakihez, akinem élete a motorzás és ő végz el nekem a szükséges vizsgálatokat, akkor mennyiben csökken a motor értéke eladásnál?

Igen, sajnos lehet, hogy el fogom adni a gépet a nyár végeztével, mert féleg az anyagiak nem foganak mellém állni.

coR
Egyet értek az előttem szólókkal! Legyen feltétlenül Z találkozó! Miskolcról biztosan megindulnánk 3-an 4-en.
Alakítsunk Z-kartelt !

Az enyém órája már mutatott 252-őt,igaz sportdob+szűrő és 100-as benya!

Hungaroring célegyenesben meg nem mertem 232-nél tovább tekerni,így is ki kellett hajítani az összes vasmacskát! De a célegyenes ráfordítóban nem tudott elmenni a 636

Csoki
Halihalihali!

Olvasom visszafelé a fórumot... Z találkozó? Remekbeszabott ötlet! Időpont... hmmm kora nyár? Május vége, június eleje? Helyszín... végcél lehetne Cegléd, júniusban már kinyit a fürdő szabadtéri része és van éjszakai fürdőzés... jó is az egy egész napos gurulás után... Ha mennénk 20-30 motorral, tutira adnának valami űber kedvezményt... De személy szerint minden ötletre nyitott vagyok, hogy minél több Z fannal találkozhassak.

Üdv
knapet
Hali!

Én is mentem már vele óra szerint 244-et. De szerintem a kicsiZ pont nem a végéről szól... legalábbis nekem semmi esetre sem.

Üdv
knapet
Üdv. Miri!

Nekem jó a szombat délután,jöhet a bicaj!

Setzer Tezsvér jól adagolta az infót,én is úgy hoznám-vinném !
Motort kispaniferezni mindkét oldalra úgy, hogy ne tudjon elmozdulni. Ha a Transit teherautó, akkor minden bizonnyal meg is találjátok a spanifer beaksztására alkalmas kis füleket.
Hello Midas!

Úgy néz ki tudok szerezni egy Ford transitot a hétvégén. Legvalószínűbb, hogy szombaton délután mennénk, ha neked az jó. De még felhívlak, ha már biztos lesz minden. Még ki kell találnom, hogy rögzítsem a mocit. Te hogy szoktad szállítani? Szerinted el lehet dönteni a gombára? Vagy az első kereket a sarokba szorítani és kétoldalra kikötni? Nem szeretnék egész úton mellette ülni.

Miri
Kakasdon vettem üléltakarót a nyáron 2000 ft volt,igaz nem volt rögzitése,és a végéből hiányzott 3 cm.
Az ülés helyére teszed. Egyébként érdemes bontókban kérdezősködni ezügyben, mert a ZX6-os, 636-osoknak pont ugyanilyen farokidomuk van. És azoknak általában az eleje törik.
Szia! Attol fugg milyen magas vagy. Ha zsoke tipus vagy, akkor 240 foltt. Ha medve tipus, akkor 230 korul.
74/431-067
nekem volt alapból
Miért, nekem sincs... Viszont egy olasz-spanyol-francia verziót fel tudok ajánlani... Mert én meg olyat is kaptam. Magyart viszont nem...
má megadtam nem
Kakasdi bontonak elérhetőséget tud vki? köszke
ezen a linken talán találsz

http://www.kawasaki.hu/content...
persze hogy van, miért neked nincs
üléstakaró idom
kacsorjanika
van a motorodhoz magyar használati utasítás?
ha van akkor meg tudnánk oldani hogy valamiképp lemásolhassam?
ez üléstakaró vagy az ülés helyére teszed?
a vége akkor van amikor már nem tudsz túl erősen kapaszkodni!
én 230at mentem az enyémmel gyári állapotban!
sovjet
bármely kawa kereskedésben tudsz rendelni hozzá üléstakarót