Srácok, tudna nekem ajánlani valaki afféle kormányvégre szerlehtő tükröt?
Új, más profilú kormányom van mint a gyári volt és sajnos a tükrök befelé dőlnek meiatt és szinte használhatatlnaok :)
Nekem annyi észrevételem volt, hogy a 12000km-res szervíznél megállapítottuk a szerelővel, hogy a deklinél és a hengerfejnél valami van a tömétssel, mert nagyon enyhén, de szivárog az olaj. Onnan jöttem rá, hogy folyton olyajsaras azon helyen a gép. Nagyon enhye a szivárgás, de nem akarom kísérteni az ördögöt, így idén tavasszal ezeket is kicseréltetem.
Apropo! Knapet Úr! esetleg tudnál majd nekem segédkezni tömítés beszerzésben? Majd jól megnézem olyan 15-ke környékén a gépet, hogy hol is vannak ezek az ominózus csavarok, ahogy szivárgás van és akkor olyan tömítő kéne.
Nekem azt mondták a szervízben, hogy mennyek vissza dealeremhez Vácra és rendeljek nála ilyen tömítéseket. De semmi kedvem neki tömni zsebét.
Egyébként nekem ennyi bajom volt vele Hála az Égnek, kopp-kopp-kopp! A láncot én tettem tönkre, mert elbasztam a kezelését (fújás előtt, azaz 300-400km-enként nem tisztítottam le soha).
Hali!
Ja és még ami lényeg, a masina árából úgy teleraknám a garázst motorokkal, hogy a leg kukacosabb izlésű rider is lefosná a lábát örömében .
Akkor asszem jól tippeltem bizti, h a GL-1800 as blokja van benne , /boxer 6 henger/.
Csá FIGU
Kicsit meg nyugodtam!
Megpróbálom zanzásítva leírni még 1 szer .
A motorozás élményét /bárhol elférek, dugó mentes közlekedés, fürgeség, stb/
nem látom a vasban , és a legfontosabbat sem miszerint, vagy is szerintem a motor olyan mint egy bomba nő, és ha jól megdőntőd az az igazi , sőt a motor kicsit több mert mindíg hűséges .
Fúú bakker mit kapok a csajoktól , de akivétel erősíti a szabályt, és van kivétel /talán/.
CSá FIGU
A Bajcsy közben jártam, egy utazási irodába mentem, s mire meg tudtam kocsival állni, mentem vagy három kört a tömb körül, majd gyalog ismét elmentem a motor mellett.
Mivel nem sok sárga van, főleg aki ilyenkor is nyomja, egyből eszembe jutottál...
Egyébként ez a Honda, Érden lesz majd hallható és látható. Sejtem mire gondolsz az írásodban. Valójában túrázásra lesz használva. Ez a gép városban nem nagyon jó, hiszen nagy és széles és nehéz. És az autósok úgy elbámulnak, hogy balesetet okoznak majd.
Egyébként Honda Walkyrie Rune. 6 hengeres, kis példányszámú motor. Ezen ráadásul egyedi festés van.
Szevasztok. Jó látni, hogy milyen sok "Zfan" tud egymásra találni (köztük egy kolega is... ). Sajnos én valószínüleg hiába indítanék egy topic-ot, egyedül maradnék benne, mint egy kísértet...
Én 3 teljes szezont nyomtam már le a bicajjal, és szerintem sem kényelmetlen!
Itt inkább az üléspozícióra gondolok,mert sztem maga az ülés nem a legjobb,mert nem egyenes,hanem előre felé lejt és kemény a szivacsa! Legalábbis hosszútávon nekem is sajogott a picsuszom
Viszont észrevettem,h nem mindegy milyen nadrágban ülsz rajta,mert a cordura nem nyúlik,mint a bőr és egy idő után kényelmetlenné válik. Meg ha sokáig ülök rajta megfájdul a derekam,de sztem ez egyedi hiba
Ezé kissé,ill mocskosul át lett alakítva az ülésem (is) Nem lett tökéletes,de sokkal jobb,mint volt !
Miri !
Feldobtam a masinádra a dobot,hát irigykedve nézegetem és gyönyörű hangja van! Meg kicsit lemostam a mocit,most egész pofás lett!
A héten meglesz a szelephézagbelövés is,oszt riogathatod a szomszédokat
A Z-vel 34500km mentem minden meghibásodás nélkül. Töbször is volt napi 800km,kilehet rajta birni.
Legtöbször 4-en motoroztunk, 600fazer,cbf600 honda,er6n kawasaki,mindig én mentem utoljára.
Soha nem maradtam le,mert bármikor könyedén utolértem őket.(erő+nyomaték)Fogyasztása sem volt
nagyobb a töbiekénél.
TomiZ, én nagyon körbejártam a motorokat a vásárlás előtt. A Kawa maradt. A Yamahák, nem eléggé nyomatékosak, csak fennt húznak. A Suzuki ... hát inkább speed gép, meg nem is tetszik. A Honda, csodás gépek, de nem dobogtatja meg a szívem. Még ifjú koromban beleszerettem a Z ősapjába, amit úgy hívtak, hogy GPZ750 (1983) azóta ez tart, és eldöntöttem, hogyha lehet egyszer ilyen gépem lett. És itt a kicsiZ. Alul is húz, fenn nagyon megy. Megbízható, modern technika. Én eleve nem csípem a burkolt gépeket, ez a moci tökéletes. Ráadásul a kollégámnak is z750-e van. Az ő tanácsai is meggyőztek. Ja meg az árengedmény is. Úgyhogy azóta szerelmes vagyok bele. A monitoromon is a kicsike képe van. Természetesen zöldben. Mint az űrhajós sisakom.
jjjjajjjj
Új, más profilú kormányom van mint a gyári volt és sajnos a tükrök befelé dőlnek meiatt és szinte használhatatlnaok :)
.coR
Nekem annyi észrevételem volt, hogy a 12000km-res szervíznél megállapítottuk a szerelővel, hogy a deklinél és a hengerfejnél valami van a tömétssel, mert nagyon enyhén, de szivárog az olaj. Onnan jöttem rá, hogy folyton olyajsaras azon helyen a gép. Nagyon enhye a szivárgás, de nem akarom kísérteni az ördögöt, így idén tavasszal ezeket is kicseréltetem.
Apropo! Knapet Úr! esetleg tudnál majd nekem segédkezni tömítés beszerzésben? Majd jól megnézem olyan 15-ke környékén a gépet, hogy hol is vannak ezek az ominózus csavarok, ahogy szivárgás van és akkor olyan tömítő kéne.
Nekem azt mondták a szervízben, hogy mennyek vissza dealeremhez Vácra és rendeljek nála ilyen tömítéseket. De semmi kedvem neki tömni zsebét.
Egyébként nekem ennyi bajom volt vele Hála az Égnek, kopp-kopp-kopp! A láncot én tettem tönkre, mert elbasztam a kezelését (fújás előtt, azaz 300-400km-enként nem tisztítottam le soha).
Ja és még ami lényeg, a masina árából úgy teleraknám a garázst motorokkal, hogy a leg kukacosabb izlésű rider is lefosná a lábát örömében .
Akkor asszem jól tippeltem bizti, h a GL-1800 as blokja van benne , /boxer 6 henger/.
Csá FIGU
Megpróbálom zanzásítva leírni még 1 szer .
A motorozás élményét /bárhol elférek, dugó mentes közlekedés, fürgeség, stb/
nem látom a vasban , és a legfontosabbat sem miszerint, vagy is szerintem a motor olyan mint egy bomba nő, és ha jól megdőntőd az az igazi , sőt a motor kicsit több mert mindíg hűséges .
Fúú bakker mit kapok a csajoktól , de akivétel erősíti a szabályt, és van kivétel /talán/.
CSá FIGU
Mivel nem sok sárga van, főleg aki ilyenkor is nyomja, egyből eszembe jutottál...
Egyébként Honda Walkyrie Rune. 6 hengeres, kis példányszámú motor. Ezen ráadásul egyedi festés van.
én nem értem, kérlek egyszerűbben fogalmazd
Nekem is előfordul néha, olyankor meggondolom magam se mégse szólok a témához.
Előre mondom mindent szeretek aminek 2 kereke van, és motor müködteti , sőt a robbanó motort
magát is imádom bármibe van. Viszont gyakorlatias ember vagyok , és szeretem a használható dolgokat , hát ez nem tudom mire használható . motorozásra számomra nem ,
/kocsik között elférek, fürgeség, pirosnál legelöl állni, és végüla a moci olyan mint 1 tuti nÅ‘, ha jól megdöntöd az az igazi - csak a motor mindÃg hüséges/.
Ha ezek hiányoznak mehetek autóval is .
Bocs akit sért a véleményem, max dragnak tudom elképzelni , és az árából úgy "berendezném" a garázst, hogy a legfinnyásabb motoros is lefosná a lába szárát .
MindezektÅ‘l függetlenül gyönyörű és meg hajlok a "nagysága" előtt MI a klón GL-1800?
Nem tudom mi a f@szom ez a rejtjel, de már másodszor csinálja most, és többet nem írom át.
Ha valaki nem ért valamit írja meg.
Csá FIGU
Tegnap a Bajcsyn a járdán az Arany János u.-val szemben nem a Te géped láttam?
A mocim miatt persze...
Itt inkább az üléspozícióra gondolok,mert sztem maga az ülés nem a legjobb,mert nem egyenes,hanem előre felé lejt és kemény a szivacsa! Legalábbis hosszútávon nekem is sajogott a picsuszom
Viszont észrevettem,h nem mindegy milyen nadrágban ülsz rajta,mert a cordura nem nyúlik,mint a bőr és egy idő után kényelmetlenné válik. Meg ha sokáig ülök rajta megfájdul a derekam,de sztem ez egyedi hiba
Ezé kissé,ill mocskosul át lett alakítva az ülésem (is) Nem lett tökéletes,de sokkal jobb,mint volt !
Miri !
Feldobtam a masinádra a dobot,hát irigykedve nézegetem és gyönyörű hangja van! Meg kicsit lemostam a mocit,most egész pofás lett!
A héten meglesz a szelephézagbelövés is,oszt riogathatod a szomszédokat
Legtöbször 4-en motoroztunk, 600fazer,cbf600 honda,er6n kawasaki,mindig én mentem utoljára.
Soha nem maradtam le,mert bármikor könyedén utolértem őket.(erő+nyomaték)Fogyasztása sem volt
nagyobb a töbiekénél.