Sajna az idén az "otthoni" motorozás 2 hétre fog redukálódni májusban, de akkor mindenképp szeretnék menni ide-oda, főleg az e-ringre. Jövőre meg majd visszasírom az itteni utakat az tuti... A németek viszont elég punnyadt népség, nemigen lehet velük kirándulni menni, egyedül meg uncsi egy idő után, pláne, hogy itt csak 60 év feletti bácsik motoroznak szürke BMW-kel... Szóval aki nem tud hova menni motorozni, az jöjjön ide, vannak remek kanyargós utak, no meg a Nürburgring egy köpésre....
Alleluja testvéreim, az úr neve legyen áldott .
Úgy szaporodunk mint a nyulak , félre ne érts dragon üdv a csapatban.
De most pár nap alatt többen lettünk mint nyáróta összesen .
Helló még egyszer FIGU
Üdv mindenkinek, 2 héten belűl én is egy új narancs Z1000 tulajdonosa leszek , így most már én is be szeretnék lépni a klubba. Eddig csak sóvárogva olvasgattam a beírásokat, de most már a jó időt várom, hogy nyeregbe pattanhassak majd végre...
Hali!
Én elvileg rászoktam érni, mivel hosszúzok, ha úgy jön ki hétvégén is, ezért gyakran vagyok szabad hétközben .
Ja az elöbbi hozzászolásomhoz, 60ezer az ELSŐ, HÁTSÓ gumi egyben, felszerelve .
Vannak fix napok, vagy csak ötletszerűen ?
FIGU
Szevasztok!
Elősször is üdvözlöm az újakat , de üdv a régieknek is, Z-seknek , és exeknek is.
Csak, hogy senki ne sértődjön meg . Gabesz a hátsó farok idom a 2006-os ról úgy jön le
/mer, hogy nekem ez van/ hátsó ülés le, 4 csavar /ülés alatt/ ki, utána a farok idom alján müanyag patentből kihúzod a közepét /utána kijön a patent maga, mert a közepe feszíti szét/ végül a hátsó lámpa felöl kihalászod a vezetékeket és elvágod /vagy leszeded az egész hátulját/ ennyi .
GUMI KÉRDÉS, szinte mindenki másra esküszik , nekem a gyári is szuper vót de 6000km-nél kilógott a bele szó szerint , utána Michelint Pilot Road-ot vettem /felszerelve 60/ , nem pálya gumi ugyan, de hidegbe is frankó /reggel melóba sokat megyek/ szerintem jól tapad, esőbe ÓRIÁSI, és eddig 5000km mentem vele és nézd meg a képemen van rajta vagy 4-5mm. szerintem tutkó.
Csá FIGU
Sziasztok!
Most vettem gumit a z-re metzeler sportec m3 párban 50000 szerelésel,még nem rakattam fel,mert a mostani gumiban(continental sport attack)van még 1 erős hétvége.Jól tapadt a sport attack,de 4000 km és kuka.
Cápa, kiírtam dvd-re Neked az eringes közös körözgetést, akkor ha nem bízol a postában, akkor tavasszal személyesen átadom Neked.
A kipuff nincs már meg, a hasidom és a többi optikai kiegészítő még megvan, emilben egyeztessünk: jurgen@freemail.hu
Hogy ne legyen zsákbamacska, az árak (alku nélkül): alsó idom: 20eFt,
hűtődísz (sárkány motívum) 5eFt,
oldalsó hűtőtakaró (karbon) 15eFt/2db (a tetejéből kb 1 cm- es magasság hiányzik, hogy az S fejidoma alá beférjen, de felrakva nem látszik),
állítható rendszámtartó 5eFt,
integrált ledes hátsó lámpa/index S típusra 10eFt,
Hogy hogyan kell leszerelni fingom sincs. Amikor a mocit vettem a csikibegében ott egy kicsit ( pontosabban kibaszottul nagyon ) elkúrták a forgalomba helyezést és mivel rengeteget kellett várnom ezért a fighter tartót felszereléssel együtt kaptam hozzá. Szóval passzolom a kérdést, ráadásul amúgy sem vagyok valami nagy szerelő... :-)
Sziasztok Típustársak! Tavasszal valóban lesz Z találkozó? Ez engem nagyon érdekel! Ma nem bírtam cérnával és ráültem a paripára 10 percre kb. Sajna még nagyon hideg van a motorozáshoz. Lassan gumit is kell vennem hátra. Várok javaslatokat tőletek. Milyen típusú gumit vegyek?
de bennevagyok mindneféle gurulásban
Úgy szaporodunk mint a nyulak , félre ne érts dragon üdv a csapatban.
De most pár nap alatt többen lettünk mint nyáróta összesen .
Helló még egyszer FIGU
Én elvileg rászoktam érni, mivel hosszúzok, ha úgy jön ki hétvégén is, ezért gyakran vagyok szabad hétközben .
Ja az elöbbi hozzászolásomhoz, 60ezer az ELSŐ, HÁTSÓ gumi egyben, felszerelve .
Vannak fix napok, vagy csak ötletszerűen ?
FIGU
Elősször is üdvözlöm az újakat , de üdv a régieknek is, Z-seknek , és exeknek is.
Csak, hogy senki ne sértődjön meg . Gabesz a hátsó farok idom a 2006-os ról úgy jön le
/mer, hogy nekem ez van/ hátsó ülés le, 4 csavar /ülés alatt/ ki, utána a farok idom alján müanyag patentből kihúzod a közepét /utána kijön a patent maga, mert a közepe feszíti szét/ végül a hátsó lámpa felöl kihalászod a vezetékeket és elvágod /vagy leszeded az egész hátulját/ ennyi .
GUMI KÉRDÉS, szinte mindenki másra esküszik , nekem a gyári is szuper vót de 6000km-nél kilógott a bele szó szerint , utána Michelint Pilot Road-ot vettem /felszerelve 60/ , nem pálya gumi ugyan, de hidegbe is frankó /reggel melóba sokat megyek/ szerintem jól tapad, esőbe ÓRIÁSI, és eddig 5000km mentem vele és nézd meg a képemen van rajta vagy 4-5mm. szerintem tutkó.
Csá FIGU
Most vettem gumit a z-re metzeler sportec m3 párban 50000 szerelésel,még nem rakattam fel,mert a mostani gumiban(continental sport attack)van még 1 erős hétvége.Jól tapadt a sport attack,de 4000 km és kuka.
Kérdés: teoretikusan ráér valaki hétköznap is ringezni, vagy mindenki dolgozik?
Cápa, kiírtam dvd-re Neked az eringes közös körözgetést, akkor ha nem bízol a postában, akkor tavasszal személyesen átadom Neked.
A kipuff nincs már meg, a hasidom és a többi optikai kiegészítő még megvan, emilben egyeztessünk: jurgen@freemail.hu
Hogy ne legyen zsákbamacska, az árak (alku nélkül): alsó idom: 20eFt,
hűtődísz (sárkány motívum) 5eFt,
oldalsó hűtőtakaró (karbon) 15eFt/2db (a tetejéből kb 1 cm- es magasság hiányzik, hogy az S fejidoma alá beférjen, de felrakva nem látszik),
állítható rendszámtartó 5eFt,
integrált ledes hátsó lámpa/index S típusra 10eFt,
üdv,
Jürgen
Hogy hogyan kell leszerelni fingom sincs. Amikor a mocit vettem a csikibegében ott egy kicsit ( pontosabban kibaszottul nagyon ) elkúrták a forgalomba helyezést és mivel rengeteget kellett várnom ezért a fighter tartót felszereléssel együtt kaptam hozzá. Szóval passzolom a kérdést, ráadásul amúgy sem vagyok valami nagy szerelő... :-)
Üdv
knapet