Sajna nem annyira mint a leírásból tűnik. Kipufogó lett eddig rajta cserélve, most fog jönni az LSL kormány és a fém fékcső, kap egy bukócsövet. De a többit nem érdemes cserélni. 4 dugattyús fék van rajta, korábbi gixxeré, nagyon jól fog. Hátsó rugóstag elég jól állítható, azt se kell bántani.. Felnik is a gixeré volt, az is tökéletes. Pufó az értelemszerű.
Amit cserélnék az az első teló, de van még benne tartalék..
Kis fogaskereket már rég megkapta, más tuningot már nem nagyon érdemes forszírozni, az már csak pénzkidobás...
Hali drbig!
Ha a fürdőbe lesz szervezve a találkozó, akkor Neked illetve ha jól olvastam Andykának sem kell sokat tankolni...
Bár nem tudom, hogy egy Z sárvédővel a kezedben jogosult vagy-e Z-találkozóra ?
Az nem eladó :) Viszont nem mindent cseréltem ki, vettem egy roncsot is, aminek maradt meg alkatrészei, azokat árulom. A többi alkatrész típusspecifikus inkább, ezeket lehetne jobban használni más motorra.
Nem igen tudok elképzelni olyan törést amiben ezek az alkatrészek mind épek maradtak, viszont a motor összes többi része kuka... Szerintem is upgrade lehet a háttérben. Ha igen akkor én kíváncsi lennék a változtatásokra...
ELADÓ:
4 dugattyús Tokico első komplett fékrendszer fékcsővel féktartállyal
1 dugattyús Tokico hátsó fékrendszer fékcsővel, féktartállyal
GSR 600 gyári kipufogódob
1db 3 küllős első felni féktárcsákkal: 17M/C x MT3,5 colos, öntött alumínium ötvözet
1 db 3 küllős hátsó felni féktárcsával igény szerint hátsó fogaskerékkel: 17M/C x MT5,5 colos, öntött aluminium ötvözet
1 db hátsó rugóstag: Központi rugóstag, hidraulikus lengéscsillapítók, tekercsrugók, 7 állásban állítható rugó-elôfeszítés teljesen állítható csillapítás
1 db hátsó lengővilla
Ezek az alkatrészek sok motor típushoz felhasználhatóak..
Igény szerint teszek fel képeket is.
Szia!
Most olvastam csak, hogy ceglédi vagy. Mi gyakran járunk ott, anyósom ott lakik, szoktunk fürdőzni is a családdal. Soltvadkertről is remek emlékeim vannak... tavaly a nemzetközi bmw talin voltam ott, a 750-ről leégettem a két hátsó gumit ... a cukrászda meg évtizedek óta legendás hírű, nem érdemtelenül!
Helló Andy!
Soltvadkerttől nekem is összefut a nyál a számban , de félek én nem a cukira gondolok , inkább a borra . Persze ha vezetek sosem iszom , na de utána igen-igen , ahogy Gyurcsány Ferkó mondaná.
Az ötlet jó .
Jó ét FIGU
Cegléd? jajj de szerethettek hogy mindenki engem akar meglátogatni (vagy Big bácsit? )
amugy énis azt tartom: minél elöbb! az időjárás problémát meg ugy lehet kiküszöbölni, hogy már elöre két időpontot tervezünk be, mondjuk egymást követő hétvégék, ha az első hétvégén rosszidövan, automatikusan a másik hétvégén tali március közepén csak jo idö lesz már... nem? na és Soltvadkertet ismeri valaki? az ország legjobb cukrászdája van ott .... maga a motoros paradicsom, HATALMAS motoros felálló hellyel (szerintem 100 motor simán elfér a cukrászda elötti placcon) ott van egy csomó pad, asztalkák, ki lehet ülni... mhhh. ceglédtöl 60-70 km asszem. (ez egy alternativa, ha esetleg márciusban nemakartok belefagyni a ceglédi termálfürdö és aquapark csodaszép műkék vizébe...)
Szasz Robis!
Ha jó az idő biztos összefutunk, sőt ha van valami gyakran összeverődünk már korábban nem csak
Z-sek .
Nem győzöm elégszer írni, hogy süssön már az a kurv@ nap .
Hali FIGU
Bizony, bizony. Ráadásul a kollégám is ott lakik, akinek mindjárt megérkezik a Honda Valkyrie Rune-ja. ha itt lesz csinálok egy videót róla. . Ha megyünk Ceglédre, vagy az e-ringre, akkor a nulláson találkozhatunk. Ráadásul a környéken még sok ZiZZent Z-s van. . Bár nekem még járatnom kell a kicsikét.
Hali Skacok!
Ne basszatok ki , 20 percig csak óvastam , hogy mi a turóról van szó.
Végsebesség én 195cm és puccéran is 95kg vagyok, pályán 242 volt a vége , és kicsit fújt aszél.
A gép akkor széria volt .
Lánc cseréhez annyit, ha szetbe cserélitek és 30 dkg fölös súly nem gáz vegyétek a 2003-as /asszem/
ZX9R fogaskerekeit és láncát, kicsit kajakabb és 22ropi körül van. Előre az egyel kisebbet ,
persze csak aki keményen szereti és nem kezdő .
Ha 10fok fölött van a hétvégén, és nem az üveghegyen túlra mentek bennevagyok .
Csá FIGU
Guruljunk, guruljunk . Lefényezték életem első komoly sisakját. Mint a kicsi Z-m színe, gyönyörű lett. Még kap egy csinos tetkót is. De azért veszek egy újat is. Ez már csak nosztalgiából van. Azt hiszem vasárnap, ha nem esik, felébretesztem Zizit és elviszem egy körre. . Biztos jó lesz neki is.
Hali Sovjet, csak most olvasom h egy a "körzetünk", ha érdekel a magyar nyelvű könyv szólj, fixálunk egy időpontot és helyszínt, vasárnapi gurulás még necces....
kérdés: néztem ma tankpadot a gépre, de a 2007-es modellét tudják már csak adni(8ropi), sztetek lehetne még valahol a 06-osra is kapni
Mennék de nagyon, de egyrészt téli tároláson van a paripa és macerás lenne ilyen hirtelen kihozni, másrészt egész délutános edzésen leszek, készülünk a február 2-án megrendezésre kerülő aréna foci kupára...
Remélem nagyon hamar itt lesz a jó idő, stabil 7-8 fok nekem már bőven elég. Ősszel mínuszban is mentem amikor száraz volt az út...
Pont ezt akartam mondani én is... csak így tovább ZiZZentek! A talit pedig ezek után így vagy úgí de összehozzuk. Aztán ha nagyon belendülünk akkor sportmotor.hu tali lesz...
Mellékelek az enyémnek egy számomra igen elegánsnak tekintett "variánsának" egy pár képét.
Az értéke szerintem közel a motor árára tehető: