Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Cső Midas,
megleltem a beírást, ez valóban nincs rajta, nem is lesz, ahogy elnézem, mert hegeszteni nem tudok
kössz a tanácsot, mindenesetre
Zridert kérdezzéten neki 30 fölött volt már benne asszem
Remelem is...
Ja de az nem a Z-nél volt! Egyébként azt írják ez a blokk elég kiforrott...
Ugyan mar, milyen baja lehetne egy Kawasakinak? (Max a vaz reped el 20.000 km-nel, meg a blokk hullik szet 40.000-nel... (Mint az bizonyos selejtes modelleknel tapasztalhato... ))
Váááá Figu! Én nem a hátsó utas ülésre gondoltam hanem a pilótáéra! De szterintem ezt ki lehetett volna találni
igaz kicsit hülyén fogalmaztam.
De látom jó kis témát csináltam ezzel az "ülés" dologgal!
Azért kérdeztem ezt a "kényelmes e az ülés" dolgot mert nagyon sokat gondolkoztam azon hogy milyen motort is kéne vennem. Túrázni is akarok illetve a város környékén motorozni vele. A túrázás alatt azt értem hogy nyáron hétvégenként leugorni a Balcsihoz illetve a szomszédos Ausztriában a fasza utakon gurulni.(tőlem ugy 2 km a határ!) Illetve tervezek egy szlovéniai nagyobb túrát a tengerhez a nyárra!
És mégegy kérdés: Ki nyomatta bele a Z-jébe eddig a legtöbb km-t , és volt e valami gondja a Z-vel?
Én ugyan még nem mentem sokat a gépemmel, de nagyon kényelmes volt. Vélhetően a kis se..ű embereknek kényelmes az ülés. Akinek szélesebb a hátsója (mármint a szervi ) annak lehet, hogy egy idő utn fárasztó a dolog. Olyan mintha lovagolna. Nekem nagyon királyság.
Hali!
Szerintem 900 km még autóban is kurva sok egyseggel... Ezek a Z-k mindennapos használatra teremtettek, aki pedig naponta megy 900-at már nem is ember...

Szélesutatnormálisodafigyelőautósokatéselnézőrendőröket!

knapet
én anno ezt a gépet néztem, nagyon egybe volt, de nekem mindenáron narancs kellett
üléshez hozzászólok, tavaly nyáron 900km mentem vele egyhuzamban és a végén már majdnem sírtam úgy fájt a s....m amugy semmi baj vele
Tschókolom!

Jelentem a lábtartó igenis rezonál. De ez szerintem normális, hiszen hozzá vagyon csavarozva a kipuff...

Engem nem zavar, egyáltalán. Majdnem V2-öt vettem amikor ez lett, na az rezonált bakker. Alapjáraton az első sárvédő vége ütögette a gumit... olyan érzés volt mintha egy masszázsfotelben ülnék. Kinek a pap kinek a paplan...

üdv
knapet
Üdv hölgyek, urak!

Ez az ülés kérdés érdekes, nyilván ahogy a vécepaper reklám is mondja, ahány hátsó annyi forma... Nekem speciel nagyon kényelmes. Mármint a pilóta ülés. A hátsó meg mánn úgysenem sokáig lesz fent. Eddig a legtöbb idő amit rajta ülve töltöttem majd 4 óra volt, ebben volt megállás is, de akkor sem szálltam le róla. Km-ben ez nagyjából 200valamennyi. Van ennél kényelmetlenebb is, meg kényelmesebb is. Huhh bakker ez mekkora igazság... aztaa...

Én mától motorral járok megint...

Szélesutat
knapet
Sziasztok!
Megválnék sajnos egy 2005-ös z750-től.Martin dob/ffabri plexi/űléstakarópúp/rendszámtartó/pazzaz kormány.Akit érdekel:70/5144988.Széles utat nektek!
Sziasztok!
Igazság szerint én alattam is voltak már kényelmesebb ülések, de azok másik márka termékei voltak.
A hátsó ülés - nem a hátsóm alatti... - sem a legjobb, több visszajelzés alapján.
Épp folyamatban van egy ülés "upgrade", majd beszámolok a tapasztalatokról.
Egyszer egy barátom kölcsönkérte a zét egy párszázkilométeres túrára. Lementek kb 200 km-t, felhív, hogy nagyon fasza a gép, bár már rég ült ennyit sámlin.
Jah, hogy. Akkor most már nem értem ki minek a hátsójára gondolt...
Én ültem már az enyémen hátul, mert egyelőre frászolok attól hogy én vigyek mást, inkább engem vigyenek, ha már a logisztika úgy hozza. Bár egyelőre hátul még jobban frászolok, szóval a legtisztább, ha mindenki a saját motorjával megy, és kész. Lehet, hogy teszek is rá egy matricát, hogy "Ez nem a pasim motorja"... Na de mindenesetre a járgány mindenütt kényelmes. Jah mert valahol azt írják, hogy marha kényelmetlen hátul, meg rezonál a lábtartó, stb. Nah, ezt se kell elhinni, marhaság.
Robis!
Nyugi nincs vész , max a csajok aggódjanak .
De úriember vagyok, tehát nem rontok ajtóstul a házba .
Ja a túrához még annyi, h kb 250 km-enként így is, úgy is meg kell állni tankolni ,
ha akartok, ha nem .
Aztán ha ilyenkor zsibbad a segged , nézd meg jól hova ültél .
Csá FIGU
Szia FIGU!

érthető, még szép, hogy nem a seggére gondoltál először. Ha ez így lenne, akkor nem lennék hajlandó előtted motorozni.
Szasz Robis!
Fú b@szki, TomiZ tényleg a SEGGÉRE gondolhatott .
El nem tudtam képzelni mi a picsát érdekli a "hátsó" , de mentségemre legyen mondva hál isten, hogy először nem a segge jutott eszembe .
De most úgy röhögök, h nem tudok tovább írni, bocs.
Hali FIGU
Szerintem TomiZ a saját hátsójára gondolt . Király vagy Figu.
Helló TomiZ!
Nem saját motorod lessz ? Én saját motoromon csak az öcsém mögött ültem 1-2 szer , mert megsajnáltam /éppen nem volt 1 ideje motorja/ + tudom h vezet, különben soha, és valószínű nem is fogok .
Vagy mér érdekel a hátsó ülés kényelme ?
Csutka meg szerintem elöl szokott ülni, vagy nem ?
Különben én napi 500km is lenyomtam már gond nélkül 1 megállás félúton /ebéd, szunya a füben, stb/.
Azé a motor választás elött el kell dönteni mit szeretne az ember, a Z nem 1 autentikus túra gép.
Szóval normálisnak mondható távok gond nélkül OK.
Csá FIGU
Hát az enyémben is csak 1600 km van, úgyhogy fogalmam sincs. De ha türelmes vagy, májusban megmondom, mert akkor megyek haza motorral, 1200 km... Bár ahhoz meg már ZZR vagy GTR kell, hogy ne legyen nagyon rossz, csak unalmas... Így első blikkre amúgy abszolút nem kényelmetlen, hátul se. Sőt inkább kifejezetten kényelmes. A világból kimennék vele.
Április már mindjárt itt van! Kitartás!
A vidit én tettem fel!
Nekem is elég lesz a kistesó is! Áprilisban megyek érte......addigis....nembíromki
Csutka lenne egy kérdésem: te ugyebár szoktál túrázni a Z -vel, hogy bírod a hosszú utakat a gépen mert azt írják nem valami kényelmes az ülés a hátsónak?
A robogo nem motor. Se a nagy, se a kicsi.
Én is azonnal kiszúrtam, ahogy tegnap felrakták. Lábtartóig döntés... Nem kímélik, ráadásul olyan narancs, mint amilyen az enyém :). A héten hozhatom el Vácról, már csak a jó idő hiányzik...