Nekem is ez volt a véleményem, aztán kapott zx10 futóművet és még akkor se lett tökéletes a futómű és a fék.
A motorját viszont könnyen lehetett okosítani a Z-nek.
Nem tudom milyen csizmad van es mennyire kötődsz hozza érzelmileg, de ha javasolhatom ha mar ugy is leteszed a motort egy-ket honapon belul jelentos keszletkisopro akciok lesznek, es inkabb vegyel egy uj csizmat. Ebbol mar ugy sem lesz egy kelloen jo minosegu cucc, mert beázni tuti be fog.
Amúgy a tesco, vagy valami hasonlo helyeken szoktak bőrös, kulcsos standok lenni. En egyszer ott varrattam meg a csizmamat. (Azota az uj varras tartja, de egyben ott is azik be a legkisebb vizre, mert nem lett szetszedve, es retegenkent megvarrva.)
Sziasztok!
Nem tud véletlen valaki olyan helyet ahol csizmát javítanak? Leszakadt a talpa mert elengedte a ragasztás meg a csatok eltörtek. Cipész nem vállalja el :| Sajnos nekem vége a szezonnak és meg szeretném csináltatni.
Igen olvastam, hogy mások is szívtak ezzel a beöntős tömítéssel. Nagy gépeknél nincs gond, de szerintem nem lenne szerencsés ha a blokkban lenne kedve lerakódni a gánynak.
Arra már én is rájöttem, hogy ott kellene beletolni az anyagot, de a leírtak miatt nem mertem/akartam.
Tot gyere be hozzám megnézem, de eszt a hűtőtömítőt felejzsd el!
Én már takarítottam ki hűtőrendszert amit hasonlóval feltöltöttek.... minen tele ragacsos masszával, volt ahol megkeményedett. Egy két vízcsövet még kitakarítassz, de a hűtőt, blokkot soha:S
amúgy a tartály csak egy kiegyenlítő amiből ha kevés a rendszerben lévő víz akkor onnan szívja ha sok oda engedi, ha feltölteni akarod hűtővíz csere után akkor tank le és oda kell önteni.
Alsó tartományban igen, erősebb volt, ill. sokkal kiegyensúlyozottabban adta le a teljesítményt. A Tuono alul döglött ló (legalábbis a Z1000 után), viszont ha megindul… sokkal robbanékonyabb. A fék-, futómű köszönő viszonyban sincs egymással a két motornál.
Persze ez az én véleményem, mindenféle elfogultság nélkül.
Nagyon tetszik, nagyjából már összeszoktunk, bár először furi volt. Egészen más karakterisztika mint a Z, így összehasonlítani sem egyszerű őket. Nem bántam meg a cserét de azért a Kawa továbbra is a szívem csücske marad.
Mikor anno megvettem a Z-t, nekem is volt ilyen. De csak az egyik bilincs nem volt rendesen meghúzva. Meghúztam és jó lett...
Bár gondolom te már ezen túl vagy
A motorját viszont könnyen lehetett okosítani a Z-nek.