Az általad leírtak alapján nem tudom, mi lehet a hiba... Az FI működése így normális.
Ha jól értem akkor megnézted, hogy szikrázik-e a gyertya. Ha van egy plusz gyertyád, akkor valamelyik szélső (1.v.4) henger "pipáját" lehúzva ki tudod tesztelni, csak vigyázz, ne a testelésnél szikrázzon, mert akkor nem a gyertyán húz át, ott hiába nézed...
(A gyertyapipákat határozottan rá kell nyomni!)
Van a gépben utólagos riasztó, vagy PC? - ugye a 2003-as nem immos... (Ha le lett kötve az aksi, lehet nem lett minden visszatéve. pl, ha a PC negatívja nincs az aksin, vagy a riasztó negatívja, vagy pozitívja nincs visszakötve akkor nincs szikra....)
Ha ezek nincsenek, akkor a bukáskapcsolóra tippelek. (31-es hibakód) Ez egy mágneses kapcsoló a hátsó rugóstag mellett. Rázd, kocogtasd meg!
Ha le volt véve a tank, nehezebben indul. Ekkor párszor gyújtás fel-le, és aztán indítózni. Legyen rendesen feltöltve az aksi. Ha nem jelzi, hogy üresben van (pedig igen), akkor húzd be a kuplungkart indítózáskor.
Nekem is ki szokott villanni, mert nem jó a sebesség mérő szenzorom. De ha leállítom és visszarakom a gyújtást, csak akkor jön elő megint ha magas fordulaton pörgetem. És a hibakódot csak ekkor lehet kiolvasni. Tehát szerintem indítózás után mikor világít próbáld megnézni. Az elején az csak ellenőrzés.
Vízhőfokot csak akkor jelzi ki ha elérte a 40 fokot előtte semmit, szóval az nem hiba h indítózáskor nem jelzi ki a hőmérsékletet ha csak a légköri hőménérsékelt nincs 40 fok felet tartósan
Koszi mindenkinek a sok otletet, tanacsot, meg a manualokat.
A jelenseg a kovetkezo:
- rateszem a gyujtast --piros lampa kigyullad (f1) 3 masodperc utan kialszik
- inditozok, nem indul el, a piros lampa kigyullad (f1)
- leveszem a gyujtast, visszateszem, a piros lampa (f1) ismet csak 3 masodpercig vilagit
AC mukodik, gyertyakat kivettem, visszatettem, nem szikrazik. Tehat az ECU-ban nem rogzit hibat, nincs hiba, minden normalis. Ennek ellenere nem indul. Amit eszrevettem, hogy a vizhofokot nem jelzi ki az ora. Koszi meg 1x
gyújtás rá. ha villog akkor a felső gombot(mode talán) 2-3mp-ig nyomni kell. Aztán kiírja a hibakódot. Szervízkönyvben meg tudod nézni. vagy írd le megnézem én.
le tudod írni pontosabban, hogy mi az, hogy nem indul, nincs szikra...
Az önindító, benzinpumpa reagál a gyújtásra, indításra? Honnan tudod, hogy nincs szikra? Üresben van-e a motor, kuplunggal, vagy anélkül próbáltad indítani.... Hol látsz sérülést a motoron...
Ha csak a bal oldala sérült a motornak nézd meg a következőket:
- generátor vezetékelése,
- kuplungkar kapcsolója,
- kitámasztó kapcsolója (!)
Részletezzél, vagy tegyél fel videót, hogy tudjunk segíteni...
Z.
hi
szerintem nézd át a biztosítékokat,
illetve cseréld ki akkor is ha jónak tűnik,
nem nagy meló, de okoznak gondot,
illetve van benne dőlés érzékelő ha jól emlékszem,
ami eséskor áramtalanít,
ezt különböző gombok nyomkodásával,
gyújtás ráadással lehet orvosolni,
ebben talán KawaZsolti tud segíteni,
FIGU
gmail a nyerő. Javaslom, hogy válts.
Váltást megkönnyítő, hogy be lehet állítani, hogy a freemail-re érkező leveleket átvegye. Ha válaszolsz rá, akkor a végére meg odaírod, hogy cím változás... 1 idő után már csak a spam fog menni a freemailre
Udv az uraknak, holgyeknek! Par napja sikerult szert tennem egy 2003-as Z1000-re. Nem indul. Nincs szikra. Az elozo tulaj elmondasa szerint amiota eldobta (kormanyra esett, bal oldali kapcsolok letortek), azota nem indul. Van valakinek valami otlete, hogy merre induljak vele? Elore is nagyon koszonom a segitseget!
Szeles utat mindenkinek
Az általad leírtak alapján nem tudom, mi lehet a hiba... Az FI működése így normális.
Ha jól értem akkor megnézted, hogy szikrázik-e a gyertya. Ha van egy plusz gyertyád, akkor valamelyik szélső (1.v.4) henger "pipáját" lehúzva ki tudod tesztelni, csak vigyázz, ne a testelésnél szikrázzon, mert akkor nem a gyertyán húz át, ott hiába nézed...
(A gyertyapipákat határozottan rá kell nyomni!)
Van a gépben utólagos riasztó, vagy PC? - ugye a 2003-as nem immos... (Ha le lett kötve az aksi, lehet nem lett minden visszatéve. pl, ha a PC negatívja nincs az aksin, vagy a riasztó negatívja, vagy pozitívja nincs visszakötve akkor nincs szikra....)
Ha ezek nincsenek, akkor a bukáskapcsolóra tippelek. (31-es hibakód) Ez egy mágneses kapcsoló a hátsó rugóstag mellett. Rázd, kocogtasd meg!
Ha le volt véve a tank, nehezebben indul. Ekkor párszor gyújtás fel-le, és aztán indítózni. Legyen rendesen feltöltve az aksi. Ha nem jelzi, hogy üresben van (pedig igen), akkor húzd be a kuplungkart indítózáskor.
Z.
borulas erzekelo a hatso kerek elott rendben van?
a gombát 20.000Ft-ért szeretném eladni.
a gombákat mennyiért adod?
A jelenseg a kovetkezo:
- rateszem a gyujtast --piros lampa kigyullad (f1) 3 masodperc utan kialszik
- inditozok, nem indul el, a piros lampa kigyullad (f1)
- leveszem a gyujtast, visszateszem, a piros lampa (f1) ismet csak 3 masodpercig vilagit
AC mukodik, gyertyakat kivettem, visszatettem, nem szikrazik. Tehat az ECU-ban nem rogzit hibat, nincs hiba, minden normalis. Ennek ellenere nem indul. Amit eszrevettem, hogy a vizhofokot nem jelzi ki az ora. Koszi meg 1x
Szeles utat!
Összeszedtem szervizkönyveket a Z-hez.
A linkek mától 60 napig élnek.
Kawasaki_Z750_2004_2006_Manual.pdf
Kawasaki_Z750_2007_2009_Manua
l.PDF
Kawasaki_Z750S_Motorcycle_Service_Manual_2005.pdf
Z1000Manu
al.pdf
Z.
le tudod írni pontosabban, hogy mi az, hogy nem indul, nincs szikra...
Az önindító, benzinpumpa reagál a gyújtásra, indításra? Honnan tudod, hogy nincs szikra? Üresben van-e a motor, kuplunggal, vagy anélkül próbáltad indítani.... Hol látsz sérülést a motoron...
Ha csak a bal oldala sérült a motornak nézd meg a következőket:
- generátor vezetékelése,
- kuplungkar kapcsolója,
- kitámasztó kapcsolója (!)
Részletezzél, vagy tegyél fel videót, hogy tudjunk segíteni...
Z.
Valamelyik lámpa nem világít a műszerek közül indításkor?
9980ft a bal csö
szerintem nézd át a biztosítékokat,
illetve cseréld ki akkor is ha jónak tűnik,
nem nagy meló, de okoznak gondot,
illetve van benne dőlés érzékelő ha jól emlékszem,
ami eséskor áramtalanít,
ezt különböző gombok nyomkodásával,
gyújtás ráadással lehet orvosolni,
ebben talán KawaZsolti tud segíteni,
FIGU
Váltást megkönnyítő, hogy be lehet állítani, hogy a freemail-re érkező leveleket átvegye. Ha válaszolsz rá, akkor a végére meg odaírod, hogy cím változás... 1 idő után már csak a spam fog menni a freemailre
Szeles utat mindenkinek