150 km után kényelmetlen? Többet kéne motorozni, akkor majd nem lesz kényelmetlen. Az ER-6 nekem is kényelmetlen volt, már 5 km után. Másnap 20 km után. Harmadnap 50 után. Negyednap 200 km után. Ötödnap...
Nekem az ER-6-tal és a Z-vel is ugyanaz az autópályás 1000 km volt a max egy napra. A végeredmény tekintetében semmi különbség nem volt. Egyformán kényelmesek hosszú távon. Cakkumpakk az ER-6 jobb volt városban, a Z-vel élvezetesebb túrázni. Tök más a két motor ülése és üléspozíciója, de a maga nemében mind a kettő kényelmes. Jól meg vannak ezek szerkesztve. Akinek töri a fenekét, az motorozzon többet, egyből nem fogja bántani.
A gyári lendkerék szarul van megmunkálva. Ha raktok fel egy zx9-esét (98-tól) vagy egy normális esztergányost találtok az ki tudja egyensúlyozni akkor jó lesz. Én leszedettem az átmérőből 8 mm-t, sokkal jobb lett a gázreakciója. kb. 5000Ft-os móka, de többet ér.
Autópályán nincs rezgés, és jobban is megy a motor, szerintem kevesebbet is evett.
1. 7000-es fordulat körül felerősödik a vibráció mielőtt 8000-nél bekapcsol a térhajtómű
2. Letörölhetetlen vigyor marad az arcodra ragasztva minden motorozás után
3. Olyan szexis a segge, hogy legszívesebben beraknád neki (jó, tudom, beteg vagyok)
Mint régi tulajdonos, semmit nem tudok mondani ellene.
Köszködés nincs.
Van egy viszonylagosan erős rezonancia kb. 7-8000es fordulaton, illetve 6-ikban 3-4000-es fordulaton, a váltó egyik perselycsapágya furcsa búgó hangot ad. Amikor megvettem akkor is ilyen volt, most is változatlan a helyzet. Ha utána olvasol ez az egyetlen 'szériahiba' szinte 0 km-es állapottól.
Legyen benne jó akksi és benzin, aztán gond nem lesz vele, mindegy milyen időben mész vele.
Én zx10-ét raktam a 2005-ös 1000-esbe az elég kemény volt, de lehetett állítani. Hátra gsx-r 1000 ment az hibátlan volt.
Nincs valakinek egy eladó Z750?
Az első szériás érdekelne.
Üdv. Laci
Gondolom a Z1000 javara van egy kis kulonbseg.
Nekem az ER-6-tal és a Z-vel is ugyanaz az autópályás 1000 km volt a max egy napra. A végeredmény tekintetében semmi különbség nem volt. Egyformán kényelmesek hosszú távon. Cakkumpakk az ER-6 jobb volt városban, a Z-vel élvezetesebb túrázni. Tök más a két motor ülése és üléspozíciója, de a maga nemében mind a kettő kényelmes. Jól meg vannak ezek szerkesztve. Akinek töri a fenekét, az motorozzon többet, egyből nem fogja bántani.
2006-os kis z-hez van első lámpátok?
NO1
Van épp jó esztergályos ismerősöm...
Télen úgy is ráérünk!
Autópályán nincs rezgés, és jobban is megy a motor, szerintem kevesebbet is evett.
2. Letörölhetetlen vigyor marad az arcodra ragasztva minden motorozás után
3. Olyan szexis a segge, hogy legszívesebben beraknád neki (jó, tudom, beteg vagyok)
Már régen jelentkeztem... , de úgy látom még megvagytok!
Köszködés nincs.
Van egy viszonylagosan erős rezonancia kb. 7-8000es fordulaton, illetve 6-ikban 3-4000-es fordulaton, a váltó egyik perselycsapágya furcsa búgó hangot ad. Amikor megvettem akkor is ilyen volt, most is változatlan a helyzet. Ha utána olvasol ez az egyetlen 'szériahiba' szinte 0 km-es állapottól.
Legyen benne jó akksi és benzin, aztán gond nem lesz vele, mindegy milyen időben mész vele.
Ti küszködtök valamivel?