Sziasztok!
Megválnék szeretett kicsi Zémtől. Ha érdekelne valakit akkor itt vagy e-mail-ben kérdezhet. Minden gyári tartozékát adnám hozzá.
Esetleg csere érdekelne Yamaha R1.
ÁÁÁÁ... Én max .150km . birok egyhuzamban .Nem is annyira az ülepem ,inkább a felsőcombi -láb gémberedik el . Azt meg tornáztatom menet közben. Szerintem az ülés hosszútávon ,egyhuzamban nem kényelmes...paradox ,de az ülés pozició jóóÓ!
Nekem 640km volt a leghosszabb egy nap alatt, két etapban. Jól bírtam. Igaz este a fenekem hálás volt a fotelért, de másnap nem volt semmi bajom. Szóval a Z imádnivaló. Kezes ördögfióka.
Szia!
Er6f-em volt. 24E km-t mentem vele, aztán jött a nagy Z. Z.vel kimegyek a világból gyári üléssel. Nem vagyok kényes, de fészkelődni kell. Most 63E km-nél járok, üléspozíció hibátlan. Kissé előre tudsz csúszni, de megszokható. ER-t szerettem, Z-t imádom. Érdemes váltani.
Üdv. Nekem Michelin Power One 2ct van. Ez kifejezetten száraz aszfaltra való. Vizes úton szinte semmi tapadás. De száraz úton mint az állat.
Mondjuk ha esik az eső akkor a másik kawával csapatok XD :P
Van egy kérdésem lehetőleg olyan Z-s kollégához, akinek korábban volt ER6n-je.
Az ER-hez képest milyen a Z üléspozíciója? Én eléggé bele vagyok szerelmesedve a mostani gépembe, de 150km felett már igencsak fészkelődősek az etapok. Z-vel eddig nem sokat mentem, és azon a rövidke távon kényelmesebbnek tűnt. Nem vagyok égi meszelő, 170cm.
Külsőre a Z is nagyon tetszik, és ha továbblépnék, első helyen jönne számításba, viszont ez a fenti kérdés is fontos.
Ha valakinek van tapasztalat mindkét gépezettel, ne tartsa magában!
Úgy néz ki a dolog, hogy egy Z1000 ('04-es) tulaj leszek. (Lecserélem a küklopszot, és érdekelne bármi amit el tudtok mondani róla...hideg,meleg!
Előre is köszönöm! :)