Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megbízható, kényelmes. Mindenre alkalmas, pálya, túra, város. Hidegbe most sokat eszik. :-)))))
Tekergetni mindenfelekeppen olcsobb, az igaz.
vagy az egész motort az 636osra. :) Szerintem a teló csere nagyon drága. Akkor inkább kicsit tekerek rajta.
A telokat le kell cserelni ZX6R telokra es akkor kemenyebb lesz az eleje.
Amit még szeretek benne, hogy feltűnő jelenség. Mindenki megnézi, fordulnak utána. Ha többen vagyunk, akkor mindig az ismerősök, nézelődök mindig az enyémre mondják, hogy ez a legszebb :)
Azokat szeretem, akik mikor szembe mész nem néznek rád, hogy lásd őket, hogy bámulják, de ha már azt hiszik, hogy nem látod, akkor meg majd hasra esnek úgy nézik. Vagy fagyizó előtt elmenő kocsiból úgy nézik, hogy majd ki esnek. Főleg mikor Adee-zzz vel ketten voltunk. De úgy látom Dunaújvárosba került a gép. Majd ott is biztos összefutok vele.
Puha telo az engem is zavar elol, de szerencsere mar erre is megvan a megoldas.
Aki utólag vett plexit a gépre az írja már meg, hogy megérte-e?
Típus ár is jöhet.
Szeretnék egyet én is venni. Felszerelhetőség is fontos lenne. Nem szeretném szétfúrni a fejidomot. Aki próbált több fajtát az összedobhatna 1 rögtönzött összehasonlítást ha van rá ideje.
Hali, Én júliusban vettem. Szóval ez nem évek tapasztalat. Nekem már az új fajta van. Hosszú távon szerintem kényelmetlen. De ez ember függő. pl bivaly képeit nézegettem, ő már lenyomott vele pár km-t és azt hiszem nem panaszkodott :). Hátsó ülés: barátnőm utálja, kényelmetlen, hülye formájú, csúszik stb. pedig szerintem szép ülés :) Tankot is nehezen éri el hátulról így nem annyira kényelmes. Gyorsulásnál is érezhető ha fent ül, pedig csak 55 kg. Tanksapka zárja szar. bár ez nem a típusnak írom fel, hanem a gyökér előző gazdájának. Telók nekem nagyon puhák, bár nem tudom, hogy el lett-e tekergetve én nem mertem tekergetni. Problémám a lánccal van sajnos. Múltkor hárman motoroztunk (cbr954, sv1000s, kicsit Z) városban nyírtuk a gépeket. csak 1-2ben nyélen ha nagyon hosszú egyenes volt akkor 3. Innentől állandó lánc gondjaim lettek. Mivel én voltam a legkisebb így nagyon kellett cibálni, agresszív gyorsulások stb. Másnap a lánc veri a sztendert. Állítás után oké (közép állásnál egyel van hátrébb a jel most) Mindennapi használat során, amikor azért fél economy-ba van. Mindig lazul a lánc vagy nyúlik. már 2x állítottunk azóta. Tavasszal kap még 1 esélyt, ha nem válik be, akkor új láncszett lesz belőle. Fékek közepesek, de nekem most kell cserélni fékbetétet így ezért lehet gyengébb + szerintem ront az érzésen a puha teló. Fogyasztás most volt téma nem rég. Olvass vissza.
Attol fugg mennyire hosszutavra gondolsz. Egy 3-400km egyhuzamban megtetele utan azert mar lehet erezni, hogy nem egy kenyelmes borfotelben ulted vegig az utat, de egyaltalan nem veszes szerintem.
Hát ugy általánosságban megbizhatoság ,hosszútávon kényelem stb...
hello
sztem jobban jársz ha leírod h mik érdekelnek! mert egy z750 fórumba nem tudom mit vársz szidni nem fogja senki mert egy nagyon fasza motor! de ha fórumba keresel már elég sokszor volt erről szó.
Hali!Érdeklődnék akinek van pici ideje, kis véleményt írna nekem általánosságban z 750-ről?csak mert azt nézegetem csak sokat nem tudok róla! Előre is köszi!
Szia! Tudok segiteni! Adatlapomon elersz
Megkaptad?
újra küldtem, ha nem ér oda írj ide

arpad_krisztkukacbatpontcom
Nem pattant vissza a level? Meg nem jott meg.
ment a mail, remélem megkapod:-))
Az adatlapomat kiegészítettem.
adj egy mail címet és küldöm
Nagyságrendileg mennyi az ara? (Ha nem publikus küldj egy emailt róla.)
ott muszáj volt, én a sok ICON cuccról könnyen megismertelek na meg az arrow-ról
Tommot motornál csináltatott zselés ülés Z 750 S-re, ha érdekel szólj!
Z 750 S-hez gyári plexi és MRA túraplexi és ülés takaró bőr eladó.
Sziasztok!

Esetleg valakinek elfekvőben egy Z1000 fejidom, 04-esre?