Mint irtam nem en voltam az egyetlen, aki ilyet vett. Akivel en beeszeltem neki is elrepedt magatol, nem kellett hozza elesni sem, nekem is magatol repedt el eloszor. Amelyik oldalra estem, az nem volt serult az eses elott, es gyakorlatilag semmit sem vedett.
Igen hiba volt ilyet venni, de ezt mar en is tudom sajna...
(kb. 25-e ft-om banta)
na de mit kellett javítanod?
ha már törve volt egy buksicső, akkor az kuka. ha hegeszted, persze, hogy elreped meg szanaszét törik egy második zakónál.
Jó estét :)
Ma rámjött a szívbaj... menet közben a kicsi Zéével egyszer elment a kuplung.. beesett a kar... felül bírtam állítani rá de nem volt akkor sem az igazi... hazaérek akkor látom hogy az alsó állító kirázódott kontraanyák le voltak lazulva és elrázódott.. kicsit tekertem rajta lekontráztam és újra a régi :D és este 9-kor elindultam motorozni/fagyizni amiból fél11-re értem haza XD
A probléma ott van, hogy itt a cső gyakorlatilag semmit nem fogott, a dekni ugyanúgy kopott az aszfalton. Estem én már masik motorral, ott a cső megdolgozott a pénzéért. Itt csak én dolgoztam meg a javítási költségért :(
Amikor estem Z-vel a bal oldali cső tort el. Ez hegesztve lett. Előtte mar egyszer eltört a jobb oldali, az esést követően ugyanez eltört még egyszer, illetve a bal oldali 2-szer majdnem ugyanott, az esést követő javításkori hegesztés két oldalán. Én ahogy gondolom rossz minőségű anyagból van a bukócső, illetve a gyártáskori hegesztés hajlításkori feszültségek nem lettek kezelve. Nem én vagyok egyedül, aki volt olyan balek, hogy ebből a típusú bukócsőből bevásárolt. Ott is az volt a gond, gyakorlatilag önmagától esésé nélkül sikerült elrepednie.
valaki írt előttem a kommentedre és megnéztem az előzményt
a bukócsőnek pont ez a lényege, hogy az károsodjon, ne a blokk. esésnél az ütést, csúszást elnyeli és nem adja tovább a blokkra, ez csak úgy lehetséges, hogy maga a védőszerkezet károsodik. ha teljesen merev, akkor tépi a felfogatási pontokat, pláne ha valamibe beleakad - amire utcán jó esély van. egy negyvenes csúszásnál a deklid, a blokk sértetlen maradt és a gép lábon jött haza,vagyis a cső jól vizsgázott.
Csak aki dolgozik az hibázik... Ez tény. (én is ezzel szoktam védekezni :D )
De az tény, hogy először cseréltek volna kormány, és tengelycsapágyakat, és csak aztán derült volna ki, hogy a gumi a rossz, így egyszerű magyar hazámból kiindulva kifizettem volna vagy 60-70 ezret a gumira, majd attól függően, hogy lett volna-e még más ötlet, jött volna csak a gumicsere.
Én amúgy is csórónak tartom hozzátok képest, így erősen fájt volna ha a kb 20e ft-os gumicsere helyett fizettem volna nagyságrendileg munkadíjjal együtt majdnem egy százast.
En csak azt nem tudom mibol mondtak, hogy kormánycsapágy. Akihez vittem miutan egyszer beszeltunk még este később visszahívott, hogy mibol gondolom, hogy kormánycsapágy problémám van. Amikor odaértem az oldalsztenderre állitott motort a sztenderre dontve megmozgatták a kormányt, és rögtön azonnal azt mondták, ez nem az lesz... És igazuk lett. Azota barmilyen sebességnél engedem el a kormányt, és nem szitál be a kormány semmilyen sebességnél, és kanyarban sincs semmilyen ívelhagyás normál körülmények között.
Megjártam néhány szervízt,Kawaskit is mást is...egy biztos:ha valahol,akkor a KAWA M3ban nem nyulnak le.és hogy miért mondom ezt?különösebb érdekem sőt semmilyen érdekem nem fűződik hozzá,de mivel igen jól ismerek személyesen ott mindenkit,igy bizton állíthatom,hogy emberileg(!) egyenként sem lenne képes bármelyikük sem mocskos allatomos dologra ott!Ha egy hibamegállapításnál mondanak alternatívákat az többnyire tapasztalatra épül...márpedig az hogy az elej ráz,nagyon sok esetben a kormcsapágy lógása okozza,de én már rájöttem,hogy mindig a guminál kell kezdeni.Szóval én sehol nem hagynám ott a motorom még egy olajcserére sem mert igen szkeptikusan kezelem ezt a dolgot,de mivel pl szabadidejükben az ott dolgozó emberek a saját költségükön a saját idejüket rabolva jöttek nemegyszer segíteni szerelni nekem a versenyeken-,ha otthagytam a motorom a szervízben 1 hónapra,soha semmi gond nem történt vele-no ugy érzem ez igen kevés szervízről mondható el.Attól,hogy egy hibánál valaki mellétrafál attól még nem átbasz.De erre van egy mondás is:
"aki dolgozik,hibázik-aki nem dolgozik nem hibázik,aki nem hibázik azt előléptetik"
Kicsit meglepődtem, hogy az egyéves hozzászólásomhoz jött válasz :D
Gyakorlatilag semmit sem ér ez a fajta bukócső (és szerintem a gomba sem a normál gyári félfogatásra rögzítve). Pontosabban álló helyzetben eldőlésnél biztos védi a blokkot, de ha csúszva törik a gomba, akkor kíváncsi lennek mit ver szét a hengeren... A bukócsőről annyit, hogy mivel én elcsúsztam ez a sza... eltört, és hátrahajlott, gyakorlatilag nem védett semmit szerintem, szerencsére nem tort el semmit, de ha olyanja lett volna, akkor a hengerek oldalát végigszántotta volna a törött cső vége, illetve letörhette volna az én esetembe a váltókart, meg meg isten tudja mit.
Egyébként most szedtem le pár napja, mert a rezgéstől két helyen tört el az egyik oldalon...
Viszont ahol most voltam szervizben a srác csinált magának egy bukócsövet, és arra rakott rá egy elég erős gombát. Ahogy ő mondta már tesztelte, és jól vizsgázott a cucc. Az alsó képen látható, és arra van a gomba is rögzítve: http://fektigumi.hu/home/index...
Sziasztok! Valaki tudna nekem segíteni, hol tudnék jó árban irányjelzőt venni?...ugyanis ma motorosbuliban mire visszamentem, letörték
Jahh 2008-as Z1000!
Na ma hatalmasat motoroztam. Reggel le Kiskunmajsára fürödni, 5-kor haza. Végig zergebaszta utakon. Volt ami sima mint a babapopsi, volt amelyik meg tiszta hepehupa. Ráadásul a fürdőnél rosszul fordítottam el a kulcsot és helyzetjelzőn zártam a kormányzárat. Estére le is szopta az aksit. De sikerült betolni. 5-6 méter és beröffent a kicsike 2-esben. Mire hazaértem, fel is töltötte az aksit. Imádom ezt a paripát.
Helló Limefun, következő pénteken megyek Debrecenbe,találkozhatnánk délelőtt,ha neked is jó, csörgess meg, vagy írj és akkor megbeszélhetjük pontosabban,előre is köszi
http://www.fehling.de/index.ph...
https://emporium24.de/7673-ms-...
De ehhez katalogust kellene neznem, mert egy szerviz rendelte meg, es ok is szereltek fel eloszor.
Igen hiba volt ilyet venni, de ezt mar en is tudom sajna...
(kb. 25-e ft-om banta)
ha már törve volt egy buksicső, akkor az kuka. ha hegeszted, persze, hogy elreped meg szanaszét törik egy második zakónál.
Ma rámjött a szívbaj... menet közben a kicsi Zéével egyszer elment a kuplung.. beesett a kar... felül bírtam állítani rá de nem volt akkor sem az igazi... hazaérek akkor látom hogy az alsó állító kirázódott kontraanyák le voltak lazulva és elrázódott.. kicsit tekertem rajta lekontráztam és újra a régi :D és este 9-kor elindultam motorozni/fagyizni amiból fél11-re értem haza XD
Amikor estem Z-vel a bal oldali cső tort el. Ez hegesztve lett. Előtte mar egyszer eltört a jobb oldali, az esést követően ugyanez eltört még egyszer, illetve a bal oldali 2-szer majdnem ugyanott, az esést követő javításkori hegesztés két oldalán. Én ahogy gondolom rossz minőségű anyagból van a bukócső, illetve a gyártáskori hegesztés hajlításkori feszültségek nem lettek kezelve. Nem én vagyok egyedül, aki volt olyan balek, hogy ebből a típusú bukócsőből bevásárolt. Ott is az volt a gond, gyakorlatilag önmagától esésé nélkül sikerült elrepednie.
a bukócsőnek pont ez a lényege, hogy az károsodjon, ne a blokk. esésnél az ütést, csúszást elnyeli és nem adja tovább a blokkra, ez csak úgy lehetséges, hogy maga a védőszerkezet károsodik. ha teljesen merev, akkor tépi a felfogatási pontokat, pláne ha valamibe beleakad - amire utcán jó esély van. egy negyvenes csúszásnál a deklid, a blokk sértetlen maradt és a gép lábon jött haza,vagyis a cső jól vizsgázott.
De az tény, hogy először cseréltek volna kormány, és tengelycsapágyakat, és csak aztán derült volna ki, hogy a gumi a rossz, így egyszerű magyar hazámból kiindulva kifizettem volna vagy 60-70 ezret a gumira, majd attól függően, hogy lett volna-e még más ötlet, jött volna csak a gumicsere.
Én amúgy is csórónak tartom hozzátok képest, így erősen fájt volna ha a kb 20e ft-os gumicsere helyett fizettem volna nagyságrendileg munkadíjjal együtt majdnem egy százast.
En csak azt nem tudom mibol mondtak, hogy kormánycsapágy. Akihez vittem miutan egyszer beszeltunk még este később visszahívott, hogy mibol gondolom, hogy kormánycsapágy problémám van. Amikor odaértem az oldalsztenderre állitott motort a sztenderre dontve megmozgatták a kormányt, és rögtön azonnal azt mondták, ez nem az lesz... És igazuk lett. Azota barmilyen sebességnél engedem el a kormányt, és nem szitál be a kormány semmilyen sebességnél, és kanyarban sincs semmilyen ívelhagyás normál körülmények között.
"aki dolgozik,hibázik-aki nem dolgozik nem hibázik,aki nem hibázik azt előléptetik"
Gyakorlatilag semmit sem ér ez a fajta bukócső (és szerintem a gomba sem a normál gyári félfogatásra rögzítve). Pontosabban álló helyzetben eldőlésnél biztos védi a blokkot, de ha csúszva törik a gomba, akkor kíváncsi lennek mit ver szét a hengeren... A bukócsőről annyit, hogy mivel én elcsúsztam ez a sza... eltört, és hátrahajlott, gyakorlatilag nem védett semmit szerintem, szerencsére nem tort el semmit, de ha olyanja lett volna, akkor a hengerek oldalát végigszántotta volna a törött cső vége, illetve letörhette volna az én esetembe a váltókart, meg meg isten tudja mit.
Egyébként most szedtem le pár napja, mert a rezgéstől két helyen tört el az egyik oldalon...
Viszont ahol most voltam szervizben a srác csinált magának egy bukócsövet, és arra rakott rá egy elég erős gombát. Ahogy ő mondta már tesztelte, és jól vizsgázott a cucc. Az alsó képen látható, és arra van a gomba is rögzítve:
http://fektigumi.hu/home/index...
Jahh 2008-as Z1000!
Egy kis vidi arról, hogy nincs powerfogyás ---a vidiknél
mivel mész autóval?
valaki mögé? tudom nem az igazi,
figyelj majd mert elég erös a polisz jelenlét!
ma Polgárdiban motoros felvonulás lesz 17.30-kor a motoros tali keretében
valaki jön? kis motorozással összekötve elötte
FIGU