Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi a visszajelzést!
Beszereztél valami hatékonyabbat azóta?
Jelentem:
Kész a motor, Az ItalyRace chip minden eddiginél szebb járást biztosít a motornak, mostmár valóban fülig ér a szám
JÖVŐHÉT KAKUCS?
mire megjöttök egy pezsgőm van rá, hogy nem akarsz hegyet látni az udén már...én spec. megcsókoltam a magyar táblát hazafele Szentgotthárdnál
A motorozás már csak ilyen:amikor úton vagy azt várod, hogy odaérj,ha odaértél,azt város, hogy mehessél...
ha dohányoztok,azt mondani se kell, hogy itthonról,mert 4.9 egy cigi,ami ráadásul bűn rossz
mert minél kevesebbet mész,annál drágább...
régen jártam pesten...
meglepődtünk mi is,vettünk 10 zsemlét,20 dkg sonkát,2 literes vizet 26 eur-ért... ,+ Lucca-Viareggio autópálya szakaszon(19 km),ketten 8.6 Eur-t...
10 deka felvi 5eur? de rohadt drágák ezek a digók
a thökölyt felújították
az autósok csak magyarországon húzodnak le előled,minden más országban még a kormányt is rádhúzzák,a főútakon komoly teherforgalom van a húzos pályadíj miatt,s kint csak 70-el mehetnek...
azzal kalkulájatok,hogy az olaszok nagyon drágák(autópályát messziről kerülni 10cent/km/motor,emellé dugók,és thököly út minőség),egy zsemle 1 euró,10 dkg felvágott 5 eur,egy pizza 12 eur,egy fálliteres viz 1 eur,az üzemanyag(írjon bármit is a google) olyan 450 Ft/l,s az urban legendekkel ellentétben nem jobb se az osztrák,se emilyen ü.a,mint a magyar,ergo nem fog kevesebbet fogyasztani
szia!

akkor tehát:

kőszegnél menjetek ki az országból:
bad schönau -Mürzzusclag-Mariazell-Gamming-Steyr-Liezen -Hallstadt-Bishofsh
ofen-Zell am see-107es út(ha mégis felakarnátok menni itt a Grossglockner)-Lienz-Irschen-Weissensee-Hermaggor- 111-es út Silianig(olaszhatár) -Brunieck- Vipiteno-Merano-

Merano-Davos-Andrema
tt-Spiez-Martigny-Aosta-Torino-Genova
La Spezia-Viareggio-Lucca(tengerpart)
aztán ismét egy csípős szakasz de ide csak kipihenve:
Lucca-Borgo a Mozzano-Abetone-Lama-Maranello(Ferrari vezetés lealkudni 50 Euróra a 20 percet és szarni a co-driverre rúgatni 150-el Maranello belvárosában)- Modena
innen mi visszamentünk Meranóba a Vipitenoi út miatt.

ezek közül a legdurvább a Vipiteno Merano,ingyenes fasza aszfalttal..de ami mosoly között van az mind faszább szerintem mint a Glockner.
Koszonom a gyali cimet:
Alapvetoen az elso gumi volt rossz (a centirozas nem volt rossz). Nem az elso kerek csapagyak, es a kormanycsapagy mint ahogy egy Bp M3 kivezeton levo Kawa szervizben. Volt meg egy hatso gumi csere, es elso teleszkop allitas.
A sracnak most van a masodik z750-e pontosan erezte mihez kell nyulni...
Csomagolás és megyek... :D
Nem tud valaki kölcsönözni 2008-as kicsi z-re első indexeket aug. végéig Bp. környékén. Ígérem, úgy adom vissza, ahogy kapom.
Szia gab 200, engem is érdekelne az osztrák, olasz meg svájci útvonal, ha van
Köszönöm szépen!
Szólj rám ha aktuális 20-9-248-425
Egyébként és hatodikban már csak a szélzajt hallom.
Ja és utólag is Boldog Névnapot Bivalynak, alias Csaba.
Halihó,

Igen a Z-t láttam integettünk is egy nagyot. Ti autósok olyan egyformák vagytok. Mint a kínaiak és a négerek.
szia!

Mennyire akarsz bemenni ausztriába?
Hali!
Reggel látalak,de vaksi vagy!
A fehéz Z 750 et láttad legalább?
Sorin a focipályánál előzött meg te meg a opel molnárnál jöttél szembe
2003 Z1000 SPECIFICATIONS

Engine: 4-stroke In-line Four-cylinder DOHC, 16 valves
Displacement: 953cc
Bore x Stroke: 77.2 x 50.9mm
Compression ratio: 11.2:1
Cooling: Liquid
Induction: Four 38mm throttle bodies
Ignition: Digital
Transmission: 6-speed
Frame: Diamond, high-tensile steel
Rake/trail: TBA
Suspension, front: 41mm cartridge fork, rebound/spring preload Adjustability
Suspension, rear: UNI-TRAK(r), rebound/spring preload Adjustability
Wheel travel, front: TBA
Wheel travel, rear: TBA
Tire, front: 120/70R17
Tire, rear: 190/50R17
Brakes, front/rear: Dual hydraulic disc/Disc
Overall length: TBA
Overall width: TBA
Overall height: TBA
Ground clearance: TBA
Seat height: TBA
Dry weight: TBA
Fuel capacity: TBA
Wheelbase: TBA
Colors: Black Pearl/Pearl Blazing Orange



Read more: http://www.sportrider.com/bike...
Én mindenütt úgy olvastam, hogy 6 sebességes volt már az is .
Na bassz már, az még csak 5 sebességes lenne?
kezdjük ott, hogy nincs benne 6. . . .
Sziasztok!
Állítólag a 2003-as Z1000-nek van egy gyári gyengéje, mégpedig, hogy sok darab a 6. sebességben búgó hangot ad. Állítólag semmi komoly, elromlani nem fog. Az enyém is ilyen. Volt is erről egy cikkem, de nem találom meg újra a neten :(

Most el szeretném adni. Van is egy potenciális vevőjelölt, akinek tetszik a motor, de ettől a hangtól megijedt.

Tud valaki olyan irodalmat, ami ezt az ártalmatlan problémát boncolgatja, vagy tud valakit aki megnyugtató magyarázatot tud adni?

Előre is köszi a segítséget!

Sysco