Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

....akkó fasz
ok de akkor megint csak azt kéredezem, hogy mennyivel jönne ki rosszabbul a gyártó ha egy féle cuccból többet venne vagy külön a Z számára tervez egy "gagyi" változatot -hiába buta a cucc akkor is tervezni kell - és utána azt is külön veszi....
plusz eladás mellett szól az is hogy ha a kategóriában Ő lenne a legjobb ezekben a dolgokban akkor a szaksajtó megdobná rendesen az ázsióját megnyerne minden tesztet a majmok meg vennék
Akinek harcos naked kell, ott az R, nekünk meg jó a sima. :-)
mondjuk amiket most kihoztak szerintem azok is elég ratyik....
fz8 eléggé semmilye, gsr750 - fejidom yama, segged z750 koppintás, akárcsak a hűtőtakaró idom... és egyikre sem tudtak olyan szép gyári dobot tenni mint a kawa csak valami kotvány nagy csövet
Ebben igazad van, de nem elég valamit legyártani, el is kell adni. Nézd csak meg az elmúlt két év hazai eladásait, de megnézheted a világ adatokat is. Siralmasak.
Köszi ez így este jól esett. Iszok is egy Jagert lefekvés előtt.
épp ezért nem is kellene külön dolgokra - fejlesztésekre költeni - hiszen a legjobbat amit tudnak úgyis beleteszik a sport gépekbe... egyszerűen csak olyan futómű-fék kéne alá mint a 6-os ninjának és már meg is vagyunk a nagyobb darabszám miatt az is ktg hatékonyabban jön ki
itt nincs ilyen, de nyomok egy lájkot
én sose értettem ezt a lengővillamániát (lehet a ZZR-nél megszoktam), a Zé egy fenegyerek, amit évekig nem tud/tudott hozni a suzi, a honda, a yamakka meg főleg... 750-es naked? ki merte volna? ilyen áron
értem én, de meddő vita, hisz Te nemrég léptél ki, én meg be
Csak azért ne feledd, hogy az innováció baromi drága. Az elmúlt 10 évben eladási kényszer volt. Szűkülő piac, bővülő kínálat. Ez a gép így is irányt mutat a többinek. Hiszen amint megjelent, elkezdték másolni. Agresszív, remek masina, csak tudni kell a határokat. A lengővilla, hogy milyen, kit érdekel. Acél a váz? Legalább javítható. A fék nekem pont jó. Így is fejre lehet vele állni. Az országúton aki száguldozik az úgyis egy hülye.
Kösz. Ez jó volt. De az tény, hogy az asszony és a Kawa marad. És egyenlőre az autó is. Nekem 1985 óta a Kawa naked gépe a szerelem, csak akkor még GPz volt a neve.
igazából a motor nagyon jó a desing első osztály viszont a többiben sajna nem hozza a műszaki élvonalat ami nem teljesen értek hogy miért nincs benne - illetve részben az R változatban már benne van -
miért acél a váz, miért egy zártszelvény a lengővilla stbstb
ettől még persze egy nagyon nagyon jó gép most is ezt mondom, csak nem értem

persze tudom ktg hatékonyság stb. de ha a kawa végre gondolna egy nagyon és belepakolná amit kell akkor simán megehetné az összes konkurenst és nem kéne hagyni hogy a kis klónok támadják

750-esben egyedül a shiver az ami minőségi cuccokat vonultat fel, pénteken elvileg próbálok egyet majd elmesélem az élményeimet
2 hatványaival dolgozol, ez is egy rendszer - nem is akármilyen mindenkinek az a jó, amiben jól érzi magát. Josi barat szólott belőlem egy üveg bor után
Sziasztok!
Pár kérdésben kérnék segítséget:
- emelte meg már valaki a 750 S kormányát? Tapasztalat esetleg?
- a hasidom segít abban, hogy a hűtőventillátor ne nyomja az ember lábára a forró levegőt?
köszi előre is
amúgy nekem a Z messze a legfaszább eszköz eddig a maga kisebb hibáival és javarészt a pozitívumaival. ésszerűen fejleszthető kis masina, alapból is igen tökös kis gép
Akkor én mindenben le vagyok maradva. 16 éva ugyan az az asszony, négy éve az a motor. 8 éve azonos kocsi. Áááá öreg vagyok és kényelmes
nem csoda, a japán után...
na azt évente
okok be vagyok lassulva
nem.a kulcsszó:pina
a kulcsszó: "elvileg". én akkor cserélek, mikor a mesterem mondja
fékbetétenként
jóvan, ne vedd a lapot. tudjuk, milyen a Z. az enyémnek határozott nyomáspontja van, de egy fémfékcső és pont fasza lesz.
03-06-nál kétévente
az én olaszom hibátlan, másrészt meg a Z féke egy vicc kategória ehhez képest - sajnos